Pension Klein

Pension

1 review over Pension Klein in het Nederlands

Alles aan dit pension rook nog nieuw.Rustig gelegen in buitenwijk van Bad Laasphe.Zeer vriendelijke,jeugdige,behulpzame eigenaar en eigenares.Slaapkamer en badkamer niet al te groot,maar keurig !Ontbijt niet erg uitgebreid maar in orde.

Fietsen mogen 's nachts in afgesloten berging.Mooie tuin!

We misten 's avonds een gezellig zitje.Dat zou er binnenkort komen.

Voor mensen die in de omgeving willen fietsen is het aantal routes beperkt,zeker als je geen e-bikes hebt.

De looptijd naar het centrum bedraagt ongeveer 15 minuten.Je vindt er verschillende goede betaalbare restaurants

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Klein in Bad Laasphe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Klein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.