Vakantiepark Teutoburgerwald

Zum raben , Hameln, bossen
Francien, 19-7-2015
Je kunt heerlijk eten bij de Pizzeria en bij Zum Raben in het dorp Barntrup
Tonny en Jan Scholtes, 12-6-2015
Vergeet niet de lekkere Duitse broodjes voor de volgende morgen te bestellen.

astridk, 24-5-2015

eten bij : zum raben

mooie grote plaatsen

bezooker, 20-8-2014
Hameln en Lemgo in de omgeving: prachtig. Prima zwembad nabij. Mooie wandelingen (met wandelkaart) en fietstochten mogelijk. In het dorp ca 3 eetgelegenheden, maar ma-di is weinig open. Het sanitair is beperkt (rijen voor de afwas en douche) maar uitstekend; terrein goed onderhouden. Laat je niet afschrikken door de ontvangst en gebruik deze camping vooral als prima uitvalsbasis voor wandel- en fietstochten. Geschikt voor caravanbezitters met kinderen die graag de hele dag beziggehouden worden.
R., 11-8-2014
Als je met een tent bent vragen naar een recht plekje. Niet onder een berkenboon staan. Wees geduldig met de receptionist want deze heeft structuur nodig!

sandra, 9-8-2014

In Bielefeld zit een hele leuke dierentuin die gratis te bezoeken is!

Echt Duits eten doe je niet in het dorp daar heb je enkel de gefrituurde schnitzel.

Leuk om te doen is de eiland vesting Wilhelmstein in het Steinhundermeer , eerst een 30 minuten varen om er te komen en dan heerlijk rond wandelen.

Bert, 19-6-2014

Prachtig wandelen vanaf de camping in bos wat er achter ligt.

Dorpje stelt weinig voor. Wel voldoende supermarkten en bakkers etc.

Fam Schoemaker, 20-8-2013

Hameln op half uur rijden

Vogelshow kijken erg leuk

Bij het meer in de buurt veel leuke (veel gratis) faciliteiten voor de kids

Ben Minnaard, 5-8-2013
rest. de raaf perfect eten voor een leuke prijs op loop afstand