Hotel Ibis Budget Bielefeld City Ost

5Matig

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Bielefeld

5Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budget Bielefeld City Ost voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ibis Budget Bielefeld City Ost

• 5Jolanda12-05-2013

Voor de gezelligheid hoef je hier niet te komen.

We zijn hier drie nachten geweest, het heet Ibis Budget, zo komt het inderdaad over. Maar de prijs is volgens ons niet budget. We zijn twee keer weg geweest via een actie voor veel minder geld en kregen toen veel meer waar voor ons geld. Bij boeking krijg je een reserveringsnr. met dat nr. kan je inchecken bij een automaat mits deze niet stuk is, maar gelukkig zagen we iemand lopen die heeft ons toch ingechekt, de receptie is maar op bepaalde tijden geopend. Bij je overnachting zit geen ontbijt dit heb je voor 6 euro, er liggen verpakt kaaspuntjes / vleesworstjes, in de ontbijtruimte tevens receptie hangt een saaie sfeer. Wil je bijv. 's avonds iets drinken dan is er een automaat in de hal. Wij hebben een milkshake bij de buren gehaald Burger King. Men schrijft het personeel is vriendelijk ja de manager probeert wel z'n best te doen, maar 'n ander doet z'n mond niet open.

Gereisd met partner in mei 2013

1 tip over Hotel Ibis Budget Bielefeld City Ost

• Jolanda, 12-05-2013

Maak een wandeling door het natuurgebied van Teuteburgerwoud, bezoek de (gratis) zoo en botanische tuin, ga winkelen in het gezellige centrum. Lopend ben je in ca. 30 - 45 min. in het centrum of ga met de tram ca. 5 min. lopen maar het tramstation.

0 vragen over Hotel Ibis Budget Bielefeld City Ost

• Huishoudelijke apparatuurTV