Hotel Landhotel am Park ***

Weer vandaag-2°-9°

197 reviews over Hotel Landhotel am Park in het Nederlands

Nooit meer.

Hans wemmers, 27-12-2017

Ander hotel zat vol met kerst, dus wij dachten Am Park heeft het zelfde all in. Aankomst is met koffie en gebak. Helaas had de eigenaar ons niet verwacht geen gebak dus. Tot 24.00 uur vrij drinken nou vergeet het maar om 23.45 uur helaas niets meer. Om 24.05 uur werden we vriendelijk maar dringend (lichten gingen uit) verzocht om onze kamer op te gaan. Op kerst dag op het menu zalm helaas lust een van mijn kinderen geen vis. Antwoord van de eigenaar jammer dan. Leg dat maar eens uit aan je kind. Nog geprobeerd hem te overtuigen maar totaal geen begrip. Eten wat de pot schaft. Deze man is niet geschikt als gastheer. Wat een norse eigenaar

Geweldig en netjes.

Hennie Super., 30-11-2017

het was allemaal goed verzorgd en hele vriendelijke mensen.

Aanrader

Henri en Anneke T, 20-11-2017

Wij hebben heerlijke dagen in het hotel gehad. Wim en Lenie en de kok hebben hiervoor gezorgd. De kamer het ontbijt en diner waren prima. Wij hebben samen met de andere gasten genoten van de gezellige avonden in de bar en de muziek van blacky.

Zeker een aanrader!!!

Prima hotel! Gewoon gaan! 👍

Rosendahl, 14-11-2017

Wat een geweldig hotel!! Alles was goed, maar dan ook alles!! De kamer, het bed, het eten, de uitbaters en de overige gasten, met name de vriendengroep uit Brabant!! Iedereen bedankt voor de heerlijke dagen!!

Super leuk weekend gehad

Wilbert Slooijer en Robert Schepers, 10-11-2017

November 2016 waren we hier ook, en nu wederom geboekt in eerste weekend van november 2017 samen met goede vrienden. Wat hebben we weer genoten. Top weekend gehad. Begon al goed met ontvangst met koffie en appeltaart. 's Avonds om 18.00 uur met z'n allen aan het diner. Kok Marco heeft alle 3 de avonden heerlijk gekookt. Toppie kokkie!! Ook het ontbijt was zeer royaal, gebakken ei of gekookt ei, alles was rijkelijk voorzien en voor iedereen voldoende keus in diverse soorten brood en gebakken broodjes. Ook konden we een lunchpakket samenstellen. Op zaterdagavond had Blacky iedereen zo op de been, zelfs de polonaise ging door de bar en de eetzaal. Heerlijk mee kunnen zingen met alle bekende songs. Alle avonden was het vrij drinken, eigenaar Wim was zeer royaal met schenken! Alle 3 de avonden hebben we verschillende spelletjes gespeeld bij de bar. Voor ons was Jenga helemaal nieuw (spel met houten blokken in torenvorm, tussenblokken uithalen en dan bovenop leggen) en volgens Wim had hij nog nooit zo'n hoge toren gezien. Kort samengevat: TOP. Wim en Lenie bedankt voor het gezellige weekend!!!

supergezellig weekend

henk, 2-11-2017

dat prijs en kwaliteit zeer goed op elkaar afgestemd zijn.

Onomkeerbaar

Raad van 11, 29-10-2017

Vol verwachting klopt ons hart, als we richting het hotel aanrijden....

Gedateerd is een ruim begrip. Her en der hing volop "feestviering"(spinnenrag).

Gelukkig mochten we snachts in de hangmat(doorgezakte bedden) slapen.

Bij het luiden van de bel om 6uur mochten we eten wat de pot schaft. En is enige coulance niet toegestaan.

Daarentegen ipv de zaterdagavond ook op vrijdag een subliem optreden van BLACKY mogen meemaken!

Een echte aanrader qua prijs/kwaliteit verhouding. Gastvrijheid is normaal gesproken aangeboren....??

Fantastisch gastvrij. Mag van ons 3 sterren dragen

john vrieler, 1-10-2017

uitstekende bediening ,erg gastvrij, gezellig , goed eten en drinken, mooi omgeving .

avondje livemuziek, gratis wifi en boottocht.....kortom fantastisch...

voor ons geen tekortkomingen.

Ouderwets goed en gezellig !

Dick Kolste, 30-9-2017

Vanaf de ontvangst krijg je al het gevoel hier thuis te zijn... zeer vriendelijk echtpaar verwelkomt je persoonlijk. Heel schappelijke prijs voor 4-daags arrangement ... vanaf 18.00 uur alle drankjes gratis en men is daar zeer royaal mee.

Natasja Lieftink, 26-9-2017

Hele gastvrije mensen! Bediening is super, schoon hotel en het eten was super! Genoten van de muziek.. die 3 dagen waren top!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhotel am Park in Bad Fredeburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhotel am Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landhotel am Park scoort een 8.65 uit 10 op basis van 198 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: