Aparthotel Landhaus Sauerland Blick

Aparthotel Landhaus Sauerland Blick
7,3

9 tips over Aparthotel Landhaus Sauerland Blick

Angeliqe Lummer, 11-6-2015

wij boeken en typ "siebenschläfer" en vraagen stets het linnengoed aan, dat woord dan lecker door de beherders verzorgt, en wij hebben meer plaats in de auto.

de ligging van Wasserfall ( kllen gezellig dorpje) is inmidden de naturpark arnsberger wald.

Mirjana Sumkaroski, 18-5-2015
Vlak bij het appartement ligt Fort Fun. Is leuk om een dagje naar toe te gaan. Een dag is wel genoeg om alles meermalen te zien. Wel kaartjes regelen via het internet dat is goedkoper.
hplas, 24-8-2013

Bij de VVV in Bestwig hebben we een kaart van Sauerland gehaald. Hier staan heel veel bezienswaardigheden op vermeld.

In de omgeving is ontzettend veel te doen.

Waaronder:

Zwemmen in één van de meren; Hennesee (helder water, grasweide), Diemelsee (met leuk speeltuintje en snackbarretje), Möhnesee (vonden wij het minst qua strandje e.d.).

Winterberg (Kahler Asten, zomerrodelbaan)

Willingen (Kabelbaan Ettelsberg, zomerrodelbaan)

Ertsmijn in Ramsbeck

Bergrodelbaan Sternrodt in Bruchhausen

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Sauerland Blick voor je op een rij gezet:

buedenbender, 9-8-2013
je moet " Sauerland-Blick " rechtstreeks boeken! dan heb je geen bijkomende kosten !!!
Ronald Neeleman, 11-2-2013
Heerlijk voor een weekend Sauerland.
E, 10-1-2013
In de omgeving is het eindeloos wandelen!

Marijke, 5-9-2012
Ga in de eerste week van september, dan is er een geweldig ballonnenfestival in Warstein. (20 km) Bezoek en bevaar de meren, een mooie ervaring. Genoeg prachtige wandel fiets en auto routes in de buurt.
Prins, 6-6-2012

Fort fun aanrader met kinderen vanaf 3 jaar.

Wildpark willingen honden mogen mee.

Fietspark winterberg.

Mijn bestwig

Enz enz enz

familie van Eck, 9-3-2012
gaan in de seizoen, anders is er veel dicht.