Hotel Am Fang

8,1

• Ligging t.o.v. pistes7,1

77 tips over Hotel Am Fang

Simone, 9-1-2015
Neem voldoende boeken/spelletjes mee. Ga een dagje naar winterberg, leuke sfeer!
Daan van Vilsteren, 1-1-2015
Zur Sonne is een leuke Duitse kroeg, met het heerlijke, lokaal gebrouwen Bosch bier. Gezellig bij barman Erwin.
Jacobus, 15-12-2014
Zeer geschikt hotel voor o.a. families

We hebben een aantal aanbieders voor Am Fang voor je op een rij gezet:

Schulting, 14-12-2014
Ga eten in de bistro van het hotel Laaspher ALM voor kleine meerprijs
William, 16-11-2014
Marburg is een heel mooi stadje.
H.Krikke, 18-10-2014
Wij zijn vanaf Enschede met de trein gereisd, goedkoop [schönen tag ticket 41 euro voor 5 pers.] én comfortabel, maar voor ongeduldige mensen niet geschikt! Wij hadden kamer 201 niets mis mee, over andere kamers kan ik niet oordelen. Er zijn meerdere mooie plaatsen in de buurt waaronder Marburg, kun je ook met de bus of trein naartoe lekker makkelijk! In 't hotel geven ze je overal informatie over.

Nico, 26-9-2014
Bezoek aan Marburg en/of Dillenburg is aan te bevelen;
A.Reitzema, 20-9-2014

Door de drukte en als gevolg daarvan veel lawaai in het restaurant voor mij geen tweede keer.

Op de kamer had je daar trouwens geen last van.

nicploeg123, 15-9-2014

Zelf badlakens meenemen, omdat deze anders bij het hotel moeten worden gehuurd.

Handdoeken van de kamer mogen in het zwembad niet gebruikt worden.

baijens, 8-9-2014
neem indien nodig een extra kussen mee, deze liggen niet extra in de kast.

We hebben een aantal aanbieders voor Am Fang voor je op een rij gezet: