We hebben een aantal aanbieders voor Bielefeld voor je op een rij gezet:

Reviews over Bielefeld

Eenmalig

Marjan,
    4-8-2018

Bielefeld centrum heeft een kleine altstadt maar daarnaast ook een nieuwe kern met een moderne winkelstraat. Maar ik vond het direct daarbuiten niet mooi. Het aangezicht bij binnenkomst Is een industriële stad en geen toeristische culturele stad. Ik zou niet een stedentrip ervoor plannen. Maar wanneer je er toch bent dan is de wandeling naar kasteel spannenburg een aanrader. Natuurlijk is er ook musea en meer attracties maar als stad vind ik het niet aantrekkelijk. Ook zag ik veel zwervers vooral richting station. Maar last heb ik er niet van gehad. Heb je een auto tot je beschikking dan heb je in de omgeving mooie kleine steden als Detmold en voor het groen het teutoburgerwoud.

Gereisd met partner in augustus 2018

Bielefeld een verrassing

Hugo,
    28-7-2018

In Bielefeld liggen de bezienswaardigheden bijna allemaal op loopafstand in het centrum. De oude binnenstad is gezellig en er zijn winkels en restaurantjes voor iedereen wat wils. Ons Hotel Bielerfelder Hof 4* lag tegenover het station en van hier is de binnenstad direct te bewandelen.

Gereisd met partner in juli 2018

Geweldig!

Elsevier,
    8-7-2018

Mooie omgeving o.a. Tierpark Olderdissen waar het heerlijk en (gratis) wandelen is en ook nog de dieren kunt bekijken, Fort Sparrenburg ,prachtig fort en uitzicht over Bielefeld maar wel een flinke klim. Veel mooie winkels en prima eetgelegenheden voor ieders budget! Mooie stad met prachtige oude gerestaureerde panden, in de nabije omgeving zijn de plaatsen Lage, Lemgo (schitterend plaatsje) en Detmold zeker de moeite van bezoeken waard!

Gereisd met partner in juni 2018

Super leuk!

Daniella,
    8-6-2018

Leuke stad maar niet super bijzonder. Veel winkels, kleine maar mooie Altstad. Buiten de stad vind je de Johannesburg waar je een prachtig, gratis dierenpark vind. Heel leuk om te bezoeken! Ook de prachtige botanische tuin en het slot van Bielenfeld zijn een bezoek meer dan waard. Op het station kun je voor 10 euro per 24 uur een fiets huren en een EBike voor €15,-. Als je de berg op wilt zou ik een EBike nemen :) Leuke stad, prachtige omgeving, niet duur.... Gewoon doen!

Gereisd met partner in mei 2018

Leuke stad voor lang weekend

nicomourits,
    12-12-2016

De kerstmarkt van Bielefeld is bijzonder gezellig. De stad zelf heeft ook een hoop te bieden voor een lang weekend. Het museum voor moderne kunst is een ware aanrader! Dat mag je echt niet overslaan. Op vrijdag bovendien regelmatig gratis te bezoeken. Bezoek ook eens de meren in de omgeving. En er is ook nog de Dr. Oetkererlebnis. Jawel, de fabriek van de Dr. Oetker-toetjes en pizza's is te bezoeken. Wel vroeg vantevoren boeken, anders grijp je ernaast, zoals ons gebeurde dit jaar.

Gereisd met vrienden in december 2016
Bielefeld scoort een 7,9 uit 10, op basis van 63 reviews