Hotel Golden Tulip Bielefeld City

Hotel Golden Tulip Bielefeld City

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Bielefeld City voor je op een rij gezet:

99 reviews over Hotel Golden Tulip Bielefeld City in het Nederlands

Goed hotel maar nee,toch maar niet meer!!

Elsevier
3-7-2018

Hotel was netjes ,schoon maar heel ongezellig ,totaal geen sfeer, 4 avonden op een leeg terras zitten is , zelfs met het heerlijk warme weer niet aantrekkelijk maar het uitzicht op het plein maakte het nog een beetje goed. Mooie stad , heel veel prachtige winkels en goede restaurants.

Bediening vriendelijk en ontbijt super goed!

We waren met de auto en parkeren is echt een kunst op zich ,parkeergarage onder hotel heeft kleine vakken ,hebben zelfs met al onze voorzichtigheid schade opgelopen aan de auto maar verder naar beneden rijden is het iets ruimer maar daar kwamen we later /te laat achter helaas ,daarbij ..betaal je €5.00 per dag dus dat loopt ook nog aardig op.

Geweldig

Joop
2-3-2018

Wij waren met vrienden voor de 2e keer in Bielefeld 2016 en 2017 omdat het fantastisch was, dit jaar gaan we met familie 6 personen in Mei nog een keer. Leuke stad, en ook in de omgeving veel te zien en te doen. Het hotel is keurig, het ontbijt was geweldig, er ontbrak werkelijk niets. Meerdere keren met touroperator naar Duitsland geweest. Het ontbijt is altijd prima, maar Bielefeld verslaat alles. Het hotel ligt midden in de stad, dus als je van winkelen houdt, kan je je hart ophalen. Veel restaurants, en 1 wil ik toch wel noemen, dat was een echt Duits restaurant in een oude bierbrouwerij, daar hebben wij het lekkerst gegeten. Er zijn n.l niet meer zoveel echte Duitse restaurants, maar ook veel restaurants van alle nationaliteiten , dus keuze genoeg. De hotels van touroperator zien er altijd goed verzorgd uit. Jaarlijks maken we wel 1 of 2 reisjes naar Duitsland, en hebben het altijd prima naar ons zin. Ik weet geen min puntje.

Voor de 8e keer geweest helemaal top!

Pieter
1-3-2018

Schoon - vriendelijk - gastvrij en aan de rand van het centrum.

Keurig hotel

fam. V.v.Stuivenberg
30-12-2017

Dit hotel is een perfecte lokatie voor de kerstmarkt of binnenstad van bielefeld te bezoeken.

Super ontbijt en keurig personeel.

In het centrum gelegen

victor
11-8-2017

Typisch zakenhotel. Nette niet al te grote kamer, weinig daglicht. Zeer kleine badkamer, douchen in bad en douchekop hangt heel laag.

Bedden goed, hoewel als je partner zich omdraait, voel je dat meteen. Minibar en safe. Gratis goede Wifi. Ontbijt in ongezellige vergaderzaal, wel zeer uitgebreid! Geen echt restaurant. Openbare parkeergarage onder hotel. Betalen per uur, max € 6,= per kalenderdag. Als je dus op dezelfde dag 2 x in- en uitrijdt, ben je zomaar 12,=. Hotel ligt in het oude centrum. In het nieuw centrum liggen aal grote winkelketens. Goed om te shoppen. En voldoende goede en betaalbare restaurants.

Geweldige Kerstreis

nicomourits
12-12-2016

Het hotel ligt vlakbij de kerstmarkt. Je loopt het hotel uit en staat binnen 1 minuut in de gezellige winkelstraat. Het ontbijt is zeer uitgebreid. (Verse jus dórange, zalm, Engels ontbijt, broodjes, nutella, etc.) De kamers zijn prima. Vooral het tussenhalletje vind ik persoonlijk top. De badkamer was goed, al was het voor grote mensen wat lastig om onder de douche te kunnen staan. Kamer toonde wat ouderdomsschade (Stoel was bijvoorbeeld tikje gekrast), maar voldeed ruimschoots. Ideale plek om te overnachten voor de kerstmarkt! Geen restaurant, maar wel voldoende restaurants in de buurt waar je voor zeer weinig geld goed kunt eten.

Iedere dag werd de kamer schoongemaakt en het bad-linnen vervangen. Dit werd tijdens het ontbijt geregeld, klasse. Dit onbijt was een belevenis apart, heel erg uitgebreid en van uitstekende kwaliteit, waar de bediening ook in werd meegerekend.

Goed maar niet super

els.kemper
13-7-2015

2 nachten in dit hotel verbleven. Betaalde parkeergarage onder het hotel voor 4 euro per dag. Ontvangst was beetje kortaf. Lift was oud. Kamer was op zich netjes maar erg warm. Buiten was het 35 graden. Geen airco, raam openen geen optie voor 23.00 uur omdat daar alleen maar meer warmte mee binnen kwam. Warmte is niet schuld van hotel maar er werd ook geen ventilator aangeboden zoals ons eerder wel was overkomen in ander hotel. Door hitte niet zo best geslapen. Natte handdoek over lijf koelde 's nachts enigszins af. Hotel lag in het centrum. Geen echt restaurant in hotel. Er hing een briefje dat er voldoende eettentjes in het centrum waren. Alleen een kopje soep en kleine versnapering was verkrijgbaar. Ontbijt was goed, Niks op aan te merken. Sfeer is een beetje kil. Badkamer met bad. Kamer had wat ons betreft iets moderner gemogen maar dat is kwestie van smaak. Geen last gehad van geluiden van buiten. Wifi was gratis op de kamer. Bielefeld heeft een groot centrum om te winkelen.

Warme herrie!

c.oorbeek
3-8-2014

Prima locatie, maar helaas geen airco. Daarom raam open, waardoor zeer veel overlast door geluid. Shoarmatent beneden onze kamer tot diep in de nacht open, kroeg schuin aan de overkant hap herrie en na sluiting verhuist men naar de shoarmatent. Ontbijt ontzettend uitgebreid en goed. Gratis Wifi werkt perfect na enig zoeken. TV met groot aantal zenders. Jammer 4 nachten nauwelijks geslapen, verder zeer tevreden.

Goede ligging in gezellige plaats

K.W.V. Bloemen
7-1-2014

Helaas ongevraagd op de rookverdieping geplaatst. Eén kleine lift is te weinig voor dit hotel.Eten goed maar op feestdagen niet echt bijzonder. Onvriendelijke barkeeper die zeer creatief naar zichzelf toe rekent. Wifi niet gratis. Meeste personeel vriendelijk en voorkomend. Gevolg van de centrale ligging is geluidsoverlast van het verkeer en nabijgelegen disco.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Bielefeld City in Bielefeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Bielefeld City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.