Hotel Am Fang

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Bad Laasphe

8.3Fantastisch

Zoover silver Award 2019

• Sauna

In Hotel Am Fang Bad Laasphe (Sauerland) kun je heerlijk eten. Elke dag een gevarieerd menu. De kamers zijn gedateerd, maar netjes. Ook kun je gebruik maken van de sauna. Verder is dit een geschikte plek voor wie erop uit wil. Mooie wandelroutes vind je in de omgeving van Hotel Am Fang en het centrum van Bad Laasphe is slechts 600 meter lopen.

Contact

351 reviews over Hotel Am Fang

• 10Marie01-06-2020

TOPHOTEL!!!

Afgelopen weekend zijn mijn man en ik bij dit hotel geweest en wat een aanrader! Personeel denkt goed na over de coronamaatregelen en we vonden het erg duidelijk aangegeven in het hotel. Verder hebben we veel gewandeld en gebruik gemaakt van het zwembad in het hotel. Het mondkapje vonden wij ook zeker geen probleem, je went hier makkelijk aan. Eten, personeel, service....in 1 woord GEWELDIG!!!!

Gereisd met partner in mei 2020

• 9LMJ LABORDUS16-01-2020

Fantastisch top

Warm onthaal ,goed personeel van hoog tot laag, wel klein toilet en doche ruimte, voor de rest super en schoon ,goede bedden een topper

Gereisd met partner in december 2019

• 10S. Lammertink08-01-2020

Geweldig!

Wij hebben een paar fantastische dagen gehad. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Er wordt hard gewerkt. De avond in de Kellerbar was erg gezellig. Echter is het boven in de lounge ook prima toeven 's avonds. Er hoeft niet elke avond een activiteit te zijn. Wij hebben overdag prachtige wandelingen gemaakt en bij terugkomst stond de koffie met gebak klaar. Het avondeten is prima, genoeg variatie en het werd tijdig bijgevuld. Ontbijt is ook erg goed. Ik lees hieronder iets negatiefs over badjassen voor de sauna, deze zijn zoals in het boek op de kamer beschreven staat, bij de receptie af te halen. Dit was voor ons geen probleem. Wij komen hier zeker terug, de prijs/kwaliteitsverhouding is prima. Heeft men nog meer wensen betaal dan meer en boek een 5 sterren hotel.

• 5P. Raeijmaeckers04-01-2020

Dit nooit meer

Bar in kelder allevier de dagen gesloten, avondeten uit blik, niet vers met 1 soort vlees, fitness is kamertje met een hometrainer, 5 kleine dumbbels en een roeiapparaat, sauna is tot 21.00 uur open en wordt om 20.15 uitgezet, geen badjassen, geen slippers en extra handdoeken voor sauna of zwembad op de kamer, geen kluisje, minibar of waterkoker, kale muren en geen waterdruk in de douche op 4e verdieping.

• 8Ingrid04-01-2020

Zeker voor herhaling vatbaar

Ongecompliceerd hotel met prettige en vriendelijke bediening , heerlijk zwembad en sauna . Goed eten en drinken.Omgeving is minder geschikt voor mensen met rollator of handicap.

• 10Karlijn04-01-2020

Oud en nieuw 2020 wij zijn erbij!!!!

Wij zijn hier met oud en nieuw geweest en het was fantastisch! Van aankomst tot vertrek was het perfect. De receptionisten waren uiterst vriendelijk en we konden met al onze vragen terecht. Vanaf 18 uur het diner wat ook heerlijk was. Daarna begon het feest, de hapjes bleven maar komen wat geweldig was. De duitse live muziek was ook top, dit is precies wat wij willen horen als wij in duitsland zijn. Zij stopten helaas al iets vroeger, we begrepen later dat het een gemixt publiek was en dat de andere gasten alleen maar nederlandstalige muziek wou horen. Dit snappen wij echt niet, wij vonden die nederlandstalige muziek vreselijk. Jammer van die andere gasten dat ze duitse muziek in duitsland in een duits hotel niet kunnen waarderen. Wij snappen die andere reacties dus echt niet. Hoe dan ook, wij hebben ons nog goed vermaakt die avond. Wij komen volgend jaar zeker weten terug!!

• 10Evert02-01-2020

Fantastisch!!

Ik was met vrienden in Am Fang om de jaarwisseling te vieren. Wij werden hartelijk ontvangen en zaten al snel aan de koffie met gebak. De oudejaarsavond was gezellig, met livemuziek, snelle bediening voor de drankjes en het heerlijke Warsteinerbier. Er waren warme hapjes, heerlijke oliebollen en om 12 uur voor iedereen champagne. Leuk sfeertje dus! Er was een enorme mooie grote vuurwerkshow, aangeboden door het hotel maar ook meegebracht door de gasten. De kamer was schoon en het personeel vriendelijk en behulpzaam, het ontbijt uitgebreid en vers en meer dan voldoende keus. De prijs/kwaliteit verhouding is echt een 10. Ik heb het reuze naar mijn zin gehad en kom zeker nog eens terug.

• 2019
    10Lisette30-12-2019

Geweldig

We hebben het wederom heerlijk gehad in Hotel Am Fang. Mooie kamers, goed eten en een gezellige avond in de bar in de kelder met live muziek

• 9G.Vleeming12-12-2019

PRIMA

Een goed humeur meenemen, de rest wordt gedaan door het hotel. Prima kamer, restaurant en lekkere drankjes, wat wil een mens nog meer.

Gereisd met partner in december 2019

• 8patriciadeco22-11-2019

Fantastisch en gastvrij.

Ben je sportief? Neem goede wandelschoenen en kleding mee. Je kunt echt geweldige tochten maken. Geo-cashen jullie? Geweldig, er liggen er genoeg. Bad Laasphe is een rustig en gemoedelijk dorpje wat ligt in een mooi dal. Neem ook je badjas mee voor zwembad/sauna en slippers. De gym stelt niet veel voor, maar dooor t zwembad en wandelprogramma ook niet nodig om te gebruiken. Ik zou niet zo snel met kleine kinderen hier naar toe gaan. Voor hun is hier niet veel te beleven in het hotel,

Gereisd met partner in november 2019

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages