Hotel Lahnblick

Lennard,
7-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Heerlijk, lekker, relaxed, oubollig hotel. Natuurlijk piept en kraakt het hier en daar maar dat heeft gewoon zijn charmes. Simpel maar lekker ontbijt, goed eten van de kaart. Het, optionele, buffet is wat minder maar dat is met elk buffet. Beter eet je van de kaart, goede prijs. Heerlijke wellness en , op één vrouw na, allemaal vriendelijk personeel. Als je luxe en bovengemiddeld comfort wilt moet je lekker naar het naastgelegen hotel “am fang” gaan. Meer luxe, een balkon en stikvol Nederlanders. Dezelfde ligging maar ongetwijfeld voor een andere prijs. Geef mij maar Hotel Lahnblick, heerlijk als de tijd even stilgestaan heeft.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Superomgeving

F Dekker,
2-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima hotel in mooie omgeving

Gereisd met partner in december 2018

Veel verbetering nodig.

Jenny K.,
28-12-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Vriendelijk personeel, goede kamer maar de hoofdkussens zijn verschrikkelijk slecht. Weinig vulling met bobbels erin. En de dekbedovertrekken zijn gevuld met een deken ipv een dekbed. De doucheslang was lek, na melding meteen gerepareerd. Het zwembad is leuk maar was veel te koud. Op 2e kerstdag een diner gereserveerd, het was een buffet met heerlijk vlees. Helaas waren de spruiten keihard en de rode kool was op. De bakken met het voedsel waren bijna allemaal koud. Gevraagd of de rode kool aangevuld kon worden ? Ja dat kon maar na bijna een uur was er nog steeds geen rode kool. Jammer!! Ondanks alles hadden we een leuk verblijf.

Gereisd met partner in december 2018

Nooit meer!

Jan,
6-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

Slechtste kamer ooit, ontbijt was goed

Gereisd met partner in oktober 2018

Nooit meer: Niet boeken !

wim H,
17-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes1
  • Ligging t.o.v. pistes1

Zeer slecht hotel met het meest onvriendelijke personeel. Slechte ontvangst bij de receptie en idem bij vertrek (als de receptie dan al bemand is). Zeer gedateerde hotelkamers, slecht uitzicht op het stadje. Geen enkel begrip bij de onvriendelijke receptionist/eigenaar bij vroegtijdig vertrek, en zeker geen geld terug. Niet boeken!!

Gereisd met partner in september 2018

Prijs kwaliteit is niet slecht.

Rob,
13-9-2018

Het hotel is een beetje gedateerd. De Kamer was klein met weinig mogelijkheid om even rustig te zitten. De douche had een klein mankement. De schuifdeur deed soms een beetje moeilijk en wilde dan niet goed sluiten. De kamer was wel schoon op een dekje van een stoel na. Personeel was aller vriendelijks. Eten was goed, alhoewel er kennelijk verschillende koks waren en dat was soms te merken. Het hotel heeft een sticker dat het een Bike&Bett service heeft, echter een overdekte stalling voor fietsen was er kennelijk niet. Ook was er geen aparte mogelijkheid om de accu's van E-Bikes op te laden. Verder hebben we een paar fijne dagen gehad,

Gereisd met partner in september 2018

Zie boven. Heel goed.

E hut,
2-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het was een goed hotel net en schoon. Ontbijt en diner heel goed.

Gereisd met partner in augustus 2018

Eens maar nooit meer

ceesjan burger,
1-9-2018

Gewoon een slecht hotel eten was ver onder de maat en de buffetten werden niet bijgevuld de kamers zijn oud en versleten en stoffig geboekt via reisorganisatie wat al raar was want kinderen tot 12 zijn gratis echter moesten we wel 75 euro bijbetalen voor een oud roestig bijzetbed , klachten neergelegd bij reisorganisatie die zeggen wij zijn alleen tussen persoon zei hebben de klacht doorgestuurd naar Hotel Lahnblick die doen er niets mee en wassen hun handen in onschuld .

Wij snappen niet dat reisorganisatie dit hotel aanbied .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Hotel mooi uitzicht slecht eten

Kuipers,
16-8-2018

Bij de receptie krijg je mnimale informatie. Kamers zijn gedateerd. Badkamer is zekers aan vervanging toe veel kapotte tegels met alle gevolgen die daarbij komen. Als 3e bed wordt de sofa gebruikt. Het ontbijt was goed maar het avond eten was ronduit slecht. Uit nood maar gewoon van de kaart besteld ipv het buffet. Dit was nog slechter er kregen bedorven vlees geserveerd. Personeel op zich niet echt vriendelijk op een enkeling na. Helaas geen mooie revieuw

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Oud schoon airco loos

Sonja,
10-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes2
  • Ligging t.o.v. pistes2

Oudbollig hotel welke wel zeer netjes en schoon is

Ontbijt simpel maar goed.

Diner is buffet vorm ook prima keuze genoeg.

Bediening ze hadden een blik bejaarden open getrokken voor het ontbijt en ook voor de schoonmaak.

S avonds liep er een jonge dame voor het drinken rond die super haar best deed één en al vrolijkheid daar zouden ze een voorbeeld aan kunnen nemen.

Eind conclusie heb je een leuke deal dan is dit hotel prima maar betaal er niet te veel voor😂

Neem je eigen kussen mee en wordt het warm een waaier gehele hotel airco loos.

Dorpje slaperig.

Drinken lauw niet gehoord van ijsklontjes of een goede koelkast.

Voor ons eenmalig zie je ons dus niet meer.....

De omgeving is prachtig stel je niet veel eisen en ga je veel lopen/fietsen is het prima te doen.

Plus punt zwembad lekker water

Gereisd met partner in augustus 2018

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lahnblick in Bad Laasphe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lahnblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.