Hotel Kurpark

Hotel Kurpark

We hebben een aantal aanbieders voor Kurpark voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Kurpark in het Nederlands

Uitstekende service

Madeleine-C2
18-1-2017

We wilden onverwacht een aantal dagen naar het Teutenburgerwald en zagen dit hotel wat we op het laatste moment boekten. Het was even verwarrend omdat er een slagboom staat aan het begin van de straat. Die bleek vanzelf open te gaan.

We werden zeer vriendelijk ontvangen en naar onze kamer gebracht. Een mooie ruime schone kamer (425) met een gezellig zitje (bankje) aan de achterkant van het hotel met uitzicht vanaf het balkon op de tuin en een grote badkamer. Toen we binnenkwamen roken we al een aparte geur (iets van de schoonmaak dachten we) en hebben meteen de balkondeur open gezet. Vanwege het mooie weer hadden we vaak de deur open ook ’s nacht maar zodra we weggingen en weer terug kwamen was het er weer. De tweede dag hier melding van gemaakt bij de receptie en deze roken ook de geur op de kamer en konden ook niet thuisbrengen waar het vandaan kwam. We kregen echter meteen een andere kamer. Een prachtige grote kamer (suite 101) met een balzaal van een badkamer en een groot balkon aan de voorkant. Hier hebben we nog ruim 2 dagen van genoten.

Het ontbijtbuffet is prima en je krijgt een geserveerde tafel zodat er geen problemen zijn om een plekje te zoeken. Buiten is een heerlijk terras met ’s avonds verwarming. We hebben hier een aantal keren gedineerd en het was voortreffelijk. Zelfs toen we keer een keer vrij laat kwamen vanwege auto problemen konden we nog wat uit de keuken krijgen.

De service van het gehele personeel is geweldig en zelfs als je weggaat zorgen ze nog voor je door een tasje met wat drinken en versnaperingen voor onderweg mee te geven.

Als we weer die kant opgaan komen we beslist hier weer terug.

Ausgezeichnet

Friedhelm Beck
15-7-2009

Rundum zufrieden. Sehr aufmerksames und freundliches Personal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kurpark in Bad Salzuflen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kurpark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kurpark scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.