Géén boekingskosten

Vakantiepark Familiepark Natur Pur

DuitslandNoordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen)Bellersen

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Familiepark Natur Pur voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 10 reviews

Meer vakantiepark info

10 Reviews over Familiepark Natur Pur

• 9Cynthia05-09-2018

Prima

Leuk, kleinschalig vakantieparkje. Wij zaten in een 2 onder 1 kap huisje. Prima huisje, voldoende ruimte, nette keuken met alles wat je nodig hebt (zelfs een oven!), douche had een ferme straal en het huisje was keurig schoon. Wat wel jammer is, het huisje is erg donker van binnen. Bij mooi weer geen probleem, maar op mindere dagen toch wel deprimerend. Zwembad is klein, maar voldoende voor onze kinderen. Restaurant op het parkje is geweldig! Voor een hele schappelijke prijs kun je er goed eten. Het is geen autovrij park, zoals op de website staat, iedereen (ook de eigenaresse van het park) rijd erdoorheen, ondanks dat de algemene parkeerplaats ook van buitenaf prima te bereiken is. Verder ligt het park aan een snelweg, tenminste, dat lijkt de lokale bevolking te denken, je mag er 50, maar zelfs de grootste vrachtwagens denderen er met volle vaart langs. Dit deed wel afbreuk aan het vredige gevoel dat het park wil uitstralen.

• 10Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 9Walther02-09-2016

Leuk kleinschalig park in mooie omgeving

Door de kleinschaligheid is het park gezellig, en de omgeving is heel mooi. Veel Nederlanders, dus de kinderen (jonge tieners) maakten gemakkelijk vrienden, Zwembad is klein, wel leuk voor de kinderen. Service was perfect.

• 9Jos van Bragt20-08-2016

Super service, en gezellig

De eigenaresse heeft ivm mijn invaliditeit van alles geregeld zodat ik hier voor de 2e keer met mijn gezin kon komen. Ondanks het het weer hebben we de kinderen niet gezien, kampvuur, BBQ, zwemmen. Het restaurant op het park is goed en zeker niet de slechtste. Kortom het aanraden waard!

• 8Gwendolyn01-12-2014

fantastische park!

Mooi klein park. Met veel dingen voor de kleine kinderen. Je verveelt je geen moment! Eigenaars waren erg vriendelijk.

• 8Femke02-05-2014

Leuk, klein park

Wij zijn hier afgelopen zomer geweest met 2 kleine kindjes, het is een heel mooi en net park. Alleen vonden we het jammer dat er toch met enige regelmaat een auto van boven naar beneden door het park reed, als ouders ben je dan toch op je hoede terwijl we ergens gelezen hadden dat het park autovrij was. Mensen zijn wel erg gastvrij.

• 8Frank Kasparek02-11-2013

Nette Anlage, ärgerliche Details, mäßiges Essen

Nette Anlage, zweckmässige Häuser mit Terrasse , schön am ruhigen Ortsende gelegen. Personal freundlich und aufmerksam, das Haupthaus mit Gastronomie gemütlich eingerichtet, Getränke preiswert.

Im Wohnhaus - : eine einzige zu schwache Energiesparlampe über dem Küchentisch, die zweite Lampe( für den ganzen Küchen-/ Wohnraum!) war defekt ( tote Steckdose ),in der Küche nicht ein einziger Haken für ein Handtuch, die Dusche: nicht regulierbar, mal warm, dann kalt, mal eisig, keine Ablagen für Shampoo etc., eine defekte WC - Brille und andere Ärgernisse mehr ! Das hätte alles mit geringem Aufwand vermieden werden können.

Zum Essen: beim Frühstücksbuffet keine Brotauswahl, nur Brötchen und trister Aufschnitt- unter Durchschnitt. Die Abend - Buffets waren bis auf das Schnitzel- Buffet enttäusch-end, (angeliefertes Essen), das Gemüse war aus Dosen und völlig zerkocht, das Fleisch wenig gewürzt, Salate knapp bemessen. Wie mieses Kantinenessen. Da nutzt man besser die eigene Küche.

• 8sasenco29-10-2012

leuk klein opgezet parkje

Mooie ruime appartementen. Zwembadje en speeltuintje aanwezig en volop te doen in de omgeving! Zeer aardige eigenaars!

• 8kees18-08-2012

Leuk klein park

Klein vakantie park,rustig gelegen, zeer goede ontvangst. Ruime nette huizen, klein zwembad, niet geschikt voor peuters. Speeltuintje en gratis ponnyrijden met bbq op vrijdag!! Te weinig parkeerplaatsen.

• 9akl14-08-2011

Fanstastisch en zeer gastvrij

Wij zijn hier in de zomervakantie 2010 geweest. Erg gezellig zeer gastvrij en een fantastische vakantiewoning. Prima service. als er iets is wordt het terstond opgelost. Het zwembad centraal in de midden gelegen is ook ideaal. 1 keer per week op de vrijdagavond werd er een gratis bbq (ja je leest het goed) van o.a. duitse braadworsten en lekkere broodjes gehouden. Het enige wat je hoeft te betalen was het drinken (1 euro per beker, waar vind je dat nog). Verder was er nog voor de kinderen schminken en ponyrijden. Ook dit was gratis. Ook het restaurant is perfect. Prima eten en zeker niet duur. De omgeving is erg mooi. En alles ligt op een prima reisafstand van Nederland. Het gehalte Nederlanders is wel erg hoog maar dat hadden wij juist bewust voor gekozen omdat onze kinderen dan gemakkelijker contact kunnen maken en dat bleek ook inderdaad zo te zijn. Wij, en ook onze kinderen raden die park echt aan en willen en zeker nog weer eens naar terug. Erg gastvrij!!!!

• 10gerda Wolfert van der Zalm14-06-2007

Dit jaar gaan wij voor de achste keer naar dit bungelow park, de ontvangst is hartelijk en de service prima! Wilt6 u onbezorgde vakantie , boekt dan Familie park Natur Pur, en doe ze de groeten van Gerda en Albert uit Holland. Fijne tijd in Bellersen!

Vakantiepark Familiepark Natur Pur info

• CafeBeschikbaar (1)