Sorteren

Reviews over Bad Laasphe

Fijne plek om omgeving te verkenen

Tanny van Dura
    14-2-2018

Direct aan het hotel is een wandelroute, het ligt dicht bij skigebieden, culturele uitstapjes etc.

schitterend

callantsoog
    10-11-2017

mooie oude alt stad,mooie wandelroutes,geweldige omgeving en een goede bereikbaarheid van vele bezienswaardigheden in de buurt.

zeer geschikt voor natuurliefhebbers

Toon
    19-8-2017

Erg uitgebreid wandelwegennet in een prachtige omgeving.Voor met name ebikers een aantal geschikte fietsroutes.

Klein maar leuk stadscentrum met verschillende goede restaurantjes.

Treinverbinding met Marburg en Erndtebruck.

Verblijf in et hotel was voortreffelijk.

PJ Wetzels
    11-7-2017

Informeer naar mogelijkheden in de omgeving: bezoek aan Marburg; bezoek aan Brilon; bezoek aan Bad Arolsen (geboortekasteel koningin-moeder Emma); bezoek aan Dillenburg (resten geboorteslot Willem van (Oranje)Nassau); bezoek aan Herborn; bezoek aan Wetzlar; bezoek aan Winterberg; bezoek aan Attatal (druipsteengrotten).

Leuke mooie Altstad

LJJ Planken
    23-6-2017

Wandelaars kunnen hier hun hart ophalen ..Houd rekening met klim werk

Bad Laasphe scoort een 7,5 uit 10, op basis van 190 reviews