Hotel Ameron Hotel Königshof ****

Hotel Ameron Hotel Königshof ****

Hotel Ameron Hotel Königshof
Hotel Ameron Hotel Königshof
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Ameron Hotel Königshof voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Ameron Hotel Königshof in het Nederlands

Echt de moeite waard

Dominique, 12-1-2013

Het konigshofs in Bonn, is prachtig gelegen langs de Rhein en op minder dan 1 kilometer van het cemtrum.Het personeel is zeer vriendelijke en behulpzaam en de kamers worden iedere dag poets

Echt de moeite waard

Dominique, 12-1-2013

Zeer mooi hotel en maar 1 kilometer van cemtrum.

Het personeel is zeer vriendelijke.

iedere dag wordt de kamer gepoets en bed op gemaakt

Leuk maar duur

Steven Verbruggen, 4-3-2011

Hotel bezocht met Bon . tevreden over de basics maar niet aan te raden voor wie de bon als geschenk aanziet . Was na 1 dag voor eten en drinken in het veel te dure resteurant een goede € 200 armer . Nota bene meer dan de waarde van de bon in 2 keer eten .

De service is goede , ontbijt super !!!! . de kamers zijn ruim en goed ingericht . De schoonmaak laat echt de wensen over ,op dot vlak zeker niet tevreden

Zeer goed bevallen.

Eleonora, 8-12-2010

Niets om af te keuren.

Zeer lekker ontbijt.

Frisse kamers.(was zeer warm)

En vlak bij het centrum.

mooi en verzorgd hotel

Dirk, 15-8-2010

kamers prima in orde,ontbijt dik in orde.voor kort te zijn een aanrader!!!

leuk hotel met een ideale ligging

Vera en Marc (ANTWERPEN/BELGIE), 2-8-2010

ruime kamers/vriendelijk personeel/gratis koffie en bruiswater in een speciaal hoekje in de receptieruimte/apple laptop gratis 1 uur te gebruiken in de receptieruimte/zeeeeer uitgebreid ontbijt/

nadeel : elke zaterdagavond tijdens de zomer zijn er partyboten > weet nooit waar ze aan de oever liggen maar heb je pech dat de boot dichtbij is en je hebt een kamer met rijn zicht dan hoor je de mensen wel op de boot met bijhorende muziek !

recht over het hotel aan de andere oever ligt een chinees restaurant boot waar het heerlijk eten is (buffet) en om 20.30h vaart deze uit voor een half uur durende boottocht > daar moet je wel 2.80eur per persoon extra voor betalen>niet te duur vinden wij.

Mooi hotel met prachtige ligging

Berden Maurice, 6-2-2010

Het iets oudere hotel is binnen mooi vernieuwd, wij hadden eenn mooie ruime kamer. Het personeel is super vriendelijk en het ontbijt bestaat uit alles wat je 's morgens verlangd tot en met een glaasje prosecco als je dat wil !!!!

Nadeel is dat er in het hotel weinig te doen is. Bar is ook restaurant en er is geen enkel aanbod van welness of andere activiteit. Anderzijds is de ligging aan de oever van de Rijn en op 5 minuutjes van het centrum met winkels, restaurants en café's een opsteker.

Goed gelegen hotel met lekker ontbijtbuffet

libo, 18-4-2009

Zeer mooi hotel met ideale ligging: je bent te voet heel snel in het centrum en hebt een prachtig uitzicht op de Rijn. Op onze kamer werkte de airco niet, wat wel zeer vervelend was. Ontbijtbuffet is heel goed verzorgd. Bij mooi weer kan je dit buiten op het terras nuttigen. Al bij al toch zeker een aanrader.

Goede locatie (op 3 min)lopen van het centrum

Saskia, 7-1-2008

Goede locatie (op 3 min)lopen van het centrum. Wij zaten in zo'n gerenoveerde kamer en die zag er echt prima uit. Het ontbijt was ook goed verzorgd, van champagne tot vers fruit, met leuk uitzicht op het water.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ameron Hotel Königshof in Bonn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ameron Hotel Königshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ameron Hotel Königshof scoort een 8.56 uit 10 op basis van 9 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: