Hotel Brenner

20 reviews over Hotel Brenner in het Nederlands

Super hotel

Sharona
11-3-2018

Nette kamers, net gerenoveerd. Personeel is onwijs vriendelijk. We waren met de auto zo in het centrum.

Zou het zeker nog een x boeken, top hotel

Fijn hotel op een perfecte locatie!

Carla van Haaren
9-2-2017

Eenvoudig, maar erg goed hotel. Keurige kamer en prima badkamer. Ontbijt was ook erg goed! Bent in no time in het centrum. Je kan heerlijk eten in het hotel, de prijs van een glas wijn vonden wij wel heel erg hoog! 7,40E!!!! Dat terwijl Duitsland een wijnland is! Om de hoek zit een prima Griek! Wij hebben het heerlijk gehad!

Goed hotel

Rene mud
31-12-2016

Hotel is prima middenklasse hotel. Goed ontbijt, nette kamer en badkamer. Te zeuren valt er altijd wel wat, maar wij hebben er een prima verblijf gehad. Bielefeld viel wat tegen, veel was gesloten. Leuke kerstmarkt

Oude reviews (archief)

Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Marian
11-12-2015

Fijn weekend gehad. Leuke en grote kerstmarkt bezocht in Bielefeld

Bij een stadshotel horen stadsgeluiden.

NannoSijtse
3-7-2015

Nette grote, gerenoveerde? kamer met zitje. Grote ramen. Uitzicht op kruispunt. (Aan de achterzijde van het hotel zijn ook kamers met zicht op parkeerplaats en tuinen). Klein, nog niet gerenoveerde badkamer met toilet en douchecabine. Koelkastje. Grote tv. Hadden driegangendiner bijgeboekt, bleek nu verrassingsdiner te zijn. Niet naar onze wens. Hadden liever a la carte gegeten. Verder prima hotel.

prima drie sterren hotel

sylvia
26-8-2014

prima hotel voor de prijs

Ligt wel op een heel druk punt ,dat is minder.Voor een paar dagen en je trekt er op uit een prima hotel.

Het ontbijt en het diner is goed en betaalbaar.

Het is wel gedateerd maar wel schoon,elke dag schoon badlinnen.

Verrassend goed voor de prijs

Christina
17-8-2014

Wij waren er met ons tweetjes voor 2 nachten van maandag tot woensdag

- Ontbijt was bij de prijs inbegrepen. Het werd niet altijd goed bijgevuld, maar wat er was was prima.

- De kamer was zeker goed voor de prijs. Wij hadden een 'comfort' kamer aan de achterkant van het gebouw (dus niet aan de weg gelegen). Alles was netjes schoon.

-De badkamer was klein. Zowel bij de wastafel als in de douche was maar plek voor één persoon. Maar hij was wel erg goed schoon en na de eerste nacht is deze ook weer schoongemaakt + nieuwe handdoeken, dus dat was erg verrassend.

- Er was wel wifi aanwezig (je moest de code bij de balie ophalen), alleen daar kon je niet alle twee tegelijk op. Geeft op zich niks, je bent er tenslotte voor elkaar en niet voor wifi

- De bedden waren hard, maar ik vond dat juist fijn (erg persoonlijk).

- Het was erg warm op de kamer, maar de ramen konden open. Ik zou er niet in de hoogzomer willen verblijven!

Dit nooit meer

H.koopman
23-7-2014

Hier gaan we nooit meer naar toe kan dan wel goedkoop zijn maar het is ook niks bloedheet op de kamers kan geen raam los want dan heb je het idee dat je op de snelweg ligt.

En een klein glasje witte wijn 5.70 ze zijn niet goed bij hun hoofd.

We zouden vier dagen blijven maar na de eerste nacht weer vetrokken.

Prima 3-sterren hotel !!!

Nicole Geurts
6-7-2014

Hotel is prima voor de prijs, eten is super, ligging langs de drukke weg is iets minder, personeel heel erg vriendelijk!

Kamers ruim genoeg en super schoon!

Niet top, maar goed genoeg

nlrodonet
14-4-2014

Wij hebben met 4 personen hier een weekend doorgebracht. Het hotel zelf is een tikkie verouderd, maar wij hadden wél 2 ruime en schone kamers. Opvallend: Wij hadden 2 2-persoonskamers geboekt, maar kregen 2x een 4-persoonskamer! Lekker ruim voor 2 man! Het hotel ligt wel aan een drukke weg, en ook 's nachts rijdt er veel verkeer. Maar wij hadden de kamers op de 4e etage, dus veel herrie hadden wij niet.

In de kelder is een gezellige bar en er zijn kegelbanen (niet duur ook).

Het ontbijt was prima voor elkaar, met verse broodjes (ook op zondag) en prima koffie en thee. Alleen wordt er door het personeel niet snel genoeg gereageerd als er producten op zijn. Ook worden tafels na gebruik niet afgeruimd. Wij zaten beide ochtenden aan een gebruikte tafel vol rommel. Dat kan echt niet.

Voor de prijs hebben wij echter niks te klagen, want zelden heb ik een hotel gehad wat zo voordelig was, en toch best wat te bieden heeft. En ja, het is geen 5-sterren hotel, dat moet je niet vergeten.

We hebben een aantal aanbieders voor Brenner voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brenner in Bielefeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brenner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Brenner scoort een 7.93 uit 10 op basis van 62 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: