Hotel Flair Hotel Nieder

8.1Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Bestwig/Wasserfall (Sauerland)

8.1Fantastisch

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Flair Hotel Nieder voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Flair Hotel Nieder

• 9Ivo Diepstraten08-06-2011

Heel goed

De eigenaar en het personeel zijn heel gastvrij (kindvriendelijk). Het hotel heeft sinds kort een geweldig wellness centrum (sauna's) en een mooie, schone zwemvijver. Het eten is super. Een absolute aanrader zowel voor de zomer als winter.

• 9Ivo Diepstraten08-06-2011

Geweldig

Het hotel heeft sinds kort verschillende sauna's waarvan je gratif gebruik kunt maken. De zwemvijver is fantastisch en het eten zeer goed. De eigenaar en het personeel zijn zeer behulpzaam.

Met oudere kinderen

• 9anoniem14-02-2011

Prima hotel

Omdat in Winterberg en omstreken alles vol zat hebben we hier een nacht geslapen met kind van 7 jaar. Die vond vooral het ontbijt helemaal het einde, zelf wafels bakken en een enorm buffet. Heerlijk restaurant erbij en gastvrij personeel. Helaas is de sauna er niet meer van gekomen.

• 8Anita12-01-2010

Zeker nog een keertje terug!

Het Flair Hotel Nieder is een ontzettend leuk hotel (voor 1 nachtje). De mensen zijn erg vriendelijk, mooie kamers en lekker eten. Verder was er helaas niets te doen in het dorp. Prima plaats om te overnachten tijdens een weekendje Winterberg/Willingen.

• 8Andre Loef15-07-2009

Comfortabel genieten in rustige omgeving

Hotel Nieder is een familiehotel maar met een professionele inslag. Het is goed georganiseerd en de service staat hoog in het vaandel. De ligging van het hotel is perfect als je rust zoekt of een uitvalsdatum om met de auto Sauerland te verkennen. In de directe omgeving van het hotel zijn mooie wandelingen, verder is er in het dorpje niets te beleven, behalve rust. Het ontbijt is uitstekend en uitgebreid en á la carte kun je 's avonds goed en gevarieerd eten. Klein kroegje in het hotel en een leuke tuin met zitjes en een natuurzwembad. Tevens sauna en kegelbaan.

Met vrienden

• 8H&H10-04-2009

Sauerlandsfeer met prima keuken!

April 2009,

Super weekend gehad in Ostwig- Sauerland. Bij Flair Hotel Nieder zeer gastvrij en vriendelijk ontvangen. De comfortzimmer gemoderniseerd, maar de oorspronkelijke stijl van het familiehotel is goed bewaard gebleven. Heel uitgebreid ontbijtbuffet en voortreffelijke diners. Een aanrader!!! Wij gaan er zeker weer naar terug.

H&H

• 6j en j18-07-2008

Tijdens onze wandelvakantie was het rest.gesloten ivm.bedrijfsvakantie alleen halfpensiongasten eten via vast dagmenu. weinig/geen personeel goede kamers/goed ontbijt. geen vertier in hotel of in het dorp ostwig veel wandelmogelijkheden vanuit hotel met div.gemerkte routes in mooie omgeving

0 tips over Hotel Flair Hotel Nieder

0 vragen over Hotel Flair Hotel Nieder

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenMassages