Hotel Zur Fredeburg

Hotel Zur Fredeburg

183 reviews over Hotel Zur Fredeburg in het Nederlands

Ad van orsouw,
11-4-2019

Goed hotel gastvrij uitstekend ontbijt prima kamers mooie ligging Uitstekend geschikt voor uitstapjes

Gereisd met partner in juli 2018

Aanrader voor een bezoek aan Sauerland

Familie Wessels,
4-3-2019

Net terug van een lang weekend bij Zur Fredeburg. Het hotel is gunstig gelegen voor uitstapjes; op 850 m. van het Sauerlandbad, 24 km van Winterberg, klein half uur van FortFun, kleine 10 km van het bestekmuseum/fabriek en op 6 km afstand van Thikos kinderland. Hotel is mooi gelegen op een hoger punt van het dorp en heeft restanten uit de 14 e eeuw (muur en in de Burgkeller). De (Nederlandse) eigenaren zijn hartelijk en staan voor je klaar en denken mee. Wij hebben twee keer gegeten in hun gezellige Stube en het eten was van goede kwaliteit. Ook een lunch kan verzorgd worden op aanvraag. Bij het ontbijt ontbreekt het je aan niets en ook was een groot deel van het Nederlandse zoete beleg aanwezig. Er is een kast met spellen aanwezig. Tip: vraag bij de eigenaren om de Sauerlandcard, hiermee kun je o.a. op een doordeweekse dag 4 uur gratis zwemmen met het gezin! Zie ook Schmallenberger-sauerland.nl voor alle kortingen.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Perfect voor een lang weekend

Nick Blom,
4-2-2019

Erg gastvrij, prima prijs/kwaliteitsverhouding. Perfecte ligging voor een lang weekend skiën (hunau/winterberg). Ontbijt in de ochtend was goed, restaurant prima!

Gereisd met partner in februari 2019

Waar voor je geld.

Hans,
12-1-2019

Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Echtpaar dat het hotel runt is klantgericht, zorgzaam. Lekker ontbijt. Rustige ligging. Mooie wandelmogelijkheden in de omgeving.

Gereisd met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

uitstekend

wim,
7-8-2018

een goed hotel waar de nieuwe eigenaars hard werken om er een succes van te maken. In de toekomst kan dit een topper worden door de ligging en de vriendelijke eigenaren die alles doen om je het naar de zin te maken. Theo kookt zelf en goed.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aanrader!

van Driel,
19-6-2018

Het was de 6e keer in 3 jaar dat we er waren. Maar sinds mei zijn er nieuwe uitbaters. Wat een verandering! De vorige eigenaar deed het niet verkeerd maar deze mensen geven helemaal het gevoel dat je als gast meer dan welkom bent. We kregen een kamer waar een nieuwe boxspring en nieuwe meubels in stonden, koffie en thee apparaat op de kamer. De bar was open en we konden kiezen wat we wilden eten. Dat was voorheen niet zo. Prima gerechten en gezellige sfeer in de bar. Heel veel succes en tot de volgende keer.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een al langer bestaand hotel met nieuwe Nederlandse eigenaren die er helemaal voor gaan. Geweldige ontvangst een heerlijk ontbijt en een gemoedelijke Stube. Maar dit alles wordt nog beter door de aanwezigheid van twee geweldige nieuwe eigenaren die er samen met het team al direct een goede sfeer hebben neergezet. Toppertje, hard op weg om één van onze lievelingshotels te gaan worden in Sauerland. Ga zo door team Zur Fredeburg!

Gereisd met partner in mei 2018

Nooit meer

Vankan,
28-4-2018

Slecht hotel. Zeer slechte bedden: je voelt de spiralen door de matras heen. Toen wij dat aangaven zei de eigenaar dat de bedden 10 jaar geleden prima waren. Ja, deze zin geeft de situatie correct weer: 10 jaar blijven stil staan. Verder was de eigenaar niet gastvrij en klantvriendelijk, hij was gewoon bot. Het hotel met eigenaar zijn absoluut geen aanrader.

Gereisd met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een parel in Sauerland

Nico Haarlemmermeer,
20-4-2018

Het was alweer een paar jaar geleden dat ik bij Hotel Zur Fredeburg overnacht heb maar afgelopen week heb ik me tijdens mijn 3-daagse verblijf aldaar gevoeld alsof ik thuiskwam. Wat een heerlijke-, ongedwongen sfeer en dat draagt de eigenaar Ernst Claessen en o.a. zijn rechterhand Tosca dan ook uit. Een prima en vooral schone hotelkamer is plezierig om in te verblijven. ’s Morgens heb ik genoten van het ontbijt en iedere avond van heerlijke diners die door Ernst en/of Tosca werden verzorgd. Rest mij nogmaals hiervoor te bedanken en tot spoedig weerzien in Hotel Zur Fredeburg. Het hotel is perfect gesitueerd en vanaf het hotel kijkt men o.a. over de plaats Bad Fredeburg. Grotere steden zoals bijv. Schmallenberg en Winterberg zijn in de directe nabijheid. Voor eenieder is dit een aanrader om te verblijven.

Gereisd alleenreizend in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fijn, gastvrij hotel

Anneke Kaufman,
28-1-2018

Niet erg luxe maar met het basis comfort, goede prijs/kwaliteit verhouding, gastvrij verblijf.

Gereisd met partner in januari 2018

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zur Fredeburg in Bad Fredeburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zur Fredeburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.