Sorteren

Reviews over Bielefeld

Super leuk!

Daniella
    8-6-2018
    Leuke stad maar niet super bijzonder. Veel winkels, kleine maar mooie Altstad. Buiten de stad vind je de Johannesburg waar je een prachtig, gratis dierenpark vind. Heel leuk om te bezoeken! Ook de prachtige botanische tuin en het slot van Bielenfeld zijn een bezoek meer dan waard. Op het station kun je voor 10 euro per 24 uur een fiets huren en een EBike voor €15,-. Als je de berg op wilt zou ik een EBike nemen :) Leuke stad, prachtige omgeving, niet duur.... Gewoon doen!

Mooie stad

Ullrich
    14-1-2018
    Brauhaus Joh.Albrecht de Altstadt en het Teutoburgerwald zeker de moeite waard

Leuke stad voor lang weekend

nicomourits
    12-12-2016
    De kerstmarkt van Bielefeld is bijzonder gezellig. De stad zelf heeft ook een hoop te bieden voor een lang weekend. Het museum voor moderne kunst is een ware aanrader! Dat mag je echt niet overslaan. Op vrijdag bovendien regelmatig gratis te bezoeken. Bezoek ook eens de meren in de omgeving. En er is ook nog de Dr. Oetkererlebnis. Jawel, de fabriek van de Dr. Oetker-toetjes en pizza's is te bezoeken. Wel vroeg vantevoren boeken, anders grijp je ernaast, zoals ons gebeurde dit jaar.

Was best wel prettig vertoeven

Jan
    9-7-2016
    Hotel midden in een wijk met PC Hooft winkels. Meer dan voldoende restaurant en alles ziet er prima onderhouden uit. Met 10 minuten lopen beland men in de doorsnee winkelstraten.

Kerstmarkt bezocht! Erg mooi!

Marian
    11-12-2015
    Mooie stad met leuke winkels
Bielefeld scoort een 7,7 uit 10, op basis van 60 reviews