Hotel Relais & Châteaux Jagdhof Glashütte

Hotel Relais & Châteaux Jagdhof Glashütte
8,5

• Ligging t.o.v. pistes8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Relais & Châteaux Jagdhof Glashütte voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Relais & Châteaux Jagdhof Glashütte in het Nederlands

Fantastisch! Zou zo weer gaan.

Sabine
17-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ik was mijn moeder een weekend daar in Bad Laasphe.

Alles was goed! Aankomst geweldig, ontbijt fantastisch en het diner super!

Wat een gastvrijheid in dit hotel! Iedereen is erg vriendelijk. En ook echt heel erg schoon.

Daar kunnen andere hotels een voorbeeld aan nemen.

Ligging is ook mooi.

Geweldig verblijf

Rene van der Linden
5-3-2017

Perfect onthaal bij aankomst, heerlijk glaasje sekt bij haardvuur in de lobby.

Ontbijt is fenomenaal! Niet eerder zo uitgebreid ontbijt meegemaakt.

Personeel is vriendelijk, en service gericht.

(A place where Efteling meets Rien Poortvliet)

Geweldig hotel

Fokke Eenhoorn
7-1-2017

De service is zeer goed, vriendelijk personeel dat altijd voor je klaarstaat! Leuke sfeer, beetje efteling maar niet nadrukkelijk. Minpuntje: van de drie restaurants bleek er maar eentje beschikbaar. Daar stond tegenover dat het ontbijt fantastisch was.

Bijzonder en gastvrij

Carla
27-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes4

Mooi hotel echt een jachthuis.vriendelijk personeel. Mooie natuur .Een aanrader!

Groot ontbijt met veel keus.

• Ligging t.o.v. pistes10

Dit relais & chateau hotel blinkt uit door zijn prachtige ligging midden in het wandelgebied. Fantastisch kamers en een zeer voorkomende service.

Er zijn drie soorten en klasse restaurants , waar op hoogste stand wordt gekookt

Een aanrader voor een ieder

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Relais & Châteaux Jagdhof Glashütte in Bad Laasphe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Relais & Châteaux Jagdhof Glashütte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Relais & Châteaux Jagdhof Glashütte scoort een 8.48 uit 10 op basis van 6 reviews.