Vakantiepark Teutoburgerwald

Vakantiepark Teutoburgerwald

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen8,3

144 reviews over Vakantiepark Teutoburgerwald in het Nederlands

Hier komen we nog een keer.

Kievit
18-6-2018
  • Onderkomen9

Schitterende camping met zeer vriendelijk personeel.

Als er iets is wordt het meteen geregeld.

En Wouter de eigenaar heeft leuke wandelingen op dinsdagochtend.

Super gezellig en ook in het stadje zijn goede restaurants en 3 grote supermarkten.

Sanitair goed voor elkaar, echt top.

Keurige camping

L.dircksens
21-5-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Een keurig aangelegde camping. Met een mooi toiletgebruik vlakbij het dorpje barntrup

Camping Teutoburgerwald in Barntrup top!

Peter N.W. Holtzapfel
5-4-2018
  • Onderkomen10

Volop genoten op camping Teutoburgerwald in Barntrup. Prettige ontvangst. Mooie kampeerplek met uitzicht op de bossen. Sanitair is top! Barntrup is een leuk dorp met kleinschalige winkels. Buiten het dorp een grote Marktkauf supermarkt. Bij Zum Raben kun je goed eten. Prima prijs kwaliteit verhouding. Hamelen is een leuke stad op 23 km verwijderd. Op zaterdag tussen 7-13u leuke Streekmarkt. De Hämelischenburg is leuk om te bezoeken. Rondleiding en slotcafé en vanaf de P kun je mooie wandelingen maken goed aangegeven door nummers. In de buurt is ook een museum spoorlijn waar met stoom en diesel tractie word gereden. Op een redelijk korte afstand vanaf Nederland een heerlijk vakantie oord.

Gewoon Goed

roersma60
20-9-2017

Mooie camping niet ver van huis.

Het sanitairgebouw is geweldig.

De ontvangst door, ik denk de zoon, was wat stug of kortaf dat is wel voor verbetering vatbaar.

De plaatsen zijn mooi en qua ruimte ruim voldoende.

Overigens wel gezien dat de beheerder(s) bereid zijn om te helpen er waren mensen die met mover toch de caravan niet op de plaats kregen en daar werd snel bij geholpen. Er was iemand met startproblemen en ook dit werd mede door de beheerder(s) opgelost.

Ook de omgeving is mooi en biedt fiets- en wandelmogelijkheden voldoende.

In het dorp op korte afstand goede eetgelegenheid.

Wij zijn van plan om nog wel eens terug te komen.

Mooie camping, goed bijgehouden

Mieke
2-9-2017

Goede ligging, nabij Barntrup. Camping is goed onderhouden.

Het grote sanitairgebouw is prachtig.

Het prive sanitair vond ik vies. Ik heb eerst zelf gepoetst voordat we er gebruik van hebben gemaakt. Later zag ik hoe het gereinigd werd: Binnen 5 minuten, 4 sanitairhokjes gepoetst met 1 doekje en een lege emmer. Dat kan beter, daarvoor betaal je teveel.

Daarnaast kan ik me voorstellen dat er irritatie bestaat over de stugge houding van vader en zoon.

Heerlijke vakantie op deze camping

Fam. Ruijs
20-8-2017
  • Activiteiten9

Wij zijn hier nu voor het tweede achtereenvolgende jaar geweest en het is ons weer prima bevallen. Wij hadden een kampeerplek op een van de achterste velden; deze zijn ruim en bieden voldoende privacy. Het toiletgebouw is gewoon super! Wij waren er in het hoogseizoen, maar de toiletten waren altijd schoon. Onze kinderen (10 en 11 jaar) vonden de animatie fantastisch. We hebben de kinderen nauwelijks gezien. Ze waren in de speeltuin met vriendjes, in het zwembad of bij de animatie. Ondanks dat het weer niet altijd meezat, hebben we toch een heerlijke vakantie gehad op deze mooie camping!

Een terugkomertje!

Hartog
4-8-2017
  • Onderkomen7

Ondanks een regenachtig begin van onze vakantie een leuke tijd gehad op deze camping. Gastvrij, vriendelijk en een mooie ligging. Op loopafstand van het dorp (voor een ijsje ;-) Onze jongste zoon (8) heeft veel plezier gehad met het animatieteam en de 'pubers' konden de gratis wifi zeer waarderen en het zwembad wat naast de camping ligt. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Mooie camping

mariannekuh
1-7-2017
  • Activiteiten6

Mooie nette camping, goed sanitair maar beetje weinig (3douches). In het hoogseizoen zal het vast geregeld wachten zijn voor de douches. De verhalen die ik had gelezen over de zoon (maar altijd even zelf ervaren is mijn mening) die kan ik beamen. Zeer botte houding, kreeg zelfs bijna de deur vd receptie tegen mijn neus omdat hij geen tijd had en ik maar moest wachten en hij daardoor de deur dichtklapte. Je loopt vanaf de camping meteen het bos in, dat was voor onze hond prettig. Helaas kregen wij al snel te maken met zeer luidruchtige buren waar we ons aan ergerden, maar daar kan de camping niets aan doen. De voorstelling van de rattenvanger van Hamelen(in de zomer elke zondag 12u) is erg leuk. Beetje jammer dat verder alle winkels dan dicht zijn. Als je lekker wilt shoppen is Detmold een mooie stad. Las over 5min lopen naar t centrum(vanaf de camping), nou misschien voor hele snelle mensen, maar dat gaat niet lukken. Lidl en Aldi niet ver met de auto, en iets verder een grote Marktkauf.

Mooie Camperplaatsen pal bij de ingang.

Theo
27-5-2017
  • Onderkomen8

Middel grote camping aan de rand van het dorp, met 9 mooie camperplaatsen bij de ingang van de camping. Camping heeft mooi sanitair, en is rustig gelegen. Pal naast de camping ligt het gemeentelijk zwembad. Gasten van de camping kunnen hier gratis gebruik van maken. In de omgeving kun je goed wandelen of fietsen. Let op het is wel heuvelachtig. Eetgelegenheid in het dorp.

Oude reviews (archief)

Heel goed bevallen

Scg
27-9-2016

Wij hebben eind september 5 dagen op deze camping gestaan. Heerlijke niet al te grote camping in een prachtig gebied. Prachtig nazomer weer gehad. Toevallig was in hetzelfde weekend het stadsfeest in Barntrup. Heel gezellig.

Op de camping was het rustig. Mooi, superschoon en verwarmd toiletgebouw. Vriendelijke beheerder doet zijn best om het je naar het zin te maken. Broodjesservice iedere dag. Plaatsen lopen schuin af. Extra blokken voor onder de uitdraaisteunen is geen overbodige luxe.

Wat wij het grote voordeel van deze camping vinden, is dat je naar het centrum van Barntrup kunt lopen. Lekker gegeten bij Zum Raben. Aardige mensen overal (viel ons echt op).

Hermansdenkmal, Extersteine en Bad Pyrmont bezocht.

Wij komen hier zeker nog eens terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Teutoburgerwald in Barntrup, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Teutoburgerwald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Teutoburgerwald scoort een 8.03 uit 10 op basis van 145 reviews.