vakanties Bielefeld

Reviews over Bielefeld

Aanrader voor een kort (weekend) verblijf

Chris Timmer-Van Timmer,
    5-12-2018

Voor kort verblijf een uitstekend hotel. Wij verbleven er 3 nachten o.b.v. L/O.

Goede en schone kamer met douche/bad en WC. Uitstekend ontbijtbuffet.

Hotel ligt op steenworpafstand van centrum. Gezellige kerstmarkt bezocht.

Enige aandachtspunt is parkeerkelder. Goede stuurmanskunst vereist maar het blijft opletten gezien geboden parkeerruimte. Wij betaalden slechts 5 euro per hele dag parkeren.

Het hotel biedt geen echte gezelligheid maar wij vermaakten ons prima.

Wij boekten via een reisorganisatie voor een "mooie prijs".

top 99% en die 1% zijn de ongure types.

PF Zilver,
    29-8-2018

Na wat twijfel om te gaan, toch 100% blij dat wij het gedaan hebben.

Al veel geschreven over het hotel, zie onderstaand en het klopt.

Zo ruim, vorstelijk, perfect, topklasse personeel, ontbijt, kamers.

Stad zelf veel winkels, wij konden moeilijk restaurant vinden, veel ijs- en koffie(echte koffie dus) salons. Leuk centrum.

Jammer dat rond het station zoveel hoe zeg ik dat netjes, "gure types die dag en nacht met een fles alcohol lopen" tegen kom. Is tegenover het hotel.

Heerlijk genoten ook uitstapjes, naar Detmold, het slot, ook Bad Salzuflen, het kuuroord. Top klasse. Eigenlijk het hotel daar moeten staan in die plaats.

Wij hebben via een hotelsite geboekt. Heel betaalbaar.

Prima hotel

Hugo,
    24-7-2018

Het hotel ligt tegenover het centraal station in Bielefeld en bestaat uit een oud en nieuw gedeelte. In het nieuwe gedeelte waar zich de lobby en de receptie bevinden kom je in een oase van rust na de hectiek voor het station van vertrekkende en aankomende mensen. De bar, ontbijtzaal en de restaurants bevinden zich in het oude gedeelte. Het hotel ligt aan de rand van het interessante centrum waar veel te zien is. Onze kamer van ca. 22 m2 is goed ingericht met een 2- pers. bed, fauteuil, salontafeltje, bureautje met stoel. Er is klerenkast met koelkastje, kluisje en een koffer aflegplek en kapstok. De badkamer is netjes met voldoende plek de toilet spullen, inloopdouche en toilet, schone vloerbedekking, verlichting OK en airco, gratis (koffie/thee, kluisje, 2 flesjes water per dag, wifi). Parkeren € 15 per dag.

Ontbijt: Goed.

Diner: Goed maar prijzig.

Ons oordeel: Een prima stadshotel.

Goed hotel maar nee,toch maar niet meer!!

Elsevier,
    3-7-2018

Hotel was netjes ,schoon maar heel ongezellig ,totaal geen sfeer, 4 avonden op een leeg terras zitten is , zelfs met het heerlijk warme weer niet aantrekkelijk maar het uitzicht op het plein maakte het nog een beetje goed. Mooie stad , heel veel prachtige winkels en goede restaurants.

Bediening vriendelijk en ontbijt super goed!

We waren met de auto en parkeren is echt een kunst op zich ,parkeergarage onder hotel heeft kleine vakken ,hebben zelfs met al onze voorzichtigheid schade opgelopen aan de auto maar verder naar beneden rijden is het iets ruimer maar daar kwamen we later /te laat achter helaas ,daarbij ..betaal je €5.00 per dag dus dat loopt ook nog aardig op.

Prima hotel met fantastisch ontbijt!

Daniella,
    8-6-2018

Een fantastisch verblijf gehad in Hotel Bielefelderhof. Zeer centrale ligging aan het centraal station. Met de trein vanuit Hengelo sta je er zo! Ondanks dat het buiten druk is hoor je op de kamer helemaal niks! De kamers zijn ruim, en zeer schoon. Voorzien van een koelkastje/minibar. We mochten genieten van een zeer uitgebreid en luxe ontbijt. Personeel is zeer vriendelijk en servicegericht. Bielefeld is een leuke stad met alle winkels die je nodig hebt zowel ketens als boutiques. Daarnaast veel musea en mogelijkheden om de natuur te gaan. Voor 10 euro per dag huurden we op het station een fiets en hebben we de omgeving bekeken. Meer dan de moeite waard om een paar dagen te bezoeken!

Bielefeld scoort een 8 uit 10, op basis van 63 reviews