Camping Kur-Camping Rumkerhof

4 reviews over Camping Kur-Camping Rumkerhof in het Nederlands

Prima

Henri
7-5-2018

Rustige camping met een zeer goed toiletgebouw en vriendelijke mensen.

nooit meer

J.Vos
2-7-2017

Het terrein is onaantrekkelijk.De ondergrond van de plaatsen bestaat uit kiezelsteen, en er is behoorlijk veel onkruid.Schaduw is er weinig.De prijs

lijkt laag (Anwb- tarief laagseizoen 15 euro) , maar daar komt een fors bedrag aan toeristenbelasting (Kurtaxe) bij : 2,50 per persoon per nacht.

Het sanitair is modern, maar erg onhandig : de douches en afwasruimtes

zijn op de eerste verdieping.Ironisch , dat je zoiets aantreft in een Kur-plaats

als Bad Sassendorf, waar verschillende klinieken voor ouderen zijn.Je zult

als bejaarde maar met je afwasbak naar boven moeten.

Ons irriteerde geweldig de overdaad aan briefjes met geboden en verboden,

overal in het sanitairgebouw.Zo 'Duits' hebben we het niet eerder gezien.

Bij de wastafels en afwasbakken liggen stapels doekjes om iedere druppel

weg te vegen.En o wee, als je niet alles achterlaat zoals men dat wil.

Het bureau is maar beperkt open ('s morgens een paar uur) en dat is erg

onhandig als je later op de dag aankomt, want het sanitair is alleen met

een elektronische kaart toegankelijk.

Bad Sassendorf staat vol met richtingaanwijzers , maar de camping komt

er bijna niet op voor.We hebben lang moeten zoeken.Op de dorpsplattegrond

wordt de camping niet aangeduid als 'Campingplatz' , maar als 'Wohnmobil-

stellplatz'. Handig hoor !

Oude reviews (archief)

nooit meer

D. Pauwels
20-9-2016

Inderdaad mooi sanitair, maar voor de rest een ongezellige camping. Geen gemeenschappelijke ruimte voor ontspanning of een drankje, geen winkeltje, ondermaats speeltuintje. Beperkte openingsuren van het bureel (8-11) en een gedoe om bij aankomst buiten die uren in het toiletgebouw te geraken. Wij zijn na 1 dag terug vertrokken. Het dorpje is te voet bereikbaar (1300m) en is wel leuk om te bezoeken. Opvallend is dat daar 10% van het volk met krukken of andere hulpmiddelen loopt wegens de aanwezigheid van revalidatiecentra en een groot bejaardenhuis.

Fijne camping met schitterend sanitair

Rineke
21-8-2016

Nog niet eerder zo'n mooi sanitair gebouw gezien. Alles even schoon en netjes. Rustige camping gelegen naast een schitterend Kurpark.

De campingplaatsen zijn niet groot en gedeeltelijk verhard met grind.

Groot pluspunt: de hond is gratis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kur-Camping Rumkerhof in Bad Sassendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kur-Camping Rumkerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kur-Camping Rumkerhof scoort een 7.65 uit 10 op basis van 5 reviews.