Hotel Flair Tannenhof

Kleine hotels

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Flair Tannenhof voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Flair Tannenhof in het Nederlands

Nooit meer naar toe gaan.

KWI Keuss
7-1-2019

Ligging en grote kamer nr. 16 met balkon leken mooi volgens de beschrijving op de websites. We hadden rechtstreeks bij het hotel geboekt voor een verblijf van 6 nachten. Na aankomst was de gevraagde koelkast aangesloten op het stopcontact dat op de verlichtingsknop bij entreedeur was aangesloten. Dat bleek dus 2 dagen later. Kamer was niet ingericht op gebruik van 2 personen en voor langere verblijfstijd. 1 helft van het bed had een winterdekbed en de ander een zomerdekbed; koffie en thee was slechts voor 1 persoon beschikbaar, housekeeping bleef tot op vertrekdag ons steeds vroeg ( om 08.30 uur ) wakker maken. Er was geen "don't disturb" sign. Toen we na 1 nacht ( waarbij er 1 slecht had geslapen ) en 1 dag verblijf met continue onaangekondigd ernstig bouwlawaai aan de hotelbalkons aangaven dat we 2 dagen later zouden vertrekken vanwege alle al dan niet opgeloste klachten die we tot dan hadden, zei de eigenaresse dat de niet gebruikte 3 dagen wel betaald moesten worden. Tijdens ons verblijf waren namelijk de eerdere voorwaarden van 2 dagen opzegtermijn plotseling aangepast aan 7 dagen opzegtermijn. Heel sluw, vals dus. Om verdere onaangename discussie te voorkomen heb ik onder protest op de vertrekdag de niet gebruikte 3 nachten betaald. Hier gaan we dus nooit meer naar toe..

Gereisd Met partner in oktober 2018

• ZwembadBuitenzwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesKluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Flair Tannenhof in Bad Wünnenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Flair Tannenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.