Hotel Am Fang

Hotel Am Fang
8,1

• Ligging t.o.v. pistes7,0

Omschrijving
In Hotel Am Fang Bad Laasphe (Sauerland) kun je heerlijk eten. Elke dag een gevarieerd menu. De kamers zijn gedateerd, maar netjes. Ook kun je gebruik maken van de sauna. Verder is dit een geschikte plek voor wie erop uit wil. Mooie wandelroutes vind je in de omgeving van Hotel Am Fang en het centrum van Bad Laasphe is slechts 600 meter lopen.

Laatste review
  • Ligging t.o.v. pistes4

All incl concept was prima, leuke lounge/bar, mooi zwembad. Kamer was ook netjes , opgeknapt en modern gestyled alleen de badkamer was nog kompleet in de oude staat , de douchecabine met een douche gordijn en schimmel in de douche. Kon je dus geen gebruik van maken. De kamer van onze vrienden was precies hetzelfde verhaal , erg jammer.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Sauna
Parkeren mogelijk

513 reviews over Hotel Am Fang in het Nederlands

Leuk hotel maar niet met zulke badkamers

Rita,
3-12-2018
  • Ligging t.o.v. pistes4

prima all inclusive hotel top

re van rhijn,
1-12-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

leuk en mooi all inclusive hotel goed eten en drinken mooie ruimen en schonen kamers komen hier zeker weer eens terug

Uitstekend

Hans van Berkel,
30-11-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het was een zeer aangenaam verblijf, prima eten ,ontbijt, rustgevende zitjes in de lounge/restaurant. Goed dat er op de tv drie Nederlandse zenders waren De wandelroutes waren erg goed aangegeven.

De korte,
27-11-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Fantastisch goed. Heerlijk gegeten. Erg veel keuze. Goede bedden.

Nooit meer

J Janssen,
27-11-2018

De ligging ,en uitzicht was prachtig, maar verder viel het heel erg tegen.

Het avondeten was smerig, vlees kwam uit blik.

Nog nooit ergens zo vies gegeten als daar.

Geen aanrader..

Comfortabel hotel in fijne wandelomgeving

René Mathijssen,
      10-11-2018

Op loopafstand van centrum Bad Laasphe in prachtige wandelomgeving

Bijna perfect met enkele minpuntjes

Guy,
      2-11-2018

Zeer goed hotel: wij logeerden in de enige suite (kamer 411), zo groot als een appartement met prachtig uitzicht. All-in was erg goed, kwaliteit en presentatie van maaltijden perfect. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Enige minpuntjes: geen hellend vlak naast de trappen buiten= sleuren met bagage. Kamer: geen airco, geen safe, geen frigo/minibar, geen kamerthermostaat, enkel thermostatische kranen, geen radiokanalen op de tv, geen Vlaamse tv-zenders, primitieve verzorgingsproducten (handwas en douchegel), geen douche- haarkapje. Gasten= bijna uitsluitend Nederlanders met hier en daar één enkele verdwaalde Belg. Alle personeel spreekt Nederlands, ook kranten en tijdschriften in onze taal. Inbegrepen uitstappen interessant maar bij busuitstap té lang verblijf in stadje.

Voortreffelijk en echt een aanrader!

Alexandra,
      18-10-2018
      • Ligging t.o.v. pistes9
      • Ligging t.o.v. pistes9

Niet geschikt voor mensen die moeilijk te been zijn. Prachtig wandelgebied, je komt echt niemand tegen. In het hotel is een wandelkaart a 3,50 te koop. Goede wandelschoenen zijn wel een must, vanwege de hoogteverschillen. Neem wel brood en iets te drinken mee, je komt onderweg geen gelegenheden tegen om iets te drinken. Weinig bankjes om te rusten maar de uitzichten zijn super!

Fam. Koolmees,
      4-10-2018

Prima hotel. Heerlijk gegeten. All Inclusive. Vriendelijk personeel. Gezellige lounge. Tip: neem spelletjes mee, voor 's- avonds in de lounge.

We hadden All Inclusive.

Fantastisch, volgend jaar mei weer.

Dorry Kooij-Hertog,
      14-9-2018
      • Ligging t.o.v. pistes8

Alles was goed geregeld, volgend jaar weer, geen negatieve opmerking, heerlijk verblijf, iedereen deed zijn uiterste best om het naar je zin te maken.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Am Fang in Bad Laasphe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Am Fang zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.