Hotel Bad Griepshop

84 reviews over Hotel Bad Griepshop

• 2019
    7Eric de Bie10-11-2019

voor de omgeving en 10, voor de rest en 5,5

hotel staat op een mooie rustige plek, en voldoende parkeergelegenheid en gratis wifi. Ontbijt prima, maar zoals op de info via internet is te lezen, klopt er niet veel van, geen bar, geen restaurant en zwembad alleen te gebruiken als er geen andere bezigheden waren. Eten moet je vooraf reserveren, s' avonds geen koffie of thee, behalve als je er zelf achteraan gaat. Alles moest gelijk betaalt worden, en geen waterkoker of iets dergelijks op de kamer. En de prijs voor het avond eten is te hoog, voor een buffet 50 euro betalen voor droge vis en duitse kiprollade , friet, pastasalade of aardappelsalade en wat warme groente is het veel geld. Er was wel p.p 1 glas gratis drinken.

Bernd Dammermann, Inhaber, 17-11-2019

Gereisd met partner in november 2019

• 9Marcel Mermans08-10-2019

Een aanrader voor rust zoekers

Het is een zeer goed verblijf ,ruime kamer alles aanwezig en zeer net .Het eten was goed tot zeer goed. Onze kamer had s morgens wat geluidshinder .Het zwembad is klein maar net.

Bernd Dammermann, Inhaber, 14-10-2019

Liebe Gäste,

vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Wir freuen uns, dass es Ihnen bei uns gefallen hat.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 7M v Meelis24-09-2019

Leuke omgeving.

2e keer dat we geboekt hadden. Vriendelijk personeel. Schone kamer. Net als vorig jaar geen WIFI op de kamer, althans niet op laptop en telefoon, hoorden van andere gasten dat ze ook geen wifi op telefoon kregen, wel in restaurantgedeelte...

Jammer dat er op de TV voornamelijk Duitse programma's zijn en wat Engels en Turks, spaans, maar nog steeds geen Nederlandse zenders terwijl er toch best vaak nederlanders komen. Ontbijt was goed, wel eenvoudig. Avond eten hebben we 1 keer gedaan en vonden we wat tegenvallen ( 1 soort vlees en 1 soort vis, geen warme groenten, en dessert ook eenvoudig, en dat voor 20 euro per persoon). We wilden op zaterdagavond gaan zwemmen, maar water was erg koud, dus niet gezwommen.

Bernd Dammermann, Inhaber, 27-09-2019

Gereisd met partner in september 2019

• 7Janny09-09-2019

Boswandelingen en vertrekpunt voor uitstapjes.

Een rustig gelegen hotel nabij bossen en een mooi wandelpark. Rondom het hotel een prachtig goed onderhouden tuin, waar je in de zomer heerlijk kunt zitten. Prima doorreishotel en als vertrekpunt voor uitstapjes. Ondanks dat het een oud gebouw is functioneerde het allemaal naar behoren en was het schoon, daar zorgde het personeel wel voor. Er werd heel hard gewerkt om dat allemaal voor elkaar te krijgen. Wij hadden een ruime kamer met goede bedden, al was het behoorlijk gehorig. Onze kamer was vlak boven de keuken en dat hebben we gemerkt. Het eten was eenvoudig, en werd in buffetvorm gepresenteerd. Continu werd het gecontroleerd of er genoeg was en voor vragen stonden ze altijd klaar. Het zwembad is sterk verouderd en aan vervanging toe, maar ook hier geldt dat het allemaal functioneerde. We hebben geen gebruik gemaakt van alle mogelijke massages, dat kon daar ook. Het enige wat wij misten was een bar of iets waar koffie, thee of drank gehaald kon worden. Toch werd je ook bediend als je in de lounge plaats nam of buiten op het terras. Kortweg: een goed hotel, goed eten, vriendelijke mensen en vooral hardwerkend personeel (eigenaars?)

Bernd Dammermann, Inhaber, 11-09-2019

Gereisd met partner in september 2019

• 10F. Gisberts02-09-2019

Wat een heerlijke verrassing.

We zijn geweldig goed ontvangen. Terwijl we achterdochtig waren door die negatieve reviews. Lekker zwembadje. Gezellig personeel. Heerlijk ontbijtbuffet en dinerbuffet. We sliepen op een ruime comfort kamer. Met ruim sanitair. Elke dag schone handdoeken. Jammer dat ze vanaf 15 december twee weken gesloten zijn anders hadden we zeker met oudjaar geboekt.

Bernd Dammermann, Inhaber, 04-09-2019

• 8Harry Plieger30-08-2019

Plezierig hotel

Eerste indruk: Leuk Duits hotel met een hele fraaie tuin waar je heerlijk kunt zitten. Binnengekomen: aardig personeel, je krijgt gelijk een vaste tafel toegewezen en de kamer bleek bijzonder ruim en schoon. 's Morgens prima ontbijtbuffet, 's avonds kun je kiezen of je aan het dinerbuffet wilt deelnemen of niet. Badkamer is wat gedateerd, douche 80x80 waar ook nog de handel van de kraan in uitsteekt. Douchekop bleek volledig verkalkt, verder alles best schoon. Het zwembadje was klein maar erg rustig, we hadden het helemaal voor onszelf. Alles bij elkaar heeft het hotel een plezierige en informele sfeer (vooral door het personeel), waar we ons prima thuis voelden. Griepshop is een mooi en erg rustig dorp, er zijn leuke wandelingen of fietstochten te maken. heerlijk voor een paar dagen er tussen uit.

Bernd Dammermann, Inhaber, 02-09-2019

• 8Jacqueline Rookhuizen28-08-2019

Heerlijk relaxen

Zeer ruime kamer en badkamer en dakterras. Vriendelijke ontvangst. Heerlijk rustig. Lekker relaxed weekend

Bernd Dammermann, Inhaber, 29-08-2019

• 8A van den Berg24-08-2019

Dit is een plek om met plezier weer terug tegaan

Een bijzonder mooie ligging met een fantastisch park in de buurt om te wandelen geweldig begin punt om mooie kleine routes te maken met auto voor ouderen.

Bernd Dammermann, Inhaber, 25-08-2019

• 4Martin18-08-2019

Voldeed niet aan onze verwachting

let op er is geen bar of ander vertier in het hotel ook is er geen bemande receptie

Bernd Dammermann, Inhaber, 20-08-2019

• 8Tjarda Nieuwenhuis06-05-2019