Aparthotel Landhaus Sauerland Blick

Aparthotel
Aparthotel Landhaus Sauerland Blick
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Sauerland Blick voor je op een rij gezet:

92 reviews over Aparthotel Landhaus Sauerland Blick in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!!

Familie Schuring
10-8-2018

Wat hebben wij een fijne vakantie gehad in dit rustige, fijne pension. Hele vriendelijke (Nederlands sprekende) eigenaar. Zwembad is niet groot, maar wij hebben er iedere dag heerlijk gezwommen. Het water is vrij koud, maar met het hete weer buiten was het zalig afkoelen! Lekkere verse broodjes die iedere ochtend aan de deur worden gehangen. Mooi schoon en ruim appartement. In de omgeving is veel te doen. Aanrader vinden wij het Wildpark en de druipsteengrot in Warstein. Onze zoon is 10 en heeft zich uitstekend vermaakt met darten, tafeltennissen en de trampoline.

Deze vakantie was zeker voor herhaling vatbaar! Het enige minpuntje voor ons was het lage aanrecht. Maar dit komt ook omdat mijn man ruim 2 meter lang is.

Genoten van de omgeving

GH
5-8-2018

Een schitterend uitzicht op de tweede etage. Het appartement was niet groot, maar voor twee weken goed te doen. Compliment voor de schone kamers, evenals de gang en trapopgang. Wel enigszins gehorig. Het zou wel handig zijn om aan te geven dat je niet kunt pinnen. De omgeving is schitterend en binnen 30 km zijn Meschede, Brilon en Winterberg leuke plaatsen om te bezoeken. Ook de mijn in Ramsbeck en de rondleiding in Warstein (bierbrouwerij) zijn een aanrader.

Genieten, mooi gelegen, comfortabel.

Joost55
1-8-2018

We verbleven met veel plezier in Siebenschlafer, een appartement op de begane grond. De ruimten waren koel en prima. Goede bedden, stevige bank, prettig keukentje. Voor relatief weinig geld is dit een uitstekend verblijf. Een prettige gastheer, elke ochtend warme broodjes voor de deur, indien gewenst. Ook een prima uitvalsbasis om Sauerland te verkennen. Regelrechte aanrader wat ons betreft!

Vrij Uit

Genieten, mooi gelegen, comfortabel.

Joost55
1-8-2018

De omgeving krijgt een dikke tien. Dichtbij een leuk pretpark, riviertjes, restaurantjes en leuke bezienswaardigheden. Kortom een super omgeving waar je activiteiten hebt en tot rust kan komen.

Het hotel daarin geven wij een 4. Alles was gedateerd, maar dit had nog wel zijn charme. De badkamer/wc was zeer klein en het vreemde was dat de scheidingsmuur met de gang van glas was. Dit betekent dat iedereen je naakt kon zien douche, erg vreemd. Het zwembad zag er netjes uit, deze is wel klein en het de ruimte is wel vele male warmer dan het zwembad zelf.

Ontvangst was niet heel erg vriendelijk. Geen pin aanwezig wat heel vervelend is (gelukkig waren we voorbereid) en we kregen geen korte rondleiding. Het beddengoed werd zo op bed gelegd en dit moesten we zelf opmaken (kostte ons dan nog wel 18 euro). Het uitzicht van het balkon was geweldig alleen hadden wij de pech om allemaal Russen om ons heen te hebben. Dit zorgde voor veel lawaai.

Fijne vakantie!

Jacqueline
13-5-2018

Het landhuis is een heerlijke plek om tot rust te komen, veel privacy en ruimte om je heen. Kamers zijn ruim opgezet en alles aanwezig voor een fijn verblijf. Wel wat gedateerd allemaal maar dat heeft zo zijn charme ook wel weer. Tip: neem een appartement op de BG! Dan heb je een fijn terrasje ipv een balkon en loop je zo de heerlijke tuin in.. :)

In 10 dagen 2 seizoenen, toptijd!

durna
10-2-2018

Appartement voor 6/7 personen ruim,schoon,rustig, prima locatie.

Wat ook erg leuk was, een zwembad in de kelder.

Jammer dat je hier niet kunt pinnen, dus neem contant geld mee.

Fijne locatie in een mooie omgeving!

Ellen
18-1-2018

Vriendelijke beheerder, prijs/kwaliteit goed, mooie omgeving waar je ook in de winter heerlijk kunt wandelen, mountainbiken en skiën (als er sneeuw ligt). Een paar mooie wandelingen kan je direct starten vanuit het landhuis. Winterberg en Willingen zijn goed bereikbaar. En prima restaurants in de buurt.

Zwembad is wat fris, maar goed te doen. Sauna was heerlijk. 's Ochtends verse broodjes aan de deur. We komen hier graag weer terug.

Nooit meer

H van Steen
9-1-2018

Aangekomen was het even kijken waar de receptie was, die was snel gevonden alleen er was niemand. Kan gebeuren gewoon kijken waar we de eigenaar kunnen vinden. Die kwam na enige tijd aanlopen en wees naar een overvol mededelingen bord waar ook een telefoon aan hing. We hadden moeten bellen.

Vervolgens bleken we de borg en bijkomende kosten niet te kunnen pinnen, zag ik nergens staan op de site, en konden we dus weer naar het dorp paar kilometer terug om te pinnen. Onderhandelen was geen optie. Eerst betalen en dan pas mochten we naar binnen. Zoals de waard is....

Tot zover ging het nog wel, nadat we buiten stoom hadden afgeblazen. Wat ons het meeste dwars zat is de houding van de eigenaar. Hij leek er wel schik in te hebben om ons te kleineren. Nog een opmerking over wie heeft er nu geen geld mee op vakantie. Wij dus, door al die kosten werd de huur meer dan verdubbeld en nee in deze tijd van PIN lopen wij niet graag met ruim 500 euro over straat!

Uiteindelijk konden we naar binnen. Tja de foto's op de site zijn altijd mooier. Onze keuken was een fractie van het blok van de foto, zou niet misstaan in een caravan. Tafel was te klein om met 5 personen aan te eten en die gastank in het keuken kastje, voelt niet heel veilig. Is dat wel toegestaan???? FF rekenen, 16 appartementen maal 16 gasflessen, binnen....

Zwembad bodem is die week niet schoongemaakt, ik zag letterlijk het zelfde vuil de hele week op de bodem liggen. De zonnebank was kapot. Bedden waren oud en doorgelegen. Tapijt was niet echt goed schoongehouden evenals de stoflaag op de kast.

De douche had glastegels naar de gang toe, en ja die lieten duidelijk meer dan wenselijk te zien.

Het restaurant bij de camping 150 meter verder maakte veel goed, die uitbater wist duidelijk wel wat klantvriendelijk betekend.

omgeving is wel erg mooi, dat maakte voor ons veel goed.

Kortom Zeer onsympathiek eigenaar, die we de rest van de week maar zo veel mogelijk ontweken hebben. Heb mijn vraagtekens bij de veiligheid en hygiëne. Nooit meer heen dus!

Een zeer geslaagd verblijf

K. Leys
9-1-2018

Prima en propere gastenkamers

Vriendelijke ontvangst

voor de kinderen was het zwembad dichtbij

prima uitvalbasis richting Winterberg, maar ook veel wandelroutes in de buurt.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Landhaus Sauerland Blick in Bestwig/Wasserfall (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Landhaus Sauerland Blick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Landhaus Sauerland Blick scoort een 7.44 uit 10 op basis van 92 reviews.