Hotel Zur Fredeburg

8.9Fantastisch

187 reviews over Hotel Zur Fredeburg

• 2019
    9Theo Suijkerbuijk29-05-2019

Zeer vriendelijke en zorgzame eigenaren eten was goed kamers mooi en schoon

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Ca lantroh28-04-2019

Fantastische

Goed hotel Eten was heel goed Vers en goed verzorgd Kamers schoon en goede bedden

Gereisd met partner in april 2019

• 10Ad van orsouw11-04-2019

Goed hotel gastvrij uitstekend ontbijt prima kamers mooie ligging Uitstekend geschikt voor uitstapjes

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Familie Wessels04-03-2019

Aanrader voor een bezoek aan Sauerland

Net terug van een lang weekend bij Zur Fredeburg. Het hotel is gunstig gelegen voor uitstapjes; op 850 m. van het Sauerlandbad, 24 km van Winterberg, klein half uur van FortFun, kleine 10 km van het bestekmuseum/fabriek en op 6 km afstand van Thikos kinderland. Hotel is mooi gelegen op een hoger punt van het dorp en heeft restanten uit de 14 e eeuw (muur en in de Burgkeller). De (Nederlandse) eigenaren zijn hartelijk en staan voor je klaar en denken mee. Wij hebben twee keer gegeten in hun gezellige Stube en het eten was van goede kwaliteit. Ook een lunch kan verzorgd worden op aanvraag. Bij het ontbijt ontbreekt het je aan niets en ook was een groot deel van het Nederlandse zoete beleg aanwezig. Er is een kast met spellen aanwezig. Tip: vraag bij de eigenaren om de Sauerlandcard, hiermee kun je o.a. op een doordeweekse dag 4 uur gratis zwemmen met het gezin! Zie ook Schmallenberger-sauerland.nl voor alle kortingen.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 9Nick Blom04-02-2019

Perfect voor een lang weekend

Erg gastvrij, prima prijs/kwaliteitsverhouding. Perfecte ligging voor een lang weekend skiën (hunau/winterberg). Ontbijt in de ochtend was goed, restaurant prima!

Gereisd met partner in februari 2019

• 8Hans12-01-2019

Waar voor je geld.

Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Echtpaar dat het hotel runt is klantgericht, zorgzaam. Lekker ontbijt. Rustige ligging. Mooie wandelmogelijkheden in de omgeving.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 2018
    8wim07-08-2018

uitstekend

een goed hotel waar de nieuwe eigenaars hard werken om er een succes van te maken. In de toekomst kan dit een topper worden door de ligging en de vriendelijke eigenaren die alles doen om je het naar de zin te maken. Theo kookt zelf en goed.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9van Driel19-06-2018

Aanrader!

Het was de 6e keer in 3 jaar dat we er waren. Maar sinds mei zijn er nieuwe uitbaters. Wat een verandering! De vorige eigenaar deed het niet verkeerd maar deze mensen geven helemaal het gevoel dat je als gast meer dan welkom bent. We kregen een kamer waar een nieuwe boxspring en nieuwe meubels in stonden, koffie en thee apparaat op de kamer. De bar was open en we konden kiezen wat we wilden eten. Dat was voorheen niet zo. Prima gerechten en gezellige sfeer in de bar. Heel veel succes en tot de volgende keer.

Gereisd met partner in juni 2018

• 3Vankan28-04-2018

Nooit meer

Slecht hotel. Zeer slechte bedden: je voelt de spiralen door de matras heen. Toen wij dat aangaven zei de eigenaar dat de bedden 10 jaar geleden prima waren. Ja, deze zin geeft de situatie correct weer: 10 jaar blijven stil staan. Verder was de eigenaar niet gastvrij en klantvriendelijk, hij was gewoon bot. Het hotel met eigenaar zijn absoluut geen aanrader.

Gereisd met partner in april 2018

• 10Nico Haarlemmermeer20-04-2018

Een parel in Sauerland

Het was alweer een paar jaar geleden dat ik bij Hotel Zur Fredeburg overnacht heb maar afgelopen week heb ik me tijdens mijn 3-daagse verblijf aldaar gevoeld alsof ik thuiskwam. Wat een heerlijke-, ongedwongen sfeer en dat draagt de eigenaar Ernst Claessen en o.a. zijn rechterhand Tosca dan ook uit. Een prima en vooral schone hotelkamer is plezierig om in te verblijven. ’s Morgens heb ik genoten van het ontbijt en iedere avond van heerlijke diners die door Ernst en/of Tosca werden verzorgd. Rest mij nogmaals hiervoor te bedanken en tot spoedig weerzien in Hotel Zur Fredeburg. Het hotel is perfect gesitueerd en vanaf het hotel kijkt men o.a. over de plaats Bad Fredeburg. Grotere steden zoals bijv. Schmallenberg en Winterberg zijn in de directe nabijheid. Voor eenieder is dit een aanrader om te verblijven.

Alleen gereisd in april 2018

Hotel Zur Fredeburg info