Hotel B&B Hotel Bielefeld

Hotel B&B Hotel Bielefeld

We hebben een aantal aanbieders voor B&B Hotel Bielefeld voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel B&B Hotel Bielefeld in het Nederlands

Met het hotel zelf is niet zo veel mis

Paul
16-10-2017

Ik waardeer het concept van B&B wel: transparante kosten, schoon en netjes en efficiënt georganiseerd. Er komt geen personeel aan te pas: je steekt je creditcard in een machine, betaalt en er rolt een nummer uit waarmee je jezelf toegang verschaft tot hotel en kamer. En 's ochtends kun je dan een zeer basaal en degelijk ontbijt krijgen. Parkeren gratis voor zover er plek is, zo niet, dan is er een parkeergarage dichtbij.

Maar dit hotel ligt in uitgaansgebied en er is behoorlijk wat geluidsoverlast, van zowel de treinen als de nachtclubs in de buurt. Bovendien komen er geregeld gillende sirenes langs. Als je licht slaapt is dit misschien niet zo'n voor de hand liggende keus

Vriendelijk personeel!!

Berends
13-5-2017

Goede locatie: vlakbij centrum en station!

Oude reviews (archief)

Voor de prijs uitstekend.

Mark
16-1-2015

Aangezien er in Bielefeld een concert was en dit hotel er in de buurt zat, dit hotel geboekt. Hotel ziet er nieuw uit en het parkeren ernaast is gratis. Service is prima. Ontbijt is wat karig, maar er is genoeg te krijgen. Kamers zijn niet al te groot, maar om er alleen te overnachten, is het goed te doen. De prijs van dit hotel maakte alles uitstekend. Met zijn 2-en waren we ongeveer 65 euro kwijt en daar zat het ontbijt bij.

Ligging van het hotel is ook perfect. Even het station onderdoor lopen en je bent al bijna in het centrum. En het station ligt zowat naar het hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel B&B Hotel Bielefeld in Bielefeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel B&B Hotel Bielefeld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel B&B Hotel Bielefeld scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.