Sorteren

Reviews over Bad Laasphe

Comfortabel hotel in fijne wandelomgeving

René Mathijssen
    10-11-2018

Op loopafstand van centrum Bad Laasphe in prachtige wandelomgeving

Bijna perfect met enkele minpuntjes

Guy
    2-11-2018

Zeer goed hotel: wij logeerden in de enige suite (kamer 411), zo groot als een appartement met prachtig uitzicht. All-in was erg goed, kwaliteit en presentatie van maaltijden perfect. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Enige minpuntjes: geen hellend vlak naast de trappen buiten= sleuren met bagage. Kamer: geen airco, geen safe, geen frigo/minibar, geen kamerthermostaat, enkel thermostatische kranen, geen radiokanalen op de tv, geen Vlaamse tv-zenders, primitieve verzorgingsproducten (handwas en douchegel), geen douche- haarkapje. Gasten= bijna uitsluitend Nederlanders met hier en daar één enkele verdwaalde Belg. Alle personeel spreekt Nederlands, ook kranten en tijdschriften in onze taal. Inbegrepen uitstappen interessant maar bij busuitstap té lang verblijf in stadje.

Voortreffelijk en echt een aanrader!

Alexandra
    18-10-2018

Niet geschikt voor mensen die moeilijk te been zijn. Prachtig wandelgebied, je komt echt niemand tegen. In het hotel is een wandelkaart a 3,50 te koop. Goede wandelschoenen zijn wel een must, vanwege de hoogteverschillen. Neem wel brood en iets te drinken mee, je komt onderweg geen gelegenheden tegen om iets te drinken. Weinig bankjes om te rusten maar de uitzichten zijn super!

Fam. Koolmees
    4-10-2018

Prima hotel. Heerlijk gegeten. All Inclusive. Vriendelijk personeel. Gezellige lounge. Tip: neem spelletjes mee, voor 's- avonds in de lounge.

We hadden All Inclusive.

Fantastisch, volgend jaar mei weer.

Dorry Kooij-Hertog
    14-9-2018

Alles was goed geregeld, volgend jaar weer, geen negatieve opmerking, heerlijk verblijf, iedereen deed zijn uiterste best om het naar je zin te maken.

Bad Laasphe scoort een 7,6 uit 10, op basis van 192 reviews