Hotel Schlossblick

12 reviews over Hotel Schlossblick in het Nederlands

Aanrader.

Ruud van Arnhem
3-7-2019

Lieve en spontane gastvrouw. Mooie, schone, pas gerenoveerde kamers. Goed ontbijt! Ja niet in het restaurant met dezelfde naam gaan eten, dat is van een andere uitbater. In het plaatsje zijn betere restaurants te vinden.

Goed hotel

Peet van der Spek
29-6-2019

Lieve en vrolijke gastvrouw en zeer behulpzaam. Schone kamers en lekker goed ontbijt. Voor ons de 2de jaar het verblijf tijdens de 24h Nurburgring. Volgend jaar weer !

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Om terug te komen, maaaar..

Francine
25-10-2016

Kwaliteit hotel goed wanneer je in de ruime nette gerenoveerde kamers zit, supplementair het bescheiden zwembad. Vriendelijk personeel en erg behulpzaam. Restauratie ondermaats en dit is spijtig! Fantastische ligging midden in ORT.

Gereisd Met vrienden in oktober 2016

Nooit meer; verschrikkelijk!

Esther
13-9-2015

Verschrikkelijk, hier komen wij echt nooit meer. We dachten tijdens onze vakantie lekker even te eten. Het hotel ligt op een prachtige locatie in Blankenheim, met een leuk terras. Maar schijn bedriegt; we werden beholpen door een zeer onvriendelijke dame. Er kon geen lach vanaf. Het eten was buitengewoon teleurstellend. Het voorgerecht, een salade, ging nog, maar de hawaischnitzel was echt niet te eten. De schnitzel was erg dik en grote stukken vet en de patat was mogelijk nog vetter. Twee happen gegeten en de rest laten staan. De onvriendelijke vrouw vroeg of het gesmaakt had, met als antwoord 'nee'. "oh" zei ze, ze pakte de borden weg en dat was het. Met gierende banden weg, wat een verschrikking: nooit meer!

Gereisd Met partner in augustus 2015

Goed en gezellig hotel

j.pluijmaekers
6-10-2014

Zeer goed hotel, personeel erg vriendelijk en klant gericht. Lekker eten en mooie kamers, gaan er zeker nog eens een keer terug. We waren met een groep van 10 personen en ze waren allemaal dik tevreden.

Gereisd Met vrienden in Fri Oct 03 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk familiehotel

Ina
11-1-2014

Het is een hotel heerlijk gelegen in de Eifel. Hier vanuit kun je mooie tochten maken lekker de natuur in.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig en bij de tijds ingericht hotel

Erica en Jan van Gils
25-4-2013

Hotel Schlossblick is een gezellig familiehotel met uitstekende voorzieningen voor een zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding. Er is persoonlijke aandacht voor de gast die dat op prijs stelt. de kamers zijn afgelopen winterseizoen compleet vernieuwd voor wat betreft zowat alles. Wanden, voerbedekking, meubilair, hypermoderne flatscreen-t.v., het complete sanitair, ramen en deuren is helemaal nieuw en ziet er perfeckt uit. Wat niet verandert is, is de service. Wij komen hier al jaren graag onze vrije dagen doorbrengen en genieten naast de vriendelijkheid van de het personeel het de hotelleiding ook van zaken als het zwembad, sauna en het meer dan uitstekende en gastvrije restaurant waar streekspecialiteiten die passen bij de Eifel in ruime mate te verkrijgen zijn.

Gereisd Met partner in januari 2013

vriendelijk / mooi gelegen / goed eten en hygiëne

janvangils
15-11-2012

Hotel Schlossblick in Blankenheim (Eifel) is een gemoedelijk familiehotel met goede voorzieningen waar wij al jaar in jaar uit met veel plezier vertoeven. Het hotel beschikt over comfortabele kamers, met fijne bedden, douche, wc, t.v. en minibar Een aantal kamers beschikken over een balkon. Hygiëne en staat van onderhoud is meer dan 100%. Het hotel beschikt over een onlangs opnieuw betegeld binnenzwembad, sauna e.d. Het hotel blinkt uit in een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding een uitermate vriendelijke ontvangst en bediening. De beheerster mevr. Gigi Mercier maakt altijd ruimte en tijd voor wat persoonlijk contact met de klanten die dat op prijs stellen. Het bij het hotel behorende restaurant biedt eveneens een zeer vriendelijke bediening en heeft een spijskaart met fijne typische streekgerechten. Ondermeer voor wandelaars en fietsers is het een prima uitvalbasis om de Eifel te leren kennen. Erica en Jan van Gils

Gereisd Met partner in januari 2012

Achteruit gegaan

IW
21-6-2011

Prachtige ligging met uitzicht op het kasteel en aardig personeel. De kamers zijn gedateerd en, wat erger is, de douches hebben maar enkele minuten warm water en zijn dan koud. De menukaart is veranderd en het eten is nu veel minder lekker.

Gereisd Met vrienden in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Dierckx
24-5-2011

Het hotel is een aaneenschakeling van vier verschillende gebouwen, om je kamer, ontbijtzaal ect. te vinden moet je door een doolhof van gangen en kamers. Ik hou mijn hart vast als het hier brandt. Overal vind je rommel, achter de kast in de hall (sneeuwschop en borstels), in het vergader- ontspanningszaalje wordt de was gedroogd. Zwembad en fitness(3 toestellen) is zeer klein. De kamers zijn wel proper, doch zeer klein (je moet de deur van badkamer openlaten om je af te drogen). Volgens afspraak zouden we 's avonds om 18.30 uur gezamelijk eenzelfde schotel eten, iedereen was stipt aanwezig niettegenstaande dit kregen wij onze eerste hap pas om 19.10 uur. De drank is er schrikkelijk duur, een cola 2.20, koffie 2.30 ......Je kan best bij de buren gaan voor 1.70 en 1.90. De onthaal dame en poetsvrouw waren zeer vriendelijk, doch de kelner is onbeschoft als je bij het eten alleen maar water bestelt (zegt luidop oh oh nur wasser , crisis ..) Kortom dit hotel is geen ster waardig.

Gereisd Met vrienden in mei 2011

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schlossblick in Blankenheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schlossblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.