7,5

We hebben een aantal aanbieders voor ACHAT Premium Dortmund / Bochum voor je op een rij gezet:

18 reviews over Hotel ACHAT Premium Dortmund / Bochum in het Nederlands

Prima hotel

Ineke en Hans
12-12-2014

Prima hotel. Behoorlijke kamer (107) met bad. Prima matrassen. Als je echter naar buiten kijkt lijkt het hotel midden in Aleppo te staan, wat een zooitje. Het ontbijt is redelijk goed. Alleen het personeel loopt 20 x langs een lege jus d'orange container, ook nadat erop gewezen werd?? Wat warm moest zijn, was koud. Het personeel aan de receptie was aardig en behulpzaam. Prima sauna. Wij hebben er alleen geslapen met ontbijt. Verder best een mooi hotel. Misschien komen wij er, ondanks de kleine tekortkomingen nog wel eens terug.

Gereisd met partner in december 2014

Hotel ziet er prima uit

Je moet alleen heel veel geduld hebben met wachten met alles

Van touroperator was alles prima geregeld Alleen wat er op tafel komt kunnen zij niet regelen een glas rode wijn betaal je 6.30 voor dat is nog al

Gereisd met vrienden in december 2014

Gewoon goed

Pieter
15-10-2014

Alleen geslapen en ontbeten. De kamer en het ontbijt waren dik in orde. In totaal 4 medewerkers getroffen en geen chagrijn kunnen ontdekken. Niks mis mee. Voor weinig een prima tussenstop bij 2 dagen Movie Park (ook zeker de moeite waard!).

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

Never nooit meer!

Harjan
29-9-2014

wij hebben een nachtje met 6 personen overnacht in dit hotel ivm bezoek aan movie world

We besloten om te eten in het restaurant, er zat niemand in het restaurant en het personeel (een Chinese en een jonge van Turkse afkomst) leken het niet leuk te vinden dat ze ons moesten gaan bedienen. De kaart was erg klein en stonden geen speciale dingen op. Eten was zeer slecht alles komt uit de magnetron en smaakte nergens naar en was veel te weinig. Toen wij na 3x keer hadden gevraagd of we extra friet mochten, zeiden ze dat het niet kon ivm andere groep. Zeer onbeleefd en onprofessioneel, en dan te bendenken dat dit 4 ster is. Na het eten gingen we voor een drink bij de bar zitten en werden dit keer wel goed geholpen. Draaide wel steeds dezelfde muziek, irritant neurie toon. Matrassen waren erg vies en zaten vol met gele vlekken, onder mijn kussensloop zaten rode vegen en vlekken. Ik heb hier foto's van gemaakt voor de liefhebber.

Enige +punt aan dit hotel was het interieur. Modern en mooi.

Gereisd met vrienden in september 2014

Afgelegen, "aan" de Autobahn

Jan van Belsen
30-12-2012

Hotel tijdens de kerstdagen meegemaakt. Zowel entourage, als buffetten weinig kersterig. Het Ruhrpark winkelcentrum op 10 min. lopen. Uitstekende kamers, simpel eten, zeker geen 4 xxxx, consumpties aardig aan de prijs. Moesten zelf verzoeken om kerstmuziek en het aansteken van kaarsjes/waxinelichtjes. TV stond aan in bar, geen enkel kerstidee. Als hotel voor businesslui heel geschikt ivm div. zalen en ligging aan Autobahn, zeker niet voor vakantievierende passagiers van een reisgezelschap. Als je in dit hotel kerst viert vraag je je af, of je niet beter thuis had kunnen blijven. Met kerst was het eten net zo als op een andere doordeweekse dag, geen enkel extra iets vooir kerst, laat staan kerstversiering.

Gereisd met vrienden in december 2012

leuk hotel

heer van Leeuwaarde
27-12-2012

heel goede familie hotel. Lekker eten. vriendelijk. goede ligging. niet ver van nederland. Leuke winkelcentrums en dichtbij movie park. is zeker herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

In 1 woord: PRIMA !!

henk
15-8-2011

Op hotel valt niets aan te merken of het zou moeten zijn dat er soms te weinig plaatsen zijn om te ontbijten maar ook daar zijn oplossingen voor.

Gereisd met partner in december 2010

Dit hotel is zijn 4 sterren zeker waard, mooie schone ruime kamers, dito badkamer. Vriendelijk en goed geïnformeerd personeel. Op loopafstend van een mooi gedeeltelijk overdekt winkelcentrum. Huisdieren zijn er toegestaan.

Gereisd met partner in januari 2008

Prima hotel

Ida
5-5-2011

Achat hotel in Bochum is een prima hotel i.c.m. een bezoek aan Moviepark Germany in Bottrop. Nette kamers, goede bedden, prima ontbijt met zeer veel keuze. Wij hadden een zgn. familiekamer. Twee kamers, gescheiden door een deur. Ideaal met (kleinere) kinderen. Vlak in de buurt van Ruhr Park (groot winkelcentrum) met tal van eetgelegenheden voor kleine prijsjes. Er is voor ieder wat wils!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

Prima voor een weekendje!

Anja
9-9-2010

Wij waren hier in 2009. Is prima bevallen, wel wat last van de herrie van de discotheek. Wij hadden dit hotel geboekt in combinatie met een bezoek aan Moviepark Germany. Het bijbehorende ontbijt was erg karig. De kamers netjes en schoon en ook het derde bed, voor onze zoon van 6, was goed te beslapen. Dit jaar gaan we weer en wederom in dit hotel. Nu boeken we voor een paar euro extra het uitgebreidere ontbijt en vragen we een kamer aan de achterzijde (minder last van disco muziek). Het winkelcentrum is ook leuk om doorheen te slenteren en je kunt er heel veel verschillende eettentjes bezoeken. Er zijn ook regelmatig autotreffen op de grote parkeerplaats bij het winkelcentrum, leuk als je van opgepimpte auto's en oldtimers houdt, je kijkt je ogen uit!

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ACHAT Premium Dortmund / Bochum in Bochum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ACHAT Premium Dortmund / Bochum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.