We hebben een aantal aanbieders voor Bochum voor je op een rij gezet:

Reviews over Bochum

Prima hotel prijs kwaliteit

Dirk Dreesen,
    6-1-2019

Goed hotel prijs kwaliteit, we kwamen aan om 11 u en mochten al dadelijk op de kamer van de vriendelijke receptioniste, een mooie propere verzorgde kamer met een leuke welkomstekst op de spiegel, ruime parking voor de auto,dicht bij de bushalte die je naar centrum brengt lekker makkelijk,

Het onbijt was zeer uitgebreid en lekker en alles goed verzorgd, er ligt ook een Lidl vlak naast hotel handig als je iets vergeten bent,kortom wij waren super tevreden 👍👍👍

Gereisd met partner in december 2018

Goed hotel op mooie plek

Klaasjan,
    29-7-2017

Mooi hotel met eigen parking. Aan de rand vh centrum en uitgaansgebied.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Leuk!

Stijn,
    12-5-2017

goede ligging, en goede kamers, en kindvriendelijk. Top!!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Hostel bij het uitgaansgebied in de regio

Arno,
    11-4-2016

Deze guesthouse/hostel is ons goed bevallen. Ligging perfect. 1 minuutje lopen naar openbaarvervoer station en uitgaansgebied. Veel restaurants, terrasjes, kroegen en autovrije winkelstraat. Niet fraai, wel gezellig. Veel jong uitgaanspubliek in dit gebied. Hostel biedt het nodige voor geslaagd weekend. 24 uur receptie, schone eenvoudige kamers met t.v. en eigen goede douche. Ontbijt prima met o.a. vers fruit. Eigen parkeerplaats in garage onder hostel mogelijk. personeel vriendelijk. Veel omgevingsgeluid te horen. Trein, vliegtuigen en jongeren die uit kroegen komen, maar het raam dicht doen helpt zeker. Voor een aantal nachten aan re raden.

Gereisd met vrienden in april 2016

Perfect hotel voor een nachtje Bochum

Koen,
    26-7-2015

Hotel ligt tegen het centrum aan. Knus kamertje met knus badkamertje. Zo voor een nacht of bijv. meerdere nachten is het prima. Het was schoon met goede bedden, douche etc. Tegenover zit een shop am bahnhof, kun je mooi goedkoop drinken halen en meenemen je kamer op. Bochum zelf gewoon een grote stad met een leuk uitgaansgebied "Bermudadreieck". Daar zitten erg leuke kroegen!

Gereisd met partner in juli 2015
Bochum scoort een 7,9 uit 10, op basis van 15 reviews