Camping Valmetal (Ramsbeck)

8.1Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Bestwig/Wasserfall (Sauerland)

8.1Fantastisch

• 8.1Staat v/h sanitair
  • 7.6Eetgelegenheden

Camping Info

Meer campinginfo

24 reviews over Camping Valmetal (Ramsbeck)

• 9Peter29-09-2016

Mooie ligging en vriendelijke eigenaren

Twee nachten op deze camping gestaan. Mooie ligging in prachtig smal dal. Het sanitair is ontzettend schoon en goed onderhouden. Er staan veel 'Dauercampers' op de camping. Ik heb daar persoonlijk nooit problemen mee. Een van de medewerkers (vaste gast?) is Nederlands. Mooie vlakke standplaatsen.

Minpunt: douchen is erg duur. 90 cent voor 6 minuten. Electriciteit wordt apart afgerekend.

• 6Eetgelegenheden

Alleenreizend

• 8Fam. Timmer uit Zeeland17-08-2014

Zeer vriendelijke eigenaren ! Schoon sanitair !

Hele rustige ligging, net buiten alle toeristische stadjes welke toch goed bereikbaar zijn. Zeer vriendelijke eigenaren en vanaf de camping loop je zo het bos in. Het sanitair wordt zeer goed schoon gehouden. De weg die je op google earth langs de camping ziet lopen heeft bijna geen verkeer en is zeer rustig. Hier heb je helemaal geen last van.(hier waren wij zelf even bang voor). In het restaurant aan het eind van de camping langs de weg, kun je héérlijk eten voor een redelijke prijs. Ook beslist de moeite waard. Elke ochtend kun je heerlijke verse broodjes halen die door de warme bakker van het dorp gebakken worden. (een dag van tevoren bestellen bij de camping). Uitstapjes naar Willingen en Winterberg etc. zijn zo gemaakt, leuk is dan bijv. de kabelbaan in Willingen en het zwembad in Bad Fredeburg, het mijnbouw museum van Ramsbeck, Fort Fun, ook leuke stadjes als Meschede, Olsberg en Brilon zijn goed te bezoeken. Kortom een echte aanrader !

• 8fam.Timmer uit Zeeland17-08-2014

Heerlijk rustige camping zéér vriendelijk !

Hele rustige ligging van de camping, net buiten alle toeristische attracties en dorpen. Die zijn overigens zeer goed bereikbaar op geringe afstanden. Zeer vriendelijke eigenaren en zeer schoon sanitair.Vanaf de camping loop je zo het bos in. In tegenstelling wat google eart doet vermoeden, de weg die langs de camping loopt is erg rustig en er komt nauwelijks verkeer voorbij dus daar heb je helemaal geen last van.(hier waren wij zelf een beetje bang voor.) Kortom,een aanrader voor een rustige vakantie.

• 8Patrick28-07-2014

Camping voor rustzoekers.

Vriendelijke en behulpzame eigenaar. zeer net sanitair. Prima gebied om te wandelen en te fietsen. Er is wel een klein speeltuintje maar dat is niet zo geschikt bij een lang verblijf met kinderen.

Met vrienden

• 10smit28-08-2013

Heerlijke plek

Een camping zoals het behoort te zijn. Schoon, prachtige ligging en een vriendelijke eigenaar.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 7fam.hettinga18-08-2011

zeer vriendelijke camping

je wordt zeer gastvrij ontvangen op deze terrassen camping. hij is minder geschikt voor kinderen. het sanitair is redelijk. de warme broodjes voor de volgende ochtend kun je s avonds bij de camping baas bestellen. een goede uitgangsbasis om het sauerland te verkennen. we hadden het niet getroffen met het weer, veel regen.

• 7Staat v/h sanitair

• 9René28-01-2010

mooie camping

Gemoedelijk en vriendelijk in zeer mooie omgeving, sanitair ziet er zeer goed uit, je kan genoeg en betaalbaar eten in de regio, kinderen kunnen fijn in het bos spelen of in de beek achter de camping

• 9Eetgelegenheden

• 7jan de wit26-10-2009

Heerlijk wat een rust hier!!!

Uitermate geschikt voor wandelaars die naast wandelen rust willen. Wat een prachtig wandelgebied!!! Camping is niet erg modern ,maar dat geeft niet want alles is wel netjes en schoon. Wandelkaart(3 euro) bij de bakker in Rammsbeck moeten halen. Komen zeker terug!!

• 6Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 7T.Jager13-12-2008

heerlijk rustig. aanrader

Aan doorgaandeweg waar je geen last van hebt. s-avonds hoor je de beek

• 8Staat v/h sanitair

• 8erwin09-04-2008

mooie rustige camping in een zeer mooi gebied,en met het sanitair is niks mis,het is er altijd schoon en fris en daar gaat het om,let wel we zijn aan het kamperen.We hebben een vaste plek en dat bevalt zeer goed.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

1 tip over Camping Valmetal (Ramsbeck)

• Peter, 29-09-2016

Bestwig is een oninteressant stadje maar de andere dorpen in de omgeving zijn de moeite waard.

0 vragen over Camping Valmetal (Ramsbeck)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
    • SchaduwplaatsenAanwezig