Sorteren

Reviews over Bielefeld

Bielefeld een verrassing

Hugo
    28-7-2018

In Bielefeld liggen de bezienswaardigheden bijna allemaal op loopafstand in het centrum. De oude binnenstad is gezellig en er zijn winkels en restaurantjes voor iedereen wat wils. Ons Hotel Bielerfelder Hof 4* lag tegenover het station en van hier is de binnenstad direct te bewandelen.

Geweldig!

Elsevier
    8-7-2018

Mooie omgeving o.a. Tierpark Olderdissen waar het heerlijk en (gratis) wandelen is en ook nog de dieren kunt bekijken, Fort Sparrenburg ,prachtig fort en uitzicht over Bielefeld maar wel een flinke klim. Veel mooie winkels en prima eetgelegenheden voor ieders budget! Mooie stad met prachtige oude gerestaureerde panden, in de nabije omgeving zijn de plaatsen Lage, Lemgo (schitterend plaatsje) en Detmold zeker de moeite van bezoeken waard!

Super leuk!

Daniella
    8-6-2018

Leuke stad maar niet super bijzonder. Veel winkels, kleine maar mooie Altstad. Buiten de stad vind je de Johannesburg waar je een prachtig, gratis dierenpark vind. Heel leuk om te bezoeken! Ook de prachtige botanische tuin en het slot van Bielenfeld zijn een bezoek meer dan waard. Op het station kun je voor 10 euro per 24 uur een fiets huren en een EBike voor €15,-. Als je de berg op wilt zou ik een EBike nemen :) Leuke stad, prachtige omgeving, niet duur.... Gewoon doen!

Mooie stad

Ullrich
    14-1-2018

Brauhaus Joh.Albrecht de Altstadt en het Teutoburgerwald zeker de moeite waard

Leuke stad voor lang weekend

nicomourits
    12-12-2016

De kerstmarkt van Bielefeld is bijzonder gezellig. De stad zelf heeft ook een hoop te bieden voor een lang weekend. Het museum voor moderne kunst is een ware aanrader! Dat mag je echt niet overslaan. Op vrijdag bovendien regelmatig gratis te bezoeken. Bezoek ook eens de meren in de omgeving. En er is ook nog de Dr. Oetkererlebnis. Jawel, de fabriek van de Dr. Oetker-toetjes en pizza's is te bezoeken. Wel vroeg vantevoren boeken, anders grijp je ernaast, zoals ons gebeurde dit jaar.

Bielefeld scoort een 7,6 uit 10, op basis van 63 reviews