Hotel Waldhotel

Weer vandaag23°
Hotel Waldhotel

Wat vakantiegangers zeggen

Op een half uurtje rijden van Winterberg vindt u het Wald-Hotel in Bad Fredeburg. Het hotel heeft een prachtige ligging aan het Kurpark van Bad Fredeburg. Ze hanteren een perfect all-inclusive concept, eten en drinken de hele dag door. Het hele hotel is begin 2018 helemaal gerenoveerd en overgenomen door andere eigenaren. Alle kamers zien er weer top uit en ook het café en restaurant hebben een grote metamorfose ondergaan. Als gast wordt je helemaal in de watten gelegd en het personeel en de eigenaren doen alles om het je naar het zin te maken.

Contact

64 reviews over Hotel Waldhotel in het Nederlands

Super !

Frank Janssen
14-9-2019

Begin september in het wald hotel geweest nadat vrienden ons erop wezen dat dit een leuk en goed hotel is.

Nou ze hadden gelijk wat een super team.

het eten de bediening in 1 woord super ! Ook word er elke avond iets georganiseerd voor de gasten zoals een fakkeltocht, biljard toernooi en Live muziek.

Koen en Sjaak Super ga zo door !

Gereisd Met partner in september 2019

fantastisch we hebben het super gehad

Piet en Elly
13-9-2019

ons verblijf 7 sept tot 11 sept 2019 in het waldhotel prima verzorging , eten was geweldig super lieve mensen die er voor zorgde dat je niets tekort komt bedankt Sjaak,Koen,Andre,Daisy en dochter.

Gereisd Met partner in september 2019

Grandioos

J.j. Siegersma + 8 personen.
12-8-2019

Goed hotel prima eten erg gezellig. Een aanrader voor de omgeving. Dankzij Sjaak / Coen en goed personeel.

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Geweldig

Ad Zweerink
12-8-2019

Mijn vrouw en ik hebben al heel wat hotels gehad de afgelopen jaren. Maar hier voel je je direcht thuis. De aankomst is geweldig, niet meteen zakelijk maar eerst rustig een kop koffie en een warme lunch. Daarna inchecken en naar de kamer. Fantastisch! De hele week was super gezellig en alle gasten vertrokken uiteindelijk als een grote groep vrienden. Mannen bedankt en chapeau wat jullie in ruim een jaar tijd hebben opgebouwd!

Gereisd Met partner in juli 2019

Supper

Joke Putten
12-8-2019

Wat een fantastische 5 dagen hebben wij hier beleefd! Het ontbrak aan niks, Koen zorgt elke avond voor een heerlijk diner en Sjaak de zingende barman zorgde ervoor dat er elke avond een leuke activiteit werd georganiseerd en dat de glazen vol bleven. Geen enkel minpunt kunnen vinden!! Dit is zeker een hotel dat wij kunnen aanraden aan onze vrienden/kennissen

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Geweldig

Gerrie van Diemen
11-8-2019

Wij hebben een fantastische week beleefd in het Wald-Hotel, niks was teveel. Een super kamer met een balkon, prachtig uitzicht op het mooie park. Eten drinken was super, wij hebben geen minpunten kunnen ontdekken. Daarom hebben we weer geboekt voor november. Chapeau voor Koen, Sjaak & het hele team van het Wald-Hotel

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Het was voor ons grandioos.

Fam.Hultink
22-7-2019

Heerlijke ontspannen dagen gehad met veel activiteiten en heerlijk eten met drankjes. Vriendelijke gastheer Coen en Niels, Daisy en kok André als prima personeel.Het ontbrak ons aan niets.Het was voor ons de 2e keer hier maar waarschijnlijk zullen we vaker hier naar toegaan.

Carl Conzen
18-7-2019

Nu weer 10 dagen thuis. Wat hebben we het fijn gehad. Sjaak was er dit weekend niet, dus met Daisy, Koen en André moeten doen. Niets ontbreekt, ze staan altijd voor je klaar. De sfeer is er geweldig. Fijne kamer met balkon. Al met al gewoon geweldig en voor herhaling vatbaar.

Voor ons drietjes Fanastisch!

Ton Reul
8-7-2019

!e keer in een hotel was as voor ons drietjes een openbaring. Het waldhotel in Fredenburg met Jeroen, Sjaak en Daisy wat een vriendelijke gastmensen.

We hebben genoten van ons verblijf, en het eten was zeer lekker en gevarieerd.

Morgens middag en avond uitgebreid buffet. prima verzorgd.

Iedere avond entertainment.

De kamer was zeer mooi en netjes. We konden gratis reizen met de bus en trein! dus de omgeving prima kunnen verkennen. In augustus gaan we weer terug, om de vele bezienswaardigheden te beleven, en vele wandelroutes te verkennen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Heerlijke plek om vakantie te vieren!

Renate
10-6-2019

Wat een heerlijke plek! De kamers en de badkamers worden of zijn al vernieuwd! Koen zorgt voor een geweldige sfeer in het hotel. André kookt heerlijk! Het ontbreekt je aan niets! Het Waldhotel ligt prachtig in het park. Veel goede uitstapjes in de omgeving te doen! Kortom, een echte aanrader!

Gereisd Met vrienden in juni 2019

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waldhotel in Bad Fredeburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waldhotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.