Vakantiepark Teutoburgerwald

Gabie
10-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Speelveld met zandbak, schommel en klimtoestel is fijn voor gezinnen met jonge kinderen. Onze kinderen (6 en 8jaar) hebben er ook wel leuk gespeeld. Er was ook ruimte om te voetballen. Animatie is ook wel aardig. Animatie is in de ochtend bijna altijd knutselen. In de middag worden er spelletjes gedaan.

We hadden zelf het gevoel dat er veel Nederlandse mensen waren die daar al meerdere jaren kwamen. Camping is voornamelijk Nederlands.

Zoon van de camping eigenaar is wel wat typisch, maar op zich heb je daar geen last van.

Op de camping zelf kun je niets (muv ijsjes) kopen. Supermarkt is 5 minuten met de auto. Je kunt voor de ochtend broodjes bestellen, maar wij liepen vaker even naar de bakker.

Zwembad naast de camping is wel leuk. De helft van het 50 meter bad is diep (waar je eigenlijk alleen baantjes zou mogen trekken) en andere helft is tot 1,4m diep. Er is een mini glijbaan en zijn drijven matten. Er is ook nog een babybadje.

Erg goed!

Fam. Vrijburg
5-8-2018
  • Onderkomen8

Voor de tweede keer op rij op deze camping gestaan, mooie camping. Goed sanitair echter bij veel drukte kwam de hygieëne wel iets te kort.

Voor de onze kinderen was het weer perfect er wordt meer als voldoende gedaan.

Mooie omgeving, veel om te zien in Hameln, Detmold, Bad pyrmont en Blomberg.

Kortom geweldig verblijf

Voor ons voor herhaling vatbaar

Corrie Hofstra
4-8-2018
  • Activiteiten9

Een mooie aangelegde camping met zeer ruime plaatsen,in een prachtige rustige omgeving.Het sanitair is zeer goed verzorgd.WijVoor ons zouden maar 1 nacht blijven,maar het werden er meer.Voor ons een 5 sterren camping met vriendelijke gastvrije eigenaren. Corrie Hofstra

1x maar nooit weer!!

Hans
7-7-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5

We hadden een plek met privé sanitair. Het douchen begon goed. De cabine stroomde vol water. Voor je het wist stonden je enkels in een laagje water. Het water moest je tijdens of na het douchen met een trekker naar buiten schuiven. Gemeld bij Wouter. Zijn reactie: cabine is verzakt. Verzakt? Het is bekend en je doet er niks aan? Dan de tv aansluiting. Blijkt dat je een kastje moet huren. Staat niet op de site/in de brochure en wordt ook niet bij aankomst vermeld. Met 1e kastje geprobeerd zenders op te halen. Geen resultaat. Met 2e kastje idem. Gemeld bij Wouter. Na zijn eigen controle heeft hij zogenaamd contact opgenomen met de leverancier van het kastje. Week later gaf hij aan dat de leverancier mailde dat onze tv niet geschikt was. Natuurlijk Wouter! Tenslotte de wifi. Diverse campinggasten klagen over verbinding met wifi. Ook bekend bij de eigenaren en ook hier wordt niks aan gedaan! Kortom: mooie camping maar een 100% afrader!

Hier komen we nog een keer.

Kievit
18-6-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Schitterende camping met zeer vriendelijk personeel.

Als er iets is wordt het meteen geregeld.

En Wouter de eigenaar heeft leuke wandelingen op dinsdagochtend.

Super gezellig en ook in het stadje zijn goede restaurants en 3 grote supermarkten.

Sanitair goed voor elkaar, echt top.

Keurige camping

L.dircksens
21-5-2018
  • Onderkomen9

Een keurig aangelegde camping. Met een mooi toiletgebruik vlakbij het dorpje barntrup

Camping Teutoburgerwald in Barntrup top!

Peter N.W. Holtzapfel
5-4-2018
  • Onderkomen10

Volop genoten op camping Teutoburgerwald in Barntrup. Prettige ontvangst. Mooie kampeerplek met uitzicht op de bossen. Sanitair is top! Barntrup is een leuk dorp met kleinschalige winkels. Buiten het dorp een grote Marktkauf supermarkt. Bij Zum Raben kun je goed eten. Prima prijs kwaliteit verhouding. Hamelen is een leuke stad op 23 km verwijderd. Op zaterdag tussen 7-13u leuke Streekmarkt. De Hämelischenburg is leuk om te bezoeken. Rondleiding en slotcafé en vanaf de P kun je mooie wandelingen maken goed aangegeven door nummers. In de buurt is ook een museum spoorlijn waar met stoom en diesel tractie word gereden. Op een redelijk korte afstand vanaf Nederland een heerlijk vakantie oord.

Gewoon Goed

roersma60
20-9-2017

Mooie camping niet ver van huis.

Het sanitairgebouw is geweldig.

De ontvangst door, ik denk de zoon, was wat stug of kortaf dat is wel voor verbetering vatbaar.

De plaatsen zijn mooi en qua ruimte ruim voldoende.

Overigens wel gezien dat de beheerder(s) bereid zijn om te helpen er waren mensen die met mover toch de caravan niet op de plaats kregen en daar werd snel bij geholpen. Er was iemand met startproblemen en ook dit werd mede door de beheerder(s) opgelost.

Ook de omgeving is mooi en biedt fiets- en wandelmogelijkheden voldoende.

In het dorp op korte afstand goede eetgelegenheid.

Wij zijn van plan om nog wel eens terug te komen.

Mooie camping, goed bijgehouden

Mieke
2-9-2017

Goede ligging, nabij Barntrup. Camping is goed onderhouden.

Het grote sanitairgebouw is prachtig.

Het prive sanitair vond ik vies. Ik heb eerst zelf gepoetst voordat we er gebruik van hebben gemaakt. Later zag ik hoe het gereinigd werd: Binnen 5 minuten, 4 sanitairhokjes gepoetst met 1 doekje en een lege emmer. Dat kan beter, daarvoor betaal je teveel.

Daarnaast kan ik me voorstellen dat er irritatie bestaat over de stugge houding van vader en zoon.

Heerlijke vakantie op deze camping

Fam. Ruijs
20-8-2017
  • Activiteiten9

Wij zijn hier nu voor het tweede achtereenvolgende jaar geweest en het is ons weer prima bevallen. Wij hadden een kampeerplek op een van de achterste velden; deze zijn ruim en bieden voldoende privacy. Het toiletgebouw is gewoon super! Wij waren er in het hoogseizoen, maar de toiletten waren altijd schoon. Onze kinderen (10 en 11 jaar) vonden de animatie fantastisch. We hebben de kinderen nauwelijks gezien. Ze waren in de speeltuin met vriendjes, in het zwembad of bij de animatie. Ondanks dat het weer niet altijd meezat, hebben we toch een heerlijke vakantie gehad op deze mooie camping!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Teutoburgerwald in Barntrup, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Teutoburgerwald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Teutoburgerwald scoort een 7.97 uit 10 op basis van 149 reviews.