Reviews over Balve

Prima hotel

Rinus,
    10-9-2013

Hotel Zur Post is gelegen in het kleine dorpje Eisborn op enkele kilometers van Balve te midden van een landschappelijk mooie en zeer rustige omgeving.

In het hoofdgebouw is de receptie, het restaurant en de ontbijtruimte onder gebracht, in een bijgebouw zijn de gastenkamers en het zwembad ondergebracht.

Onze kamer wat netjes, prima badkamer en flatscreen, het gebruik van het binnenzwembad en de sauna was gratis, er is een lift aanwezig in het hotel.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, het eten in het restaurant en het ontbijt waren meer dan uitstekend.

Dit is echt een hotel voor rustzoekers, de prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde.

Op het hotelterrein is voldoende parkeerruimte aanwezig

Balve scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews