Hotel Landgasthaus Steinsmühle

Kleine hotelsWeer vandaag25°9°
3,2

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthaus Steinsmühle voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Landgasthaus Steinsmühle in het Nederlands

Ongastvrij

Tommie
13-6-2018

+ Kamers zijn schoon

- Geen ontvangst/receptie. Bellen naar een telefoonnummer als je aankomt.

- Gedurende de dag geen personeel te zien. Een uitgestorven plek.

- 2 dagen Ruhetag! Geen bar, geen restaurant, geen terras. Zoek het maar uit.

- Verzoek om kamer op benedenverdieping i.v.m. minder valide partner werd geen rekening mee gehouden bij boeking. Bij ontvangst was de gastvrouw ook niet genegen om dit alsnog te regelen, hotel was zgn. vol. Nou niet dus. Sterker ik moest maar achter mijn partner de trap oplopen, dat mocht ze vallen dan kon ik haar wel opvangen. Fijn! Na 1 gebroken nek wil je er echt niet noch 1.

- Duidelijk dat de eigenaren er geen zin meer in hebben.

- Een slappe theemuts als hoofdkussen, je kunt er bijna op slapen..

- Terras stelt niets voor.

Zeer gastonvriendelijk

Therese
14-8-2010

De keuken was kwalitatief van niveau, storend was het soms tweemaal per gang informeren door de serveerster 'of het goed' was. Het aan de buitenkant riant ogend hotel had niets van wat een hotel behoort te hebben. Gasten zag men niet,personeel was onbereikbaar. Van de mooie, comfortabele lounge kon men geen gebruik maken, men wenste geen drankjes te schenken en terwijl wij daar plaats hadden genomen na het diner om te lezen ging het licht uit. Arriverend aan het ontbijt bleek de broodmand leeg of bijna leeg... Personeel was ook dan moeilijk bereikbaar.

Eén van onze kamers keek uit op een donker begroeide bergwand, waardoor er overdag volledige kunstverlichting nodig was.

Op de ochtend van vertrek drentelde er echter voortdurend iemand om ons heen, ogenschijnlijk de manager/eigenaar... tot en met het ogenblik van betaling... De afscheidsgroet was echter ná de betaling een ster te veel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgasthaus Steinsmühle in Bad Münstereifel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgasthaus Steinsmühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.