Vakantiehuis Valmetal

Weer vandaag13°
Vakantiehuis Valmetal
7,9

2 reviews over Vakantiehuis Valmetal in het Nederlands

Gezellig parkje om even helemaal weg te zijn!

Annemien
21-8-2018

Behulpzame, vriendelijke beheerster, volop buitenspeelruimte voor de kids. Het huisje is eenvoudig maar compleet. Veel te doen in de omgeving. Huisjes zijn groot genoeg voor gezinnen dus er zijn genoeg kinderen om mee te spelen.

ruimte om het huis, binnen donker en koud

Kim
16-11-2012

De accommodatie ligt op een prachtige rustige locatie. er staan meerdere huisjes op dit kleinschalige parkje. De binden factoren zijn de grote speelweide, het bergbeekje en het bos.

Het huisje zelf was erg koud en donker. Verwarming van de woning ging d.m.v. spekkachels. Deze moet je een dag van te voren al op warmen, dat gebeurde 's nachts omdat de stroom dan het goedkoopst is. Na het aanzetten van de verwarming duurde het lang voor de warme lucht door de kamer was verdeeld. helaas koelde de kachel ook te snel af.

Doordat er maar aan 1 zijde ramen in de woonkamer zitten was het erg donker en somber. De inrichting is zeer gedateerd.

Afrekenen van gas, water en licht geschiedt naar verbruik en bracht nog verrassende kosten met zich mee.

De omgeving maakt veel goed! en is bij uitstek geschikt om te wandelen.

De gastvrouw spreekt geen Nederlands en begrijpt het ook niet heel goed.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2012

Vakantiehuis info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Valmetal in Bestwig/Wasserfall (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Valmetal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.