Géén boekingskosten

Pension Hunaustuben

DuitslandNoordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen)Bödefeld

We hebben de beste aanbieders voor Pension Hunaustuben voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 132 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer pension info

132 Reviews over Hunaustuben

• 8Anna04-09-2020

Niet ver van huis voor een paar dagen erop uit.

Prima, schone kamer met lekkere bedden. Ontbijt en avondmaaltijd: niets op aan te merken. Behulpzame, vriendelijke eigenaren. Goede uitvalbasis voor wandeltochten of stadsbezoekjes in omgeving.

• 10Marjan Huisman06-03-2020

Hartelijke ontvangst, goede bedden, lekker eten!

In de voorjaarsvakantie zijn we gaan skiën in Winterberg. Dat was al leuk (witte pistes met sneeuw(kanonnen)), maar absolute kers op de taart was de Hunaustuben! Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid; het avondeten ongelofelijk goed (vers, afwisselend, de 7 kinderen hadden allemaal lege borden); de bedden waren goed; Steven en Willemijn allerhartelijkst en dat maakte de sfeer ongedwongen: kleintjes speelden in de 'huiskamer' en wij tafelden met z'n allen aan de lange tafel na tot we rozig werden. Maar ook de ligging is top. Het dorp is prachtig authentiek (beekje (stroomt langs het pension), meiboom, kerk, vakwerkhuizen) met een fantastische Konditorei (apfelstrudel!). Vanuit het pension hebben we de Kruisbergwandeling gemaakt, door bergen, langs kapellen: prachtig. Het ritje naar Winterberg duurt een half uurtje, maar is ook een uitje: langs mooie dorpjes. En Bad Fredeburg is vlakbij: snelle glijbaan! Kortom: wij gaan nog een keer!

• 7Fan. Terpstra06-09-2019

Goed.

Gezellig pension. Heeft een kleine huiselijke sfeer. Het ontvangst door de Nederlandse eigenaar was vriendelijk. De kamer was ruim en groot genoeg. Wel was de kamer gehorig. De tv is niet meer van deze tijd. Zeer klein beeldje. Maar geeft niet, want de zenderkeuze was zeer beperkt tot enkele Duitse zenders. Dus vergeet de tv. Harde bedden, maar goed geslapen. Dit is het Pension niet aan te rekenen, maar het internet was slecht. Via 4G niet al te best, erg traag. En de WiFi van het pension was niet veel beter. Het ontbijt en het diner was goed. Al met al een goed pension, ook in verhouding met de lage prijs. Dus een aanrader.

• 9Ton24-06-2019

Prima verblijf in een mooie rustige omgeving

goed van eten en drinken, zeer gastvrije en behulpzame eigenaar en vlot en goed personeel.

• 8Jan16-06-2019

Prima in orde .Geen overdreven luxe. Gewoon goed

Gastvrij, prijs kwaliteit in orde. Voor ons een goede uitvalbasis voor motortochten door de omgeving.

• 8Blokvoort04-03-2019

Super verzorging en lekker dicht bij huis

Gastvrij pension, perfecte kamers en lekker eten

• 9maike bisseling04-03-2019

Heerlijk!

Prettig verblijf en zeer aardige gastheer Steven.

• 8F. Keizer24-02-2019

heerijk rustig verblijf

Weer een prima weekend in pension Hunaustuben. Fijne ontvangst en prima sevice.

• 7Frankster24-02-2019

Erg prettig

Avond eten is ook te regelen in het pension

• 9A Bruning20-01-2019

Ik ga zeker weer.

De gastvrijheid en de huiselijkheid zijn geweldig! De eerste week was ik alleen en de tweede week is een vriendin aangehaakt. Zij kan heel makkelijk vanuit Nederland, in dit geval vanaf Amsterdam met de Flixbus voor weinig geld naar Bödefeld reizen! (iets van rond de 20 euro) Dat is echt een luxe! Voor het pension stopt de regionale bus die de prachtige omgeving heel goed bereikbaar maakt voor mensen zonder eigen vervoer. In het pension een prima kamer, met een goed bed. Ontbijt en avondeten is niets mis mee en ze houden graag rekening met voorkeur of iets dat je liever niet wilt of mag eten. Klein vriendelijk dorp met een supermarktje en een bakker met waanzinnig gebak. De omgeving is prachtig, veel mooier dan de omgeving van Winterberg en voor wandelaars een eldorado. Wintersporters kunnen bij vlakbij bij Hunau, skiën, niets voor mij maar wel een erg leuk gezicht. In het voorjaar maar weer een weekje, denk ik zo.

Pension Hunaustuben info

Het complex