• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Blomberg

Leuk

Wilma, 24-8-2017
    Leuke bestemming en als je er bent zeker gaan eten bij Louis Prima heel leuk gastvrij restaurant met heerlijke pizzas en schnitzels voor een leuke prijs.

Schilderachtig stadje

Rinus, 29-9-2015

Blomberg is een schilderachtig en zeer bezienswaardig stadje, het ligt als het ware op een heuvel en telt vele prachtige vakwerkhuizen, daarnaast zijn ook het Rathaus aan de Markt en de kloosterkerk van het Augustijner Klooster bezienswaardig.

De oude burcht licht op het hoogste punt van het stadje en is momenteel als hotel in gebruiik

Altijd thuis gevoel

sandra bulham, 30-5-2014
    Als kind 8 jaar in blomberg gewoond. Toen zag ik de schoonheid niet, nu tegenwoordig zie ik dat wel. Ik mag me gelukkig prijzen dat ik in dit mooie dorp met talloze vakwerkhuizen en omgeving heb mogen wonen. Goede uitvakswegen naar oa hamelen, waar op zondag middag het sprookje de rattenvanger van hanelen wordt opgevoerd, detmomd waar men de extersteine, hermans denkmal en de adlerwarte kan bezoeken. Zeker de moeite waard om een bezoek te brengen. Vanuit blomberg loop je zo de bissen in waar je heerlijk uren kunt wandelen. Omgeving is de moeite waard om een bezoek te brengen. Restaurants in blomberg zijn ook zeer gastvrij, goed en vooral betaalbaar.

Leuke winkelstad, viel zeker niet tegen.

Julia, 16-1-2014
    Heerlijke restaurantjes, enkele bezocht, gewoon proberen en genieten.
Blomberg scoort een 7,9 uit 10, op basis van 11 reviews