Pension Hunaustuben

121 reviews over Pension Hunaustuben in het Nederlands

Ik ga zeker weer.

A Bruning,
20-1-2019

De gastvrijheid en de huiselijkheid zijn geweldig! De eerste week was ik alleen en de tweede week is een vriendin aangehaakt. Zij kan heel makkelijk vanuit Nederland, in dit geval vanaf Amsterdam met de Flixbus voor weinig geld naar Bödefeld reizen! (iets van rond de 20 euro) Dat is echt een luxe!

Voor het pension stopt de regionale bus die de prachtige omgeving heel goed bereikbaar maakt voor mensen zonder eigen vervoer.

In het pension een prima kamer, met een goed bed. Ontbijt en avondeten is niets mis mee en ze houden graag rekening met voorkeur of iets dat je liever niet wilt of mag eten.

Klein vriendelijk dorp met een supermarktje en een bakker met waanzinnig gebak. De omgeving is prachtig, veel mooier dan de omgeving van Winterberg en voor wandelaars een eldorado. Wintersporters kunnen bij vlakbij bij Hunau, skiën, niets voor mij maar wel een erg leuk gezicht.

In het voorjaar maar weer een weekje, denk ik zo.

Gereisd met vrienden in december 2018

Geweldig om hier mogen verblijven

Jan,
20-1-2019

Zeer goede verzorging en mooi hotel in leuk een plaatsje

Gereisd met vrienden in januari 2019

Schone kamer, vriendelijke Nederlandse eigenaren, uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

Avondeten was eenvoudig maar smakelijk. Ontbijt was basic maar ook lekker. 's Avonds wat Nederlandse spelletjes gedaan. Gratis wifi in het hele pand, voldoende snel om Ziggo Go te gebruiken.

Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Geweldig

Dion Aaftink,
10-7-2018

Erg gezellig lekker eten gastvrij en een mooie omgeving 👌

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk relaxed

Mar,
21-4-2018

Een leuk heuvelachtig lekker rustig pitoresk dorp met witte vakwerkhuizen. Div winkels en eetgelegenheden. De eigenaren van het hotel zijn erg vriendelijk behulpzaam en gastvrij, het eten zowel ontbijtbuffet en diner heerlijk. Frisse schone kamers heerlijke bedden. We kregen uitgebreide wandel informatie er werd bovendien meteen een route uitgeprint met uitleg, heerlijk wandelgebied. Een adres om zeker nog eens terug te komen. Dagje Winterberg of willingen met de auto ook goed te doen. Bushalte vlak voor de deur deze bus gaat rechtstreeks naar Schmallenberg. Kortom voor een wandelvakantie of lang weekend een aanrader.

Gereisd met vrienden in april 2018

Gastvrij pension

Caroline Knoop,
15-11-2017

Gastvrij pension, met goed verzorgd ontbijt en maaltijden, schone kamers en in een heel mooi wandelgebied. De eigenaar was zeer behulpzaam. Wandelroutes zijn beschikbaar. Veel keuze uit korte en lange routes. In het dorpje zit een supermarkt en een fijne bakkerij annex conditorei.

Gereisd met partner in november 2017

Leuk ontspannend verblijf

Frank & Christiane België,
8-8-2017

Zeer gemoedelijk leuk pension in een rustig dorpje; prima uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. Mooi uitzicht uit de kamer en een kabbelend beekje onder het raam, echt geweldig. Zeer sympathieke ontvangst van de eigenaar, leuk ontbijt en avondeten was ook heel lekker. Bij vermelding dat we geen zoet dessert konden eten werd heel sympathiek en ongevraagd voor een alternatief gezorgd, echt top !

Gereisd met partner in augustus 2017

Eenvoudig en prima

Martin
8-1-2017

Laagdrempelig, vriendelijke mensen, basic kamers, basic ontbijt en tegelijkertijd prima. Heel mooi dorp, rustig en netjes. Prachtige omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Fijn gastvrij pension

Anne
1-11-2016

Leuk pension met Nederlandse eigenaren. Je wordt vanaf de kennismaking herkent en vriendelijk begroet. De kamer was heel netjes met schone bedden die lekker liggen. Badkamer was niet heel groot maar wel schoon en had fijne grote badlakens.

In de avond kun je terecht in de lekker warme "woonkamer" waar een grote bank staat, een spellenkast vol Nederlandse spellen (wel zo handig ivm de gebruikshandleiding ;)) en een televisie hangt. Eten en drinken dat je dan besteld komt gewoon op je kamernummer en kun je aan het eind van je verblijf (cash) afrekenen.

Het ontbijt is niet heel uitgebreid maar dat wat er is smaakt goed!

Ook krijg je aan het begin van je verblijf een Sauerland Card waarmee je veel dingen (zwembaden, musea, wildparken etc) gratis of met korting kunt bezoeken. Al met al een aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2016

Zeer gastvrij onderkomen

F. Loos
28-9-2016

De ontvangst en bediening is zeer gastvrij. Je wordt geholpen om de omgeving te verkennen. Met allerlei tips. Het eten is qua prijs kwaliteit goed. De kamers zijn eenvoudig. De omgeving en het dorpje Bödefield is schitterend.

Gereisd met partner in augustus 2016

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Hunaustuben in Bödefeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Hunaustuben zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.