Hotel Am Fang

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag11°3°
Hotel Am Fang

• Ligging t.o.v. pistes7,1

506 reviews over Hotel Am Fang in het Nederlands

Voortreffelijk en echt een aanrader!

Alexandra
18-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Niet geschikt voor mensen die moeilijk te been zijn. Prachtig wandelgebied, je komt echt niemand tegen. In het hotel is een wandelkaart a 3,50 te koop. Goede wandelschoenen zijn wel een must, vanwege de hoogteverschillen. Neem wel brood en iets te drinken mee, je komt onderweg geen gelegenheden tegen om iets te drinken. Weinig bankjes om te rusten maar de uitzichten zijn super!

Fam. Koolmees
4-10-2018

Prima hotel. Heerlijk gegeten. All Inclusive. Vriendelijk personeel. Gezellige lounge. Tip: neem spelletjes mee, voor 's- avonds in de lounge.

We hadden All Inclusive.

Fantastisch, volgend jaar mei weer.

Dorry Kooij-Hertog
14-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Alles was goed geregeld, volgend jaar weer, geen negatieve opmerking, heerlijk verblijf, iedereen deed zijn uiterste best om het naar je zin te maken.

Voordeeluitjes.nl

Waar is de receptioniste als je haar nodig hebt?

ELJ Herten
9-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes5

Na 2 dagen de handdoeken te hebben gebruikt deze in de badkamer neer gelegd om te vervangen. Toen wij om +/- 16 uur terug kwamen, waren de gebruikte handdoeken weg, maar er lagen geen schone. Dit gemeld bij de receptie: "er worden schone gebracht". Na nog een aantal keren dit gemeld te hebben bij de dame achter de bar (= vervangster van de receptioniste) om 19.15 uur nog geen schone handdoeken: "ze komen morgen". Dus niet douchen en gezicht afdrogen met tissues en wcpapier. Heel vervelend!!!

Een top week

Peter
7-9-2018

We hebben het zeer goed gehad met betrekking tot eten, drinken en rust. Ook in de avond uren bleef de service top met name een borrelhapje geeft wel een goede sfeer tijdens het gezellig samen zijn in de lounge. Na een goed uitgebreid ontbijt mag eenieder zich opmaken voor een actieve dag: zwemmen, golven en fitness kan in het hotel maar ook zijn er vele wandel- en fietsroutes in de omgeving.

Komen terug

Ab platje
3-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goede kwaliteit en prijs verhouding. Goede kamers, services, vriendelijk personeel. Kan er fijne wandeltochten maken

Overgewaardeerd, tegenvallend hotel

Fam.CVL
1-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes4

Onze 'comfort'kamer (vooral de douche) was niet hygiënisch schoon (zwarte schimmelranden in de douche, ook schimmel en vuil op de ramen). Daar we dit meermaals aan de receptie gemeld hebben - zonder gevolg - is dit voor ons een dik minpunt. Bovendien was er een stinkend rioolputje in onze badkamer en een muffe geur in de kamer.

Het personeel was doorgaans vriendelijk.

Het all-in-concept was op zich oké, rekening houdende met de voordeelformule die het hotel aanbiedt. Wat meer variatie in de maaltijden zou zeker welkom zijn.

De 4*-waardering die het hotel krijgt, is het zeker niet waard. Van buiten ziet het er modern uit, maar de kamers en interieur kunnen wel een facelift gebruiken. Nogmaals, een dikke min voor de hygiëne van de kamer!

Prachtige relax-vakantie.

Ruud en Ien Jennekens
26-8-2018

Bij het wandelen kwamen wij af en toe op een route die minder goed begaanbaar was, bijvoorbeeld tamelijk steile en smalle paadjes. In het centrum van het stadje staan deze routes wel aangegeven, met informatie erbij, maar ik denk dat het zinvol is als het hotel hier wat meer informatie over zou kunnen verstrekken, bijvoorbeeld via een folder bij het inchecken (zeker voor wandelaars die iets minder goed ter been zijn).

Zeker voor herhaling

Jan
19-8-2018

Vriendelijke ontvangst.

Goed uitgebreid ontbijt en ruime keuze v.w.b. het diner warm en smakelijk.

Kamers : 323 en 324 bergzijde zijn rustig en liggen aan achterzijde zijn goed.

Mindere punten zijn : Badkamer gedateerd en sommige dingen op slaapkamer.

Bij het diner en ontbijt blijft de vuile vaat van de gasten lang op de tafels staan (personeelsgebrek )

De Nederlandse TV zenders 4-5-6 zijn er niet wel Nederland 1-2-3

S'avonds werden de warme snacks op de bar gezet werd niet doorgegeven en waren soms koud.

TIP: de hoofdkussens zijn zacht vraag een extra kussen of breng van thuis een kussen mee.

zéér aanbevelenswaardig!!

fam. adema
12-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

goed hotel, schone ruime kamers...heerlijk eten, eenvoudige buffetten zowel ontbijt als diner, maar wat er staat is heerlijk én warm!!! en daar gaat het om, thuis eet ik ook geen 6 soorten vlees en groenten!!

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Am Fang in Bad Laasphe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Am Fang zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.