Hotel Landhotel Doerr

12 reviews over Hotel Landhotel Doerr in het Nederlands

Favoriet hotel sinds jaren

Familie Sterckx-Dehertog,
29-5-2017

Mooie, verzorgde en ruime Landhauskamers; prachtige wellness, lekker eten en lekkere wijntjes; beleefd personeel en een echtpaar dat hun hotel met hart en ziel runt.

Het hotel ligt misschien niet in een "groot dorp", maar dat is voor ons niet nodig ; wij komen juist voor de rust en de prachtige wellness.

Als je dan toch een terras wil doen is Winterberg een aanrader of Siegen is ook de moeite : cultuur en shoppen.

Voor ons zeker niet de laatste keer

Gereisd met partner in mei 2017

Fantastisch hotel !!

Raes,
4-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes2
  • Ligging t.o.v. pistes2

Luxueus en groot hotel met grote kamers. Kamers landhaus subliem. Bediening zeer vlot en goed eten wel geen grote porties! Niets in omgeving qua toeristen accomodatie maar prachtig aangeduide boswandelingen niet te hoog niet te laag.

Winterberg bezoeken waard. Stil dorp niet ver van Bad Laapsche dat groter is maar niet veel te beleven buiten enkele vakwerkhuizen. Betaalbare prijzen . Hele trip met twee liften om van landhaus naar eetzaal te gaan zo groot is het hotel!

Gereisd met partner in april 2017

We hebben in dit hotel van het vijf daagse kerstarrangement genoten.

Een fijn hotel, met alle aandacht voor haar gasten.

Een prima zeer ruime kamer, schoon en netjes.

De keuken is er uitstekend, alles wat op tafel komt is smaakvol en mooi opgediend.

We gaan er zeker weer terug.

Gereisd met partner in december 2015

excellente accomodatie

niki
11-11-2015

Zeer mooi hotel, verzorgd, prachtige kamers met mooi uitzicht. Wellness prachtig. Maaltijden lekker maar bij half pension kregen we iedere keer soep. De maaltijd werd te snel opgediend maar toen we de volgende dag vroegen om wat te wachten tussen de gangen, werd dat opgevolgd. Eigenlijk kan je over zo'n hotel niets slechts zeggen, anders wordt het muggenziften. Alles zeer goed.

Gereisd met partner in november 2015

Een absolute aanrader

Jean
29-6-2015

Wij verbleven er 3 dagen eind juni 2015. Wij hadden een landhuiskamer (Nr67) via, twee trappen en twee liften, leek het wel een doolhof om je kamer te bereiken. Het ontbijtbuffet is zeer gevarieerd. Het avondeten is voldoende, mooi opgediend en lekker. De wellnes is gewoonweg schitterend. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. De kamer is voorzien van het nodige incl. balkon met meubilair met een mooi uitzicht op Feudingen. Wi-Fi is gratis maar voldoet niet altijd en overal in het hotel. Vanuit het hotel vertrekken mooie wandelingen. Je kunt bv met de trein, stopplaats tegenover het hotel, een bezoekje brengen aan Marburg. Een bezoek aan Winterberg op zondag, winkels zijn open, is aan te bevelen. Samengevat is dit hotel een absolute aanrader.

Gereisd met partner in juni 2015

Gewoonweg schitterend !!!!!

Dehertog Christine
14-4-2014

Net terug van een driedaags verblijf in dit hotel, vlotte en vriendelijke bediening, mooie en net verzorgde Landhuiskamer, lekker ontbijtbuffet alsook het avondeten was af.

Prachtige wellness.

Gereisd anders in april 2014

Heel leuke vakantie

geertkatrien
11-8-2013

Landhotel Doerr voldeed aan alle verwachtingen. Onze kamer, een landhuiskamer was super. De kinderen hadden een tweepersoonskamer met balkon. De wellness was erg mooi en verzorgd. De maaltijden waren lekker en gevarieerd. Mooie omgeving met leuke stadjes en mooie wandelingen. Zeker om eens terug te komen. Enige nadeel : geen wifi maar dit zou aangepast worden. Ook zou er nog een fitness bijkomen volgens de eigenaars.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Schitterend!

Dehertog Christine
29-5-2013

Prachtig hotel, verzorgd ontbijtbuffet, lekker eten en leuke wijnkaart.

Ruime, mooie en propere Landhauskamer met prachtig uitzicht en rustig gelegen.

Nog steeds geen spijt dat we dit hotel reeds jaren geleden ontdekt hebben.

We kijken uit naar het volgende verblijf in het Sauerland.

Gereisd met partner in mei 2013

voor een dag of 3 er tussenuit? dan is het landhotel een geschikte plaats. een verfijnde keuken, een ontbijt waarop enkel de bubbels ontbreken. een wellness aanbod dat je doet dagdromen. kortom een aanrader

Gereisd met partner in oktober 2012

fantastisch hotel

Hilda
20-8-2012

In één woord zuiver genieten!!!Super wellness-centrum.Een verwen adres,lekker eten goede wandelingen vanuit het hotel.Personeel kan mogelijk wel wat klantvriendelijker zijn(dit geld natuurlijk weer niet voor iedereen)Prijs/kwaliteit is ok maar ik zou niet meer bij betalen voor een Landhaus kamer.Restaurant en eten zeker ok.Zeer mooie en gezellige kamer die heel goed onderhouden wordt.

Gereisd met partner in augustus 2012

• VerzorgingHalfpension

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhotel Doerr in Bad Laasphe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhotel Doerr zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.