Vakantiehuis Orchidee

3 reviews over Vakantiehuis Orchidee in het Nederlands

Super

Henk & Martine
5-5-2019

Op internet zie je zo dat dit een prachtig appartement is, maar in werkelijkheid is het nog veel mooier! Dit appartement overtreft alle verwachtingen... Kraaknet, zeer smaakvol ingericht, veel oog voor detail; in 1 woord : prachtig! Alles wat je maar kunt bedenken, is er voorhanden. Compleet ingerichte keuken voorzien van alle toestellen, leuke eethoek, modern salon, mooie slaapkamer, badkamer met regendouche, aangenaam terras, privé parkeerplaats,... Zeer vriendelijke en attente eigenaars! De zelfgemaakte confituur smaakte heerlijk ;-)))

Wat een mooi, luxe, gezellig appartement!

Coco
12-8-2014

Best spannend, bij een particulier in huis een appartement huren. Maar wat een ontzettend lieve, gastvrije, behulpzame mensen! En het appartement was precies zoals op de foto's: ruim, met een groot privé-dakterras, moderne keuken en badkamer (lekker douche!), ontzettend gezellig en completer dan compleet ingericht. De extraatjes zorgen dat je je helemaal thuis voelt: een gebakje bij aankomst, verse bloemen op tafel, wat lekkers te drinken, een potje huisgemaakte jam, zo leuk en attent allemaal! In het dorpje Eschweiler zelf is niets te beleven, maar Bad Münstereifel (op een fikse wandeling afstand) is heel mooi en gezellig. De omgeving biedt bovendien een boel mooie wandelingen en uitstapjes, er staat een hele mand vol met informatie en wandel- en fietsroutes in de woonkamer. Wij hebben genoten en kunnen het zeker aanraden!

Gereisd Met partner in juli 2014

Aanrader

Marga uit Amsterdam
15-6-2011

Vakantiehuis Orchidee in Bad Munstereifel is een fantastische plek om te vertoeven. Het vakantiehuis is van alle gemakken voorzien en prachtig ingericht. Het ligt in een schitterende omgeving en de eigenaren zijn erg vriendelijke mensen. Vanuit het vakantiehuis kun je heerlijk wandelen en fietsen en grote supermarkten liggen heel dichtbij. Echt een plek om heerlijk een poosje te ontspannen. Wij hadden het geluk dat het prachtig weer was en 's morgens en 's avonds op het grote terras konden ontbijten en dineren.

Gereisd Met partner in juni 2011

Vakantiehuis info

• Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Orchidee in Bad Münstereifel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Orchidee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.