Pension Hunaustuben

Kleine hotelsWeer vandaag13°8°
Pension Hunaustuben
8,6

119 reviews over Pension Hunaustuben in het Nederlands

Schone kamer, vriendelijke Nederlandse eigenaren, uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

Avondeten was eenvoudig maar smakelijk. Ontbijt was basic maar ook lekker. 's Avonds wat Nederlandse spelletjes gedaan. Gratis wifi in het hele pand, voldoende snel om Ziggo Go te gebruiken.

Voor herhaling vatbaar.

Geweldig

Dion Aaftink
10-7-2018

Erg gezellig lekker eten gastvrij en een mooie omgeving 👌

Heerlijk relaxed

Mar
21-4-2018

Een leuk heuvelachtig lekker rustig pitoresk dorp met witte vakwerkhuizen. Div winkels en eetgelegenheden. De eigenaren van het hotel zijn erg vriendelijk behulpzaam en gastvrij, het eten zowel ontbijtbuffet en diner heerlijk. Frisse schone kamers heerlijke bedden. We kregen uitgebreide wandel informatie er werd bovendien meteen een route uitgeprint met uitleg, heerlijk wandelgebied. Een adres om zeker nog eens terug te komen. Dagje Winterberg of willingen met de auto ook goed te doen. Bushalte vlak voor de deur deze bus gaat rechtstreeks naar Schmallenberg. Kortom voor een wandelvakantie of lang weekend een aanrader.

Gastvrij pension

Caroline Knoop
15-11-2017

Gastvrij pension, met goed verzorgd ontbijt en maaltijden, schone kamers en in een heel mooi wandelgebied. De eigenaar was zeer behulpzaam. Wandelroutes zijn beschikbaar. Veel keuze uit korte en lange routes. In het dorpje zit een supermarkt en een fijne bakkerij annex conditorei.

Leuk ontspannend verblijf

Frank & Christiane België
8-8-2017

Zeer gemoedelijk leuk pension in een rustig dorpje; prima uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. Mooi uitzicht uit de kamer en een kabbelend beekje onder het raam, echt geweldig. Zeer sympathieke ontvangst van de eigenaar, leuk ontbijt en avondeten was ook heel lekker. Bij vermelding dat we geen zoet dessert konden eten werd heel sympathiek en ongevraagd voor een alternatief gezorgd, echt top !

Eenvoudig en prima

Martin
8-1-2017

Laagdrempelig, vriendelijke mensen, basic kamers, basic ontbijt en tegelijkertijd prima. Heel mooi dorp, rustig en netjes. Prachtige omgeving.

Fijn gastvrij pension

Anne
1-11-2016

Leuk pension met Nederlandse eigenaren. Je wordt vanaf de kennismaking herkent en vriendelijk begroet. De kamer was heel netjes met schone bedden die lekker liggen. Badkamer was niet heel groot maar wel schoon en had fijne grote badlakens.

In de avond kun je terecht in de lekker warme "woonkamer" waar een grote bank staat, een spellenkast vol Nederlandse spellen (wel zo handig ivm de gebruikshandleiding ;)) en een televisie hangt. Eten en drinken dat je dan besteld komt gewoon op je kamernummer en kun je aan het eind van je verblijf (cash) afrekenen.

Het ontbijt is niet heel uitgebreid maar dat wat er is smaakt goed!

Ook krijg je aan het begin van je verblijf een Sauerland Card waarmee je veel dingen (zwembaden, musea, wildparken etc) gratis of met korting kunt bezoeken. Al met al een aanrader!

Zeer gastvrij onderkomen

F. Loos
28-9-2016

De ontvangst en bediening is zeer gastvrij. Je wordt geholpen om de omgeving te verkennen. Met allerlei tips. Het eten is qua prijs kwaliteit goed. De kamers zijn eenvoudig. De omgeving en het dorpje Bödefield is schitterend.

Goede prijs / kwaliteit verhouding

Herma Smit
16-9-2016

Gastvrij pension, de eigenaren mogen wel werken aan een professionele uitstraling, dit geldt ook voor het "eigen" personeel. De kamers zijn ruim een schoon, de bedden zijn goed! Ontbijt is goed verzorgt en het wurm is gezien de prijs goed. Geen culinaire hoogstandjes maar goed.

Heerlijk relaxed en een warm, hartelijk welkom!

Annemarie
16-9-2016

Het is een heel huiselijk pension waar iedereen welkom is, jong, oud, fietsers, wandelaars, motorrijders (bikers)

Nette kamer, prima eten door eigenaar zelf bereidt, eventuele wensen voor allergie of vegetarisch worden serieus genomen.

Goed parkeren in de nabije omgeving en een bushalte voor de deur waar je met het Sauerlandkaartje gratis gebruik van mag maken.

De omgeving is prachtig en zeer geschikt voor wandelen, fietsen en dagtochtjes in de omgeving van Willingen en Winterberg. We hebben nog een boottochtje in de omgeving gedaan.

Vraag Steven of Willemein over de omgeving en ze komen met een zelf gemaakte routekaart waar je een dag of een week mee op pad kan.

We gaan eind oktober weer! Misschien nog een ander boottochtje.

Goede prijs kwaliteit verhouding.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Hunaustuben in Bödefeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Hunaustuben zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.