Hotel Landhotel Gasthof Albers

Kleine hotelsWeer vandaag-4°-8°
Hotel Landhotel Gasthof Albers

We hebben een aantal aanbieders voor Landhotel Gasthof Albers voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Landhotel Gasthof Albers in het Nederlands

Geweldig verblijf. Hopelijk volgend jaar weer.

Tiny en René,
30-6-2018

Een gezellig landelijk hotel. Wij hadden een ruime kamer met een terras. Alles op en top schoon!

Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren en medewerkers.

Lekker en uitgebreid ontbijt, heerlijk 4 gangen menu 's avonds. En dat telkens aan onze eigen tafel, mooi gedekt, gezellig met kaars en verse bloemetjes.

Bödefeld is een mooi dorp, met onder meer een bakkerij, kleine supermarkt, vvv. Vanuit het hotel kun je oneindig veel wandelingen maken. Wij hadden op een van onze wandelingen het geluk 4 wasberen te ontmoeten.

Wij hopen van harte dat we in het voorjaar van volgend jaar terug kunnen.

Gereisd met partner in juni 2018

Gezellig familiehotel

Moniek,
24-2-2018

Gezellig familiehotel, ruime kamers, erg schoon, leuke bar, leuk zwembad (wel wat koud water, maar als je er eenmaal door bent is het prima) met prima sauna, heerlijk uitgebreid ontbijt (het ontbreekt echt aan niets), enkel de dinerkaart zou wat meer afgewisseld mogen worden/is al jaren hetzelfde. Op nog geen 10 minuutjes rijden is de Hunau/Bodefelt skipiste incl sleehelling met lift. We komen hier al jaren, de kinderen vinden het ook super.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

Gezellig hotel met lange traditie.

Hans Klaver,
23-1-2018

Landhotel Gasthof Albers is een traditioneel "gut bürgerlich" hotel in vakwerkstijl in het mooie eeuwenoude plaatsje Bödefeld, geleid door het vriendelijke echtpaar Albers. Ook het overige personeel is erg klantvriendelijk en behulpzaam. Er is een zwembad en sauna. De kamers zijn behoorlijk ruim en vooral aan de voorzijde is er een mooi uitzicht op het dorp. Het ontbijtbuffet is prima en het restaurant serveert smakelijke gerechten van de streek. Enig minpuntje is de vaak erg trage internetverbinding.

Gereisd met partner in januari 2018

gezellig uitstekend

peter_tiny_sturme
17-2-2015

gezellig hotel zeer vrindelijke medewerkers uitstekend eten prachtige wandelroutes skilift in de buurt kamers prima en schoon

Gereisd met partner in februari 2015

Aangenaam hotel

bedino
23-10-2014

Vrij groot hotel met een typische Sauerlandse inrichting,d.w.z. vrij pompeus, maar wel schoon en gezellig. Door de talloze vertrekken en gangen en overlopen is het in het begin vrij lastig om je kamer te vinden. Allervriendelijkste ontvangst. De kamers zijn erg ruim en brandschoon, alleen de kussens zijn aan de slappe kant, maar je kunt het hoofdeinde van het bed opklappen. Geen moderne badkamer, maar wel erg netjes, met alles erop en eraan.Gratis kluisje.De bediening laat niets te wensen over en het ontbijt( echt niets te kort) en diner zijn van uitstekende kwaliteit. Je hebt je eigen vaste plaats bij het eten, zodat je niet met vreemde mensen opgescheept zit. De bar is erg gezellig en smaakvol. Gratis overdekt parkeren.Het personeel doet er alles aan om het de gast naar de zin te maken. In het dorp zelf is niets te beleven, maar je kunt eindeloos wandelen en tochtjes maken vanuit het hotel.Kortom, wij gaan vrijwel nooit naar dezelfde locatie terug, maar naar dit hotel zeker wel!

Gereisd met partner in oktober 2014

Leuk en net hotel

rob-yvonne
22-7-2013

Vond hier alleen de gezelligheid ontbreken.

Gereisd anders in juli 2013

Heerlijk genieten in Bodefeld

Nicole
8-4-2013

Een super gastvrij familiehotel. Een aanrader voor een aantal dagen weg. Mooie wandel omgeving en Winterberg en Willingen zijn niet zo ver weg. Als er sneeuw ligt is er achter het hotel een skilift. Gezellige bar in het hotel waar ook veel dorpsbewoners komen. Hotel met veel gasten (van jong tot oud) die iedere keer weer terugkomen om van de gastvrijheid van de familie albers te genieten. Kamers zijn iets gedateerd maar comfortabel en superschoon.

Gereisd met partner in april 2013

Heel gezellig familiehotel

Loet van Eldik
5-1-2013

2011 geweest, 2012 geweest, 2013 gaan we weer (moet er wel wat sneeuw liggen..:)

Gereisd met vrienden in februari 2012

Family hotel, good stay

J@cques
30-5-2012

What a blast to the past! As if the world stood still, for at least 30 years. Nothing had changed according to the families I traveled with. But what a joy to be in this hospitable family run hotel in Sauerland. great to stay here, lovely owners, helpful and welcoming.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Super gastvrij

Nicole
23-2-2012

Super hotel. We komen hier al jaren. Kamers zijn iets gedateerd maar schoon, netjes en prima bedden. Je bent hier echt welkom en thuis. Familie albers staat voor gastvrijheid en heerlijk eten.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhotel Gasthof Albers in Bödefeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhotel Gasthof Albers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.