Hotel Lahntal

Weer vandaag12°-1°
Hotel Lahntal

We hebben een aantal aanbieders voor Lahntal voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Lahntal in het Nederlands

Een hotel om zeker terug te gaan.

Dirk,
5-1-2018

Mooi hotel, alles was kraaknet onderhouden. Ruime gezellige kamers, met al het nodige voorhanden. Minibar gevuld met bier en mineraalwater, was in de prijs inbegrepen.

Het eten was een goede burger keuken, het hoofdgerecht was in buffetvorm, keuze uit twee vleesgerechten en één visbereiding, zeker voldoende.

Het ontbijt was zeer uitgebreid, verse broodjes en verschillende broden, een grote keuze aan beleg, de eigenaar kwam vragen welke ei-bereiding je wenste, je kwam niets te kort ! Ook nog bracht hij een rolletje aluminiumfolie, om indien u wenste, een paar broodjes mee te nemen voor de middag, nog nooit meegemaakt !

Een heel mooie nieuwe aangename welnes, en fitnessruimte voor de liefhebbers.

Vriendelijk personeel. Een hotel om zeker terug te gaan.

Gereisd met partner in december 2017

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lahntal in Bad Laasphe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lahntal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.