Vakantiehuis Terrassenhaus am Walde

Tonen op kaart

10 reviews over Vakantiehuis Terrassenhaus am Walde

• 9Sylvia04-05-2013

Voor herhaling vatbaar

De appartementen liggen direct aan de bosrand en de kinderen kunnen lekker buiten spelen in deze autoluwe straat (bestemmingsverkeer). Alles is netjes schoon, de mensen zijn vriendelijk, de bedden zijn bij aankomst opgemaakt en er is extra aandacht voor de kinderen. Bij slecht weer kun je pingpongen of zwemmen en daarnaast is de sauna beschikbaar. Ook is er een boeken- en spellenkast. Bij goed weer ben je direct in het bos waar voldoende wandelpaden zijn en via de trappen is het dorp op enkele minuten loopafstand goed bereikbaar. De inrichting is enigszins gedateerd, maar dat geeft extra sfeer aan je vakantie in dit gebied. Dat geldt ook voor de afwas; gezellig met een handsopje en een theedoek. Er is gratis WIFI beschikbaar. De balkons zijn ruim en bieden een fraai uitzicht op Bad Fredeburg en omgeving met mooie zonsondergangen. Er zijn diverse supermarkten net buiten het centrum. Broodjes kunnen via de beheerder dagelijks besteld en bezorgd worden. Kortom: voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

• 10AL Voogt24-02-2013

Fantastische uitzicht

De eigenaresse is héél vriendelijk, appartement is super schoon en de bedden zijn opgemaakt. Het uitzicht vanaf terras is in elke jaargetijde prachtig. Zwembad en zonnebank, wat wil je nog meer. Je stapt de deur uit en kunt wandelen. Wij komen hier met tussenpoos al jaren.

Gereisd met partner in januari 2013

• 7Jannie Meilink21-01-2013

Een prachtig appartement om tot rust te komen.

Uitzicht vanaf appartement/balkon is prachtig. Zo vanuit de woning het bod in. Lekker eten op loopafstand en`s morgens lekkere broodjes voor de deur. Voor de kinderen lekker zwemmen en ook in de omgeving is er genoeg te doen voor jong en oud. Appartementen zijn goed schoon.

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

• 9vermeulen13-01-2010

In één woord geweldig

We gaan er al voor de 4 de keer heen , echt alles is prima. Onze dochters vinden vooral het zwembad in de kelder geweldig. s'Morgens in badjas naar het zwembad en heerlijk zwemmen. Áls je broodjes besteld,liggen ze s'morgens voor je deur. De omgeving is prachtig, en je zit zo in Winterberg. Als je wil loop je vanaf het appartement over een smal pad met trappetjes naar het dorp. Naar boven is wel een klim. We verheugen ons er nu al weer op!!!!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2008

• 9fam nooteboom22-08-2009

top locatie aan de rand van het bos

Terrassenhaus am walde is een prachtige locatie aan de rand van het bos, met uitzicht over het dorp bad fredeburg. Er loopt een voetpad binnen door, waardoor je binnen 10 minuten bij. bv. bij het Eis-restaurant zit en je tegoed kan dan aan ontzettend heerlijk ijs. (ontzettend veel keus) Verder is er een leuk park, waar diverse bankjes staan, waar je heerlijk kan relaxen of genieten van de ondergaande zon. We werden aller hartelijkst ontvangen door de eigenaresse. Het complex bezit ook nog een sauna/zwembad en fitness ruimte. De woning zelf is ruim genoeg ook de slaapkamer waar 1 stapelbed en een 2 persoon bed stonden was ruim voldoende. Hier was zelfs ook nog een grote kledingkast geplaatst. Vanuit het complex kun je zo beginnen dan de vele wandeltochten die er in het sauerland zijn. En met de gratis sauerlandkaart (die je bij aankomst ontvangt) kun je onbeperkt gebruik maken van openbaar vervoer en korting krijgen bij diverse attracties.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 9suusje251205-07-2009

Geweldig!

Een geweldige vakantie, een geweldig uitzicht. We hadden app. nr. 11, eigenlijk voor 6 personen, maar we waren met zijn 3en. Campingbedje en kinderstoel waren aanwezig en gratis. Het zwembad hebben we iedere dag bekeken. Verder wel een steile klim naar boven, maar met de auto wel te doen. De supermarkt niet al te ver weg en super lang open (REWE van 7.00 tot 22.00 uur ma t/m za). Ieder ochtend verse broodjes, jammie. De omgeving is mooi, Panoramapark en Fort Fun (2 pretparken) niet al te ver weg +/- 40 en 20 minuten. Het app. is kompleet met goed ingerichte keuken (magnetron en oven zijn aanwezig, geen vaatwasser). Het enige minpuntje is dat in dit app.nr. er geen zonwering voor de grote eetramen zat. En dus de middagzon (en die was er volop) brandde naar binnen. Het grote balkon had 2 ligbedden, een komplete tuinset, en het door ons meegebrachte kinderbadje kon er nog gemakkelijk bij. Groeten fam Moerings, Waddinxveen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

• 10hoeven11-08-2008

Zeer mooi ruim appartement!echte aanrade!!

mooie huisjes!fantastisch uitzicht... erg stijl om naar boven te rijden, liebe hausmeisterin, die zorgt dat je lekkere broodjes voor je deur liggen. mooi groot zwembad, en lekkere sauna. heel mooi met sneeuw, genoeg te skieen, langlaufen en lekker wandelen, wel naar winterberg gaan daar heb je grootste skigebied(s'avonds is ook erg leuk)apres is leuk maar niet bijzonder. genoeg te doen ook in de zomer, en mooi is dat je de hond mee mag nemen, je zit pal tegen het bos aan. goedkoop eten in het dorp zelf! wij gaan al een paar jaar hier naartoe, en er zullen vele volgen!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8mer13-05-2008

Een super Huismeester(vrouw) die ontzettend vriendelijk is en de broodjes service is heerlijk 's ochtends keuze uit vele soorten en voor 7 uur lagen ze soms al voor de deur. Het is wel erg naar boven rijden je moet goed te been zijn je hebt uit je kamer wel een heel mooi uitzicht net een ansichtkaart. Je kan bij haar zelf ook kamers boeken.Kamers zijn heel schoon en echt groot genoeg voor 4 personen er is geen nederlandse tv Het dorpje is vrij groot in het dorp kan je ook heel goedkoop eten. verder in de omgeving veel te doen Wat heerlijk is is de sauerland kaart gratis openbaar vervoer en bij veel toeristische dingen korting we zouden echt nog eens terug willem maar dan met sneeuw

Gereisd in mei 2008

• 9hoeven08-02-2008

echt zeer leuke vrij grote appartementen met zeer mooi uitzicht! mooi zwembad met sauna en zonnebank aanwezig!je loopt zo het bos is met je honden.. genoeg te doen in de omgeving, winterberg en willingen maar ook de meren in de buurt een aanrader,wij komen er nu al bijna 4 jaar 2 x per jaar, in de lente lekker ontspannen en leuke dingen doen en in de winter skien (doen wij wel in winterberg-20 km verderop)ook erg lekker eten in guntermans stuben (zeer goedkoop)kijk nu alweer uit naar de volg keer.de hausmeisterin ook erg vriendelijk!

Gereisd met vrienden in januari 2008

0 tips over Vakantiehuis Terrassenhaus am Walde

2 vragen over Vakantiehuis Terrassenhaus am Walde

• WIM Diependaal, 08-03-2019

Huren met 4 personen

Wat kost het om een appartement te huren voor 1 week voor 4 personen. Zijn al 2x bij jullie geweest maar dat is 9 jaar geleden. Met vriendelijke groet Fam. Diependaal

• Burgering. J.P. Heiloo Holland, 31-07-2017

De Prijs