Hotel Zur Post

Hotel Zur Post

We hebben een aantal aanbieders voor Zur Post voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Zur Post in het Nederlands

Prima hotel

Rinus, 10-9-2013

Hotel Zur Post is gelegen in het kleine dorpje Eisborn op enkele kilometers van Balve te midden van een landschappelijk mooie en zeer rustige omgeving.

In het hoofdgebouw is de receptie, het restaurant en de ontbijtruimte onder gebracht, in een bijgebouw zijn de gastenkamers en het zwembad ondergebracht.

Onze kamer wat netjes, prima badkamer en flatscreen, het gebruik van het binnenzwembad en de sauna was gratis, er is een lift aanwezig in het hotel.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, het eten in het restaurant en het ontbijt waren meer dan uitstekend.

Dit is echt een hotel voor rustzoekers, de prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde.

Op het hotelterrein is voldoende parkeerruimte aanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zur Post in Balve, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zur Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zur Post scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: