Hotel Am Fang

8,1

• Ligging t.o.v. pistes7,1

77 tips over Hotel Am Fang

Peter De Decker, 8-3-2018

'Komfortzimmer mit Panoramablick' is wel wat duurder, maar loont, gezien het mooie uitzicht + ruim balkon, zeker de moeite.

Badjas en handdoeken voor zwembad en sauna dien je bij te betalen (ook bij all-in arrangement), dus je kan ze beter zelf in je koffer stoppen wanneer je van die mogelijkheden gebruik wil maken.

Leuke excursies naar Herborn of Marburg (inbegrepen bij all-in).

CeesHouter, 12-8-2015
Marburg is prachtige, historische stad met leuke terrasjes en winkels. Mythen en sagen pad achter het hotel is hele mooie wandeling.
W.Tabak, 11-7-2015

Ontbijt goed ( behalve roerei als het dat moest zijn ?! )

Het avond eten ver onder de maat zeker geen vier sterren waard

Heb mensen gehoord dat ze daarom nooit meer terug zouden komen. Hr/Mvr directie kijk hier naar zonde dat je hier zoveel klandizie door gaat mislopen.

We hebben een aantal aanbieders voor Am Fang voor je op een rij gezet:

Hilda, 29-5-2015

Heerlijk Cabrio gereden door het mooie Sauerland.

Mooie wandelingen in de buurt van het hotel gemaakt.

Dames van de receptie kon ons prima hier iets over vertellen en tips geven.

Piet Kruizinga, 19-5-2015
Blijf je in de buurt, neem dan all inclusive. Ga je er op uit, is half pension beter.
Frederik, 29-3-2015
Kamer met balkon, zeker voor rokers, aan te bevelen. Prima standenstoelen met kussens aanwezig. Locatie minder geschikt voor moeilijke lopers.

jacqueline, 19-3-2015

Het personeel verdiend een lintje zeer zeer vriendelijk .

Informeer van te voren of de bistro open is.

waar je tegen een meerprijs van 7,50 kan eten.

Bij ons was het dicht.

Ingrid van Soest, 27-2-2015
In het dorpje zit de kroeg/brauhaus Zur Sonne, met Nederlandse eigenaar Erwin. Aanrader, erg gezellig en alle lokale biertjes van Bosch brauerei op de tap! Ook middag met de kinderen wezen sleeën in de buurt. Slee konden we bij de helling huren, helling was speciaal voor sleeën, Sackpfeiffe.
WFJ. Arts, 19-2-2015

Saladebar perfect evenals het ontbijt. Taart en koffie en thee lekker en ruim aanwezig.

Zwembad en sauna heel goed.

smit_henk, 3-2-2015

Als je een badjas hebt is het wel fijn om deze mee te nemen om naar het zwembad te lopen.

Bij de piste die op 10min rijden ligt, kun je geen ski's huren.

De grotere skigebieden liggen op 40min rijden, goed te doen om dure hotels te vermijden :)

We hebben een aantal aanbieders voor Am Fang voor je op een rij gezet: