Hotel Am Fang

Hotel Am Fang

• Ligging t.o.v. pistes7,1

77 tips over Hotel Am Fang

Dick Boer, 6-9-2014

Boek altijd een panorama kamer en kies voor het all-in concept.

Het hotel is minder goed toegankelijk voor hen die minder goed ter been zijn.

Anouk, 25-8-2014
Probeer vooral de heerlijke ruimte met het voetenbad, de bank is heerlijk verwarmd.
Roy, 23-8-2014
Alleen interessant bij all-inclusive. Bij slapen/ontbijt veel te duur voor wat je verwacht.

We hebben een aantal aanbieders voor Am Fang voor je op een rij gezet:

J.W.Bultman, 21-8-2014
Een ruimere parkeer gelegenheid zo niet misstaan.
Carla Giesbers, 15-8-2014

De familiekamer is aan te bevelen! Marburg is een erg mooie plaats welke wij hebben mogen bezoeken middels ons arrangement, waarbij de busreis inbegrepen was.

We hebben graag gebruik gemaakt van het buitenterras waar je fijn kunt vertoeven. Ook bijzonder dat de drankjes vanaf 15.00u-24.00u gratis zijn in dit hotel!

Bea van Veen, 9-8-2014
Boek een Panoramazichtkamer dat is de extra toeslag echt waard!!

Jaspers, 7-8-2014

Omgeving is prachtig, maar boek een ander hotel!!

Knap de boel eerst eens op en zorg voor gekwalificeerde mensen. Niet op het goedkope, maar selecteer op kwaliteit. Een hotel is een herberg, een plek waar je je thuis kunt voelen.

Susanne Schers, 7-8-2014
Tijdens de avonden misschien live muziek organiseren?
kristel, 29-7-2014
Bezoek de stad Dillenburg de geboortestad van Willem van Oranje. Maak een wandeling door de Rothaarsteig dit is een prachtig natuurgebied.
Roland de Ronde, 24-7-2014

Wij hadden Efietsen meegenomen.

Goed fietspad langs de Lahn,blijft redelijk vlak.

Geschatte gemiddelde leeftijd van de Hotelgasten ca 58 jaar

We hebben een aantal aanbieders voor Am Fang voor je op een rij gezet: