Hotel Althoff Grandhotel Schloss Bensberg

Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag29°14°
Hotel Althoff Grandhotel Schloss Bensberg
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Althoff Grandhotel Schloss Bensberg voor je op een rij gezet:

18 reviews over Hotel Althoff Grandhotel Schloss Bensberg in het Nederlands

Prachtig gelegen hotel

Anita1215, 30-10-2017

Bij ontvangst moesten wij helaas 1,5uur wachten op onze kamer, er was iets misgegaan met de planning. Een drankje ter compensatie was wel netjes geweest. De kamers zijn erg ruim en heerlijk rustig! Voor de hond stond er een mand en water- en voerbak klaar, erg leuk detail. Heerlijk dat de kamers wanneer je in het restaurant van het ontbijt of diner geniet worden klaargemaakt. Personeel is in het hotel vriendelijk. Bediening in de lobby bar gaat erg moeizaam en allergie is al helemaal lastig! Wanneer je vraagt of ze ook iets tarwe-vrij hebben is het antwoord gewoon; nee en daar mag je het mee doen. De parkeerservice is erg fijn, anders is het namelijk best ver lopen naar de auto. Het zwembad is prachtig, alleen mag het water wel iets warmer. Het ontbijt is zeer uitgebreid en daar houden ze wel rekening met allergie. Al met al een goed hotel, maar nog wel wat ruimte voor verbetering voor mensen met een allergie.

Gran Hotel met hoofdletter 'G'

Theo Benschop, 10-3-2017

Een cadeau via bon van onze kinderen. Een heerlijk en stijlvol hotel. Pure verwennerij. Geweldig ontbijtbuffet, hele vriendelijke medewerkers, genieten in de sauna/zwembad. We hadden een prachtige kamer (junior suite) . Nr. 114. Super schoon en comfortabel. Echt Top.

Een geweldig service gericht hotel. Prachtige kamers in een meer dan overweldigend gebouw. Een lekker ontbijt. Goede service, een geweldige bar. Het enige minpunt, weinig diversiteit aan restaurants.

Fantastische, Fijn, Ruim, 5 sterren plus.

Arjen Martens, 23-1-2017

Zoals alle Althoff hotels waar we tot nu toe geweest zijn geven wij ook deze locatie 5 sterren +. Het pand zelf ligt erg mooi gelegen op een bergje en kijkt prachtig uit over het dorp en zeker in de avond zie je Keulen prachtig liggen.

Wat wij als erg prettig ervaren is dat het hotel goed geïsoleerd is. De eerste keer zijn wij een week gebleven bij 30 graden en nu twee nachten bij -8 graden. Ondanks deze verschillen kun je de temperatuur goed instellen. Tevens is de geluidsisolatie goed op orde en zijn de kamers erg stil.

Wij verbleven beide keren met een kleine baby. We kregen een mooi ruime kamer, zodat we genoeg ruimte hadden voor al onze spullen en voor het bedje van de baby.

Voor lekker eten hoef je het hotel niet uit. Er zijn drie mogelijkheden. Ten eerste Restaurant Vendome bekroont met 3*, Trattoria Enoteca een Italiaan met een mooie kaart en wijnkaart. In totaal 6x gegeten en we zouden er zo weer heen gaan. Als laatste de Dali Bar waar we maar 1x gegeten hebben. De prijs is aanzienlijk lager dan de beide andere restaurants, maar de kwaliteit van het eten ook. In de zomer beschikt het hotel tevens over de mogelijkheid om heerlijk te lunchen op een van de drie terrassen.

Verder is het personeel onder leiding van de heer Langhammer enorm behulpzaam, vriendelijk en doen ze graag een stap extra voor je. Voor onze zoon Valentijn lag een lieve knuffelbeer klaar op het bed en zo een klein cadeau wordt erg gewaardeerd.

De spa is verzorgt en heeft een gezamenlijke sauna en een deel alleen voor dames. In totaal 5 verschillende cabines. Het zwembad is voor zo een ruim hotel aan de kleine kant en tevens is de temperatuur te laag. Een buitenzwembad ontbreekt helaas.

Al met al komen wij zeker terug en hebben wij onze beide verblijven als zeer prettig ervaren. Tot nu toe heeft elke Althoff locatie ons weten te verrassen en allemaal op hun eigen manier.

Heerlijk luxe hotel met geweldige service.

FEMKE DEN DEKKER, 5-1-2017

Schloss Bensberg is een prachtig hotel met perfecte service. Ik kom er al jaren en het is iedere keer een kado! De kamers zijn allen gerestyled en dat is erg goed gelukt. Gezellig eten in de trattoria Enoteca, kortom top allemaal!

Sublieme service

A.H.J. Curfs, 3-1-2017

Wij komen hier jaarlijks met Oud- en Nieuw. Atmosfeer, service, gastronomie, alles is voortreffelijk.

Geweldig hotel

Christianus wessels, 29-12-2016

Het is daar Meer Dan fantastisch het personeel is Meer Dan vriendelijk en zeer deskundig

Super!

LEFEBVRE Peter, 7-3-2013

Culinair arrangement geboekt waarbij we ook naar het andere kasteel "Lersbach" zijn geweest. Echt een aanrader.

Subliem !!

Jeroen, 4-12-2012

Een 9,5 zou beter zijn geweest! :)

Klasse hotel, van alle luxe voorzien ... service mag je met hoofdletters neerzetten! En dan het eten .... zowel hier als nabijgelegenheden zusterhotel vliegen de Michelinsterren je om de oren ;)

Is allemaal aan de prijs, maar goed ... dat is een keuze die je zelf maakt ... absolute aanrader of nee, beter .. AANRADER !!

Nog nooit zo verwend!

Lenneke, 9-1-2012

Geweldig hotel met een geweldige service. De kamers zijn mooi en ruim. Ontbijt en roomservice zijn aan te raden! Vriendelijk personeel. Het enige minpuntje is dat er van de meer dan 350 kanalen op de TV geen enkele Nederlandse te vinden is. Russisch,Italiaans en meer dan 30 Arabische zenders maar geen een van het buurland Nederland. Op zijn minst klantonvriendelijk te noemen. Maar de rest van de service maakt weer heel veel goed. Wij komen zeker weer terug en hopelijk dan mét minstens één Nederlandstalig kanaal.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Althoff Grandhotel Schloss Bensberg in Bergisch Gladbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Althoff Grandhotel Schloss Bensberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Althoff Grandhotel Schloss Bensberg scoort een 9.08 uit 10 op basis van 21 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: