Hotel Am Fang

Hotel Am Fang
8,1

• Ligging t.o.v. pistes7,1

485 reviews over Hotel Am Fang in het Nederlands

Ongezellig, gedateerd, onhygiënisch hotel.

Nicolette Polhout
19-6-2018

Het hotel is zo gedateerd en onhygiënisch en ongezellig. Het eten is doorgekookt zodat de vele ouderen niet hoeven te kauwen. Ik had het idee dat ik in een eetzaal van een bejaardenhuis zat; vieze vlekken op het tapijt en de banken. Er is totaal geen sfeer in dit hotel, personeel is onderbezet, de aanwezigen doen hun best maar zijn heel koel. We zouden eerst in een kamer verblijven waar het stonk, de gang er naar toe stonk ook heel muf en onfris. Er zat een grote vlek op het tapijt en het tapijt zat los en rolde op. Ik ben om een andere schone kamer gaan vragen. We kregen een familiekamer met 2 slaapkamers in een andere gang waar het er wat nieuwer uit zag, wel ook vlekjes in het tapijt; de badkamer is erg gedateerd met bruine tegels maar bovenal niet hygienisch; het stonk er naar urine, de douchekoprand was aangekoekt bruin, in hoeken zat schimmel. De deuren naar het balkon waren stuk. De meubels waren nieuw en de bedden zijn prima.

Heel erg tevreden

Anja Lardenoye
7-6-2018

Wij hadden de all-inclusiv wat inhoudt dat je ook 2 halve dagtochtjes per bus naar Marburg en Herborn kunt maken, dit is een absolute aanrader want wat zijn dat mooie stadjes!

Ook een begleide stadswandeling hoort erbij en ern boekje met uitstapjes in de buurt.

Over het eten zijn wij meer dan tevreden, er was genoeg afwisseling en alles was goed warm en ook de hieveelheid was gewoon goed.

Ik vraag me af wat iemand verwacht als hij dit slecht vindt en wat eet hij dan thuis?

Al met al is de prijs/kwaliteitverhouding meer dan goed.

Prima lokatie

Nellie van der Aalst
3-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geen opmerkingen over dit hotel alles was naar wens.Mooie ligging van het Hotel, rustige omgeving en makkelijke OV verbindingen met o.a.de DB trein en op loopafstand vanuit het hotel naar het centrum van Bad Laasphe. Niet te vergeten voldoende parkeergelegenheid bij het hotel. Tenslotte uitermate vriendelijk personeel, mooie kamers, uitstekend buffet diner en ontbijt en uitstekende wandelomgeving voor wandelaars maar ook voor mooie toertochten met de auto in de omgeving.

Uitermate geschikt voor 50+

We hebben een aantal aanbieders voor Am Fang voor je op een rij gezet:

Heel erg slecht diner-buffet... jammer.

edwin
14-5-2018
  • Ligging t.o.v. pistes5

Het is verschrikkelijk jammer dat het diner-buffet zo enorm slecht is. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, de kamers zijn prima en schoon, het ontbijt is ook goed maar elke avond opzien tegen het avondeten zorgt ervoor dat wij dit hotel zeker niet meer bezoeken.

Goede All Incl, verzorging

Hugo
10-5-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit is de tweede keer dat we in hier verblijven en ook omdat we vorige keer een mooie grote slaap- en zitkamer hadden. De panoramakamer nu, bleek niet zoals verwacht. De kamer die we nu hadden was ca. 16 m2 groot, de badkamer ca. 2 m2 en het entree gangetje ca. 4 m2, dus totaal ca. 22 m2. Op de kamer met balkon staat een 2 pers. bed met ielige nachtkastjes, 2 kuipstoeltjes, een slecht zittend draadstoeltje onder het bureautje en een klerenkast zonder hangertjes. De badkamer is netjes en dat was het dan. Verder KTV, gratis wifi, geen kluisje koelkastje en airco, verlichting OK en de vloerbedekking had wat schoner kunnen zijn.

Onze conclusie: Het hotel biedt een goed ontbijt, diner, koffie/thee buffet met gebak en rijkelijk ingeschonken drankjes. Je moet hier wel rekening houden met een lawaaierig restaurant en de extra kosten voor de upgrade naar een panorama kamer is het geld niet waard.

Prima hotel!

Carola
4-5-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gezellige dagen in dit hotel gehad. Mooie omgeving. Kamers prima en schoon. Eten ook prima en werd steeds aangevuld. Enige minpuntje was dat de busreis op 1 mei vanwege de dag vd arbeid niet door ging.

heerlijk ,gemoedelijk verblijf.

annet
29-4-2018

heerlijk verblijf , mooi uitzicht vanuit het hotel . de weg naar het hotel is wel pittig omhoog .

Heerlijk genieten in Am Fang

Jacqueline
16-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Am Fang is een heerlijk hotel om te verblijven: echt relaxen, goed eten, heerlijke bedden, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Niets is te veel. De omgeving is prachtig en het is een prima uitgangspunt om uitstapjes te maken.

Voor herhaling vatbaar

andre van de velden
15-4-2018

Geen design hotel maar gezellig familiehotel m.n. bezocht door Nederlanders. Kamers goed. Ontbijt en avondeten prima. Regelmatig wordt eten aangevuld en keuze is voldoende. Wel is sprake van enig achterstallig onderhoud. Prijs/kwaliteit verhouding is zondermeer goed. Mooie omgeving.

geweldig kort verblijf

harry
9-4-2018

alles is goed

misschien meer aandacht voor doorgezakte matrassen

We hebben een aantal aanbieders voor Am Fang voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Am Fang in Bad Laasphe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Am Fang zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Am Fang scoort een 8.08 uit 10 op basis van 486 reviews.