Hotel Lahnblick

• Sauna

195 reviews over Hotel Lahnblick

• 9Johan Koppelaar24-01-2020

Hulde voor dit produkt

Ontvangst vriendelijk en duidelijke info. De kamer was niet groot, maar voldoende. Redelijk modern, licht meubilair. Badkamer, beperkt, maar voldoende. Prima te gebruiken. Fijn dat de wastafel ik de kamer is: kan de een douche en de ander zich scheren. Bed prima, kussen wat (te) zacht. Alles was perfect schoon. Diner en ontbijt: alle lof. Het uitzicht uit de kamer op het stadje: perfect. We herkennen ons op geen enkele wijze in de eerder gelezen verhalen.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    6Eric18-09-2019

Onbeschoft barpersoneel

Op zich een redelijk goed hotel en mooi uitzicht . Zeker voor de prijs die ik ervoor betaalde . Domper was echter het personeel in de bar /rest. Toen wij ons drankje wilden afrekenen was er lange tijd niemand aanwezig . Na 3 X terug te zijn gegaan en een uur verder wilden wij het dorpje ingaan en besloten de volgende dag te betalen omdat er nog steeds niemand was. Toen wij de volgende dag ons bonnetje wilden gaan betalen werd ons door een zeer onvriendelijke bardame op niet mis te verstane wijze publiekelijk de oren gewassen . erg jammer en een domper op ons verblijf. Als ze het normaal had gevraagd had ze de 6 euro ook gekregen .

Gereisd met partner in september 2019

• 8Francine Conde15-09-2019

Een aanrader

Schoon hotel met een prachtige uitzicht over het dorp. Het panorama restaurant is echt een aanrader om te gaan ontbijten of dineren. Het eten is hier goed en goed verzorgd en wat een uitzicht! In het dorp zelf is niet veel te doen. Maar we hebben met de hond direct vanuit het hotel heerlijk bergopwaarts kunen wandelen.

Gereisd met partner in september 2019

• 5Carline Schoneveld11-09-2019

Nooit meer

Prachtig gelegen met mooi terras. Verder erg verouderd. Kostschoolkamertjes met slechte smalle bedden en kleine badkamer. Schimmel op de rubbers van de douchecabine en toe aan vervanging. Geen hoeslakens, onrustige slapers liggen zo op het matras. Maar 1 lampje op de nachtkastjes aanwezig. Gemeld bij de receptie. Ander lampje geplaatst, maar een totaal andere dan dat al aanwezig was. Rommelig. Eten redelijk maar niets bijzonders. Geen aanrader. Het blijft voor ons bij een eenmalig bezoek.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 1Wouter23-08-2019

Vies,smerig,onveilig,oud hotel. NOOIT WEER!

Kortaf personeel. Zeer gebrekkig Engels.

Hotel is vies: spinnenwebben, dode vliegjes, etc.

Kamer was niet gereed voor reisgezelschap(5 personen). Werden snel twee bedjes bij in gepropt op een driespersoonskamer. Kamer niet schoongemaakt: spinnenwebben, schimmel, haren op de muur, viezigheid op tegels, kapotte tegels met scherpe randen. Ramen willen niet goed dicht. Kabels lagen onveilig voor kleine kinderen open en bloot op de vloer.

Zwembad is ongelooflijk smerig: schimmel zit op de muur, roestige radiatoren. Aanslag op de grond van het zwembad en mosvorming op de tegels. Het plafond stort bijna in elkaar. Duitse Marken in kluisjes.

Ontbijt is lekker maar het restaurant is vies, patat van de dagen ervoor lag nog op de grond. Buffet was de eerste dag vers en warm. Tweede dag lauwwarm vlees en minder uitgebreid.

Omgeving is weinig te doen.

Solarium is slecht één vieze kamer met zonnebank.

Sauna geen gebruik van gemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 3Hans10-08-2019

Niet doen, geef je geld ergens anders uit.

Bijzonder gedateerd hotel, de stijl van de jaren zeventig. Kamers sterk verouderd, oude douches (slecht doorlopende waterafvoer). Derde beloofde bed op de kamer blijkt de aanwezige sofa, niet op te slapen. Kussens zijn bijzonder klein, met weinig vulling. Restaurant heeft zijn beste tijd gehad, met andere woorden: oude meut. Niet alle personeel vriendelijk en gastvrij. Bij aankomst op donderdag werden we omstreeks negen uur sávonds verzocht het terras te verlaten, reden: de tent ging dicht (inclusief het licht dat uitging). Buffet eten was onder de maat, niet voldoende warm. Aan de bediening aangegeven dat eten minimaal was, slechts een wazige blik bij de beteffende bediening en ze gaan weer verder. Drankjes konden niet op kamernummer, alleen sávonds afrekenen was mogelijk. Bij bestellen van drankjes aan de bar wordt slecht gereageerd op je aanwezigheid en verzoek. Advies: zoek een ander hotel met warm eten en vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8Chris Keijzer27-07-2019

Prima verblijf in goed hotel.

Prima hotel. Eten was lekker en uitgebreid. Kamer netjes en ruim. Fijne douche met w.c.

Gereisd met partner in juli 2019

• 2Bostelaar12-07-2019

Ellende

2 nachten geboekt drama! Laten we beginnen met het personeel,totaal niet aardig en super kort af . De bedden waren hard en de kussens waren een vodje. Het zwembad kon echt niet meer je zou er ziek worden zo verouderd en totaal niet onderhouden. Drankenkaart mag ook wel geupdated worden. Heel het hotel stinkt muf en is blijven hangen in 1980. Alleen het uitzicht was super!! Moesten bijn a2 x betalen voor ontbijt dat was al betaald bij incheck. 2 euro betalen voor badhandoek en 10 euro borg. Zorg er voor dat er eerst klantvriendelijk word gehandeld en een opknapbeurt voor het hotel want dat is echt wel nodig!!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Hans Scholten27-03-2019

Prima

prima hotel met ruime kamer, zeer schoon en uitgebreid ontbijt. Een hotel waar de mensen nog de tijd voor je nemen.

Gereisd met partner in maart 2019

• 7G v Wijchen22-03-2019

goed verblijf

Hotelkamers zijn vlgs mij pas gerenoveerd niet superlux maar schoon en goed in verhouding prijs /kwaliteit.Onderstaand cijfer van ligging piste ontbreekt wij hebben er geen gebruik van gemaakt.

Gereisd met partner in maart 2019

Hotel Lahnblick info

• VerzorgingHalfpension

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Schoenpoetsservice

• SaunaAanwezig, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages