We hebben een aantal aanbieders voor Bad Laasphe voor je op een rij gezet:

Reviews over Bad Laasphe

Heerlijk!

Lennard,
    7-1-2019

Heerlijk, lekker, relaxed, oubollig hotel. Natuurlijk piept en kraakt het hier en daar maar dat heeft gewoon zijn charmes. Simpel maar lekker ontbijt, goed eten van de kaart. Het, optionele, buffet is wat minder maar dat is met elk buffet. Beter eet je van de kaart, goede prijs. Heerlijke wellness en , op één vrouw na, allemaal vriendelijk personeel. Als je luxe en bovengemiddeld comfort wilt moet je lekker naar het naastgelegen hotel “am fang” gaan. Meer luxe, een balkon en stikvol Nederlanders. Dezelfde ligging maar ongetwijfeld voor een andere prijs. Geef mij maar Hotel Lahnblick, heerlijk als de tijd even stilgestaan heeft.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

genoten

jennie,
    5-1-2019

alles was goed voorelkaar eten prima gezellig en alles zag er feestelijk uit met de kerst

Gereisd met partner in december 2018

Prima!

E.Rooijakkers,
    2-1-2019

We zijn met de Kerst 2018 in Hotel Am Fang geweest. Het is prima bevallen. De styling is modern zonder sfeerloos te zijn. Vooral met de kerstdagen waren de tafels sfeervol gedekt. De kamers zijn netjes, de badkamer wat gedateerd maar netjes en schoon. Het all-inclusive arrangement was uitstekend met goed en vooral met de kerstdagen gevarieerd eten en ruime keuze uit de drankenkaart. Er is een mooie lounge om gezellig tijd door te brengen en 's avonds is de bar in de kelder open waar op 2e kerstdag ook live muziek was. Kortom: we hebben genoten en Am Fang is zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in december 2018

Superomgeving

F Dekker,
    2-1-2019

Prima hotel in mooie omgeving

Gereisd met partner in december 2018

4 Dagen in Hotel Am Fang met de Kerst waren Top !

Riet,
    2-1-2019

Een heel prettig verblijf gehad: alles schoon en ruim, personeel erg vriendelijk, de buffetten waren prima op de "gewone" dagen en de kerstbuffetten waren uit de kunst, echt mooi en lekker. Ook fijn dat er aan de tafelaankleding aandacht was besteed op beide kerstdagen, dat maakt het extra feestelijk. Het all-in arrangement was ook fijn en ruim (alleen op beide kerstdagen is in Bad Laasphe alles gesloten en zou het fijn zijn als er iets te koop zou zijn tussen 11 en 15 uur, bijvoorbeeld een broodje of soepje, voor degenen die in het hotel blijven die dagen. Wel fijn was dat er de hele dag div koffie/thee en water gepakt kon worden. Avonds was het gezellig in de bar, waar ook nog een avond live muziek was en heerlijk gedanst werd. Jammer dat de manager en zijn vrouw weggaan, die hebben alles prima onder controle en we hopen dat het niveau hetzelfde blijft van alles. Dan komen we zeker nog terug !

Gereisd met vrienden in december 2018
Bad Laasphe scoort een 7,6 uit 10, op basis van 193 reviews