Hotel Am Fang

zéér aanbevelenswaardig!!

fam. adema
12-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

goed hotel, schone ruime kamers...heerlijk eten, eenvoudige buffetten zowel ontbijt als diner, maar wat er staat is heerlijk én warm!!! en daar gaat het om, thuis eet ik ook geen 6 soorten vlees en groenten!!

Voor herhaling vatbaar!

Aart van Ooijen
11-8-2018

Een heerlijke uitvalsbasis voor wandelingen, uitstapjes en relaxmomenten op het complex zelf. Moor zwembad! Vriendelijk en correct personeel. Voortreffelijk eten met steeds een heerlijke soep vooraf. Ook de snack aan het eind van de avond viel in de smaak. En dat allemaal op een kleine 300 km afstand. Wij komen hier zeker terug!

• Ligging t.o.v. pistes8

Steile opgang naar t hotel niet geschikt voor mensen die slecht ter been zyn

Verder zeer tevreden over dit hotel mooie ligging

Voordeeluitjes.nl

Prima Hotel, wij hebben genoten!

Fam. uit Brabant
9-8-2018

Het is een goed hotel. De kamers zijn wel wat gedateerd maar heel schoon. (flauw als je hierover klaagt) Vriendelijk personeel. Eten is prima! Het is geen hotel voor kleine kinderen of voor mensen slecht ter been. Mooie omgeving met veel wandelroutes, die vanuit het hotel starten. Snap niet zo goed wat mensen over dit hotel te klagen hebben, willen zeker voor 'n dubbeltje op de eerste rang zitten.

Prijs kwaliteit is gewoon PRIMA!!

Nooit meer

Limburgers
29-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes4

Wij zijn niet te vreden over dit hotel.

Alle Brandmeldingen afgeplakt met dup tape nooduitgangen gaan niet open

Je kunt een baby niet verschonen hebben niets op de dames wc moet op de kamer

Eten opzicht prima ontbijt ook

In de avond weinig te bleven bar onder daar is nog geen muziek aanwezig. All karte restaurant hebben ze niet eens!

Hele oude badkamers vieze douche gordijnen dit hotel nooit meer voor ons!!

Hoe ze dit hotel beschrijven op site zo is het in het werkelijk niet!!

Niet meer, wel een mooie lokatie.

henk huiskamp
28-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

aangenaam hotel. wel veel gele ned kentekens. All inclusive was prima. al dat gezever over een gedateerde badkamer met een plastic douchegordijn.

Ontbijt en buffet was prima tot uitstekend. Wil je beter, betaal je daar ook voor.

Niet zeuren, anders ga maar naar Hilton Amsterdam

Echt fantatisch geweest

W.F. van Ingen
22-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het zeer vriendelijk personeel en de goede service. Het is er erg schoon en het eten is van een goede kwaliteit. Ook de leiding is erg goed benaderbaar. Echt een aanrader voor wie rust wil in een prachtige omgeving

Zeer gedateerd!

Janine
17-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes5

Op internet staat overal dat dit hotel 4 sterren heeft terwijl bij het hotel zelf maar 3 sterren aangegeven staan. De omgeving en uitzicht rondom het hotel is prachtig. Het is géén skigebied. Het hotel zelf daar aan tegen is wat gedateerd. Overal vloerbedekking met plekken zelfs in de eetzaal wat echt niet meer van deze tijd is en niet hygiënisch. In de eetzaal bij de verwarming en ramen overal spinnenwebben en dode vliegen. Ook in de trappenhal overal dode insecten. De kamer op zich was in orde . De badkamer mag wel een opknapbeurt hebben. Het voegwerk was slecht waardoor er schimmel tussen zat. De wc-bril had bruine plekken. De douchebak was geel uitgeslagen. Het all-inclusief concept was redelijk goed. Genoeg keuze aan drank. Het avondbuffet was niet heel uitgebreid maar lekker. Jammer dat de kelder iedere dag gesloten was en er geen muziek was. En de tuin mag ook beter onderhouden worden. Voor ons dit hotel niet nog een keer!

Goed hotel, maar zeker ook minpuntjes

Michel
8-7-2018

Hotel zat voor 95% vol met Nederlanders. Mooie ligging op en tussen de heuvels op 600 meter van het kleine centrum van Bad Laasphe. Als je slecht ter been bent ligt het hotel niet ideaal. Kamers zijn gedateerd. Gedateerde badkamer, douche met plastic douchegordijn, Prima bedden. Hadden geboekt voor kamer met balkon met bergzicht. Bergzicht betekent een wand met groen vlak voor je neus met veel insecten en balkon was niet schoon. Deze kant van hotel is niet aan te raden. 5 dagen All In geboekt. Tussen 15 en 24 uur is er een ruim aanbod van allerlei drankjes die in dit arrangement zit. Om 16 uur gebak, lekkere gebakjes, maar elke dag hetzelfde. Dit vonden wij ook voor het dinerbuffet. Elke dag patat met stoofpeertjes, voorgerechten (op soep na) elke dag hetzelfde en ook toetjes weinig variatie. Eten is verder prima. Ontbijt is ook goed. Wordt alleen slecht aangevuld. Op is op. Groot zwembad, maar water is koud. Niet beloofde 30°C.

Allies perfect

Ada en Jaap
6-7-2018

In juli in dit mooi gelegen hotel geweest

Ontvangst perfect. Prachtige schone kamer met mooi balkon en uitzicht. Prima bedden.

Diner: Vol op keus. Heerlijke gerechten en constant werd er bij gevuld.

Ontbijt idem. Dus om eerlijk te wezen mensen die hier iets over te zeuren hebben moeten jaloerse concurrenten zijn of verwende mensen waar niets goed voor is.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Am Fang in Bad Laasphe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Am Fang zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Am Fang scoort een 8.06 uit 10 op basis van 498 reviews.