We hebben een aantal aanbieders voor Bad Wünnenberg voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Bad Wünnenberg voor je op een rij gezet:

Reviews over Bad Wünnenberg

• 8Wim04-06-2013

Mooi en een leuk dorp

Bad Wunnenberg is een rustig dorpje met een zeer mooie omgeving. Dit dorp bestaat uit een hoog gelegen gedeelte en het grootste deel is wat lager gelegen. In het laag gedeelte is het meeste te doen, er zijn wat winkels, een paar restaurants en wat cafeetjes. Dit dorp leent zich om veel te gaan wandelen. Wie van rust houdt is hier ook op zijn plaats. In de omgeving is van alles te zien, vooral veel natuur.

• 9Sfeer in stad
    • 8Cultuur

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 7ROOTHOOFT EDDY24-09-2012

voor een wandel en rust weekend

Er zijn veel en zeer mooie wandelingen in de directe omgeving , zeker de blootvoetswandeling is een aanrader.

• 7Sfeer in stad
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in september 2012

• 9mhjanssen198010-12-2010

Schitterende natuur

Wünnnenberg is een klein en rustig dorpje wat erg mooi tussen de heuvels ligt vlakbij een stuwmeer op wandelafstand. De nauur is schitterend en het dorp staat bekend als kuuroord. Een plek waar we meerdere keren met veel plezier geweest zijn.

• 9Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met jonge kinderen in maart 2009

• 6R. van Ekeren04-12-2007

Bad Wünnenberg is een klein plaatsje waar niet heel veel te doen valt. Het plaatsje ligt wel prachtig omringt door natuur in een heuvelig landschap. Voor kinderen is er weinig te beleven, daarvoor moet echt uitgeweken worden naar de grotere steden als Paderborn. Het plaatsje is perfect om te wandelen en tot rust te komen, maar voor bezienswaardigheden moet men echt ergens anders naar toe.

• 8Omgeving
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in december 2007

• 7Ellen13-07-2007

Leuk plaatsje, met een aantal restaurantjes, winkels en supermarkt. Leuk om te doen: Het Barfusspad, het blote-voetenpad. Pijnlijk, erg apart, maar wel leuk! Vlakbij ligt een stuwmeer met een mooi wandelgebied en in de verdere omgeving is veel te zien en te doen.

• 5Cultuur

Gereisd met partner in mei 2007