Appartement Residence Tanneck

Meer appartement info

7 reviews over Appartement Residence Tanneck

• 8Renske en Martin Leeuwesteijn14-09-2010

Mooi ruim appartement

Mooi ruim appartement met klein zwembad. Jammer dat er verder niets te doen is. Restaurant is alleen in gebruik voor gasten die gebruik maken van de ontbijtservice.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8Willem20-11-2008

Heerlijk gewandeld.

In de herfstvakantie hebben wij hier in de omgeving van "Tanneck" zeker met de herftskleuren heerlijk gewandeld. Een mooi groot gebouw, zeer schoon met vriendelijk personeel. Op loopafstand het zeer gezellige dorpje Bad Munstereifel waar je zeer goed kan eten en de Pizzeria bevelen wij u dan ook aan. Wij zijn van plan om hier zeker nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in november 2008

• 6Heino fan20-05-2008

Dit appartementencomplex ligt in het stadje waar Heino woont en zijn eigen kroeg heeft. Een leuk, maar rustig stadje, vooral geschikt voor ouderen. De accommodatie is vrij goedkoop, het personeel niet echt vriendelijk, het ontbijtbuffet is wel goed.

Gereisd in mei 2008

• 7D.M.C. Uitendaal11-05-2008

Eenvoudig complex met een uitstekende ligging en een zeer mooi uitzicht. Vriendelijke medewerkers. Alle basale dingen zijn aanwezig, maar geen luxe. Het zwembad is klein, maar rustig.

Gereisd met familie in mei 2008

• 7Eefje05-05-2008

Appartement op zich is prima, alleen erg jammer dat er niets te beleven is. Het restaurant wat er inzit is definitief gesloten omdat er niemand kwam eten volgens de eigenaar.En in de bar kun je alleen maar terecht van 10.00u tot 12.00u en van 15.00u tot 18.00 u Daarna is er niemand meer aanwezig van het personeel. Het ontbijt is wel goed. Het dorpje is erg mooi en gezellig,wij hebben heerlijk gegeten bij de Bauernstube, midden in het dorp, echt een aanrader.

Gereisd met familie in mei 2008

• 9Brere26-06-2007

We waren hier eind april en toen was het erg rustig. Handig is dat je zowel zelf kunt koken in je apartement, maar dat het ook alle hotelfaciliteiten heeft. Al is het restaurant maar beperkt open. Maar in het mooie stadje kun je ook prima eten. Burcht-restaurant is een aanrader, en vooral om het mooie uitzicht. Leuk is ook dat je broodjes kunt bestellen voor het ontbijt, die leveren ze dan voor je deur af. Ook kun je gewoon ontbijten in het restaurant. Verder is het zwembad ook erg mooi en omdat het zo rustig was toen wij er waren heb ik twee dagen een prive zwembad gehad van 10x5 meter! Wel waren zwembad, fitnessrumte, solarium vanaf 18.00 uur gesloten. Maar al met al is het een echte aanrader voor een weekendje weg!

Gereisd met partner in april 2007

• 7Annie23-10-2006

Mooi ruim appartement in een groot gebouw. Wel gehorig. Wij hadden de pech dat een handbalploeg er een weekend was en midden in de nacht met veel lawaai terugkwamen van een disco. Ligt 15 minuten lopen van Bad Münstereiffel op een steile berg. Dit is een leuk ommuurd stadje. In het stadje zijn veel terassen, restaurantjes en ijssalons. Er is veel dagtoerisme. 's Avonds is het er rustig.

Gereisd in oktober 2006

0 tips over Appartement Residence Tanneck