Aparthotel Landhaus Sauerland Blick

Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag4°2°
Aparthotel Landhaus Sauerland Blick
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Sauerland Blick voor je op een rij gezet:

Laatste review

Bij het boeken wordt er niet gesproken over de energiekosten, deze bedragen €48,- voor 4 dagen en dienen bij aankomst direct voldaan te worden, net als de toeristenbelasting en eindschoonmaak. Dit kan alleen maar contant. Er is geen pin aanwezig. Verblijf is verouderd, maar wel schoon. Echter betaal je voor schoonmaakkosten, maar je moet zelf zorgen dat bij vertrek alle afwas uit de vaatwasser is gehaald en alle prullenbakken leeg zijn. Dan vind ik een eindreiniging van €42,- niet echt op zijn plaats, doe je dit niet, worden de kosten nog hoger.

Kenmerken

85 reviews over Aparthotel Landhaus Sauerland Blick in het Nederlands

Gewoon leuk, goede prijs/kwaliteit

J. Krauss,
15-10-2018

De ligging is heel goed. Je zit hoog dus het uitzicht is heel mooi. Fantastische wandelingen gemaakt die voor de deur beginnen.

Appartement enzo was schoon maar heel ouderwets. De zitgelegenheden, de bank en eethoek, zaten alleen vreselijk. Maar als je overdag toch heel de dag weg bent is dat wat minder erg.

Het zwembad was erg koud. Hopelijk voor degene die in de winter gaan zetten ze ‘m paar graden warmer!

Was gelegenheid voor kleding was er maar dit zou gedaan worden door de eigenaar zelf tegen een betaling van 5€ per was.

Wel fijn dat de eigenaren Nederlands kunnen praten.

Het is qua prijs/kwaliteit in een goede verhouding, gewoon een prima verblijf als je lekker dagjes pland.

Schoon appartement in mooie omgeving.

Margriet,
25-9-2018

Mooie, rustige omgeving. Veel wandel mogelijkheden.

Appartement gedateerd en erg gehorig. Vloer kraakt.

Goeie bedden

Alles super schoon.

Vriendelijk personeel.

Voor herhaling vatbaar!!

Familie Schuring,
10-8-2018

Wat hebben wij een fijne vakantie gehad in dit rustige, fijne pension. Hele vriendelijke (Nederlands sprekende) eigenaar. Zwembad is niet groot, maar wij hebben er iedere dag heerlijk gezwommen. Het water is vrij koud, maar met het hete weer buiten was het zalig afkoelen! Lekkere verse broodjes die iedere ochtend aan de deur worden gehangen. Mooi schoon en ruim appartement. In de omgeving is veel te doen. Aanrader vinden wij het Wildpark en de druipsteengrot in Warstein. Onze zoon is 10 en heeft zich uitstekend vermaakt met darten, tafeltennissen en de trampoline.

Deze vakantie was zeker voor herhaling vatbaar! Het enige minpuntje voor ons was het lage aanrecht. Maar dit komt ook omdat mijn man ruim 2 meter lang is.

Genoten van de omgeving

GH,
5-8-2018

Een schitterend uitzicht op de tweede etage. Het appartement was niet groot, maar voor twee weken goed te doen. Compliment voor de schone kamers, evenals de gang en trapopgang. Wel enigszins gehorig. Het zou wel handig zijn om aan te geven dat je niet kunt pinnen. De omgeving is schitterend en binnen 30 km zijn Meschede, Brilon en Winterberg leuke plaatsen om te bezoeken. Ook de mijn in Ramsbeck en de rondleiding in Warstein (bierbrouwerij) zijn een aanrader.

Genieten, mooi gelegen, comfortabel.

Joost55,
1-8-2018

We verbleven met veel plezier in Siebenschlafer, een appartement op de begane grond. De ruimten waren koel en prima. Goede bedden, stevige bank, prettig keukentje. Voor relatief weinig geld is dit een uitstekend verblijf. Een prettige gastheer, elke ochtend warme broodjes voor de deur, indien gewenst. Ook een prima uitvalsbasis om Sauerland te verkennen. Regelrechte aanrader wat ons betreft!

De omgeving krijgt een dikke tien. Dichtbij een leuk pretpark, riviertjes, restaurantjes en leuke bezienswaardigheden. Kortom een super omgeving waar je activiteiten hebt en tot rust kan komen.

Het hotel daarin geven wij een 4. Alles was gedateerd, maar dit had nog wel zijn charme. De badkamer/wc was zeer klein en het vreemde was dat de scheidingsmuur met de gang van glas was. Dit betekent dat iedereen je naakt kon zien douche, erg vreemd. Het zwembad zag er netjes uit, deze is wel klein en het de ruimte is wel vele male warmer dan het zwembad zelf.

Ontvangst was niet heel erg vriendelijk. Geen pin aanwezig wat heel vervelend is (gelukkig waren we voorbereid) en we kregen geen korte rondleiding. Het beddengoed werd zo op bed gelegd en dit moesten we zelf opmaken (kostte ons dan nog wel 18 euro). Het uitzicht van het balkon was geweldig alleen hadden wij de pech om allemaal Russen om ons heen te hebben. Dit zorgde voor veel lawaai.

Fijne vakantie!

Jacqueline,
13-5-2018

Het landhuis is een heerlijke plek om tot rust te komen, veel privacy en ruimte om je heen. Kamers zijn ruim opgezet en alles aanwezig voor een fijn verblijf. Wel wat gedateerd allemaal maar dat heeft zo zijn charme ook wel weer. Tip: neem een appartement op de BG! Dan heb je een fijn terrasje ipv een balkon en loop je zo de heerlijke tuin in.. :)

In 10 dagen 2 seizoenen, toptijd!

durna,
10-2-2018

Appartement voor 6/7 personen ruim,schoon,rustig, prima locatie.

Wat ook erg leuk was, een zwembad in de kelder.

Jammer dat je hier niet kunt pinnen, dus neem contant geld mee.

Fijne locatie in een mooie omgeving!

Ellen,
18-1-2018

Vriendelijke beheerder, prijs/kwaliteit goed, mooie omgeving waar je ook in de winter heerlijk kunt wandelen, mountainbiken en skiën (als er sneeuw ligt). Een paar mooie wandelingen kan je direct starten vanuit het landhuis. Winterberg en Willingen zijn goed bereikbaar. En prima restaurants in de buurt.

Zwembad is wat fris, maar goed te doen. Sauna was heerlijk. 's Ochtends verse broodjes aan de deur. We komen hier graag weer terug.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Landhaus Sauerland Blick in Bestwig/Wasserfall (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Landhaus Sauerland Blick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.