Hotel Die Welt

Hotel Die Welt
8,4

98 reviews over Hotel Die Welt in het Nederlands

Toen wij aankwamen werden wij naar een verkeerde kamer gestuurd. Kregen een andere kamer aan de tuin. De deur was gammel en begaf het de volgende dag. Niet meer te maken. Kregen toen weer een andere kamer, die nog inorde gemaakt moest worden. Dit zou nog wel even kunnen duren. Alle komt onprofessioneel over. Het personeel doet erg haar best, maar hebben weinig sjoege hoe je een hotel moet runnen. Zij teren, denken wij, nog op de glorie van de vorige eigenaars. Zonde, want als zij zo doorgaan, gaat het snel bergafwaarts. In het restaurant zie je op foto’s mooi gedekte tafels. Tijdens ons verblijf geen tafelkleed en/of placemats te vinden. Alles is het net niet. Redelijk schoon, maar niet zoals een hotel hoort te zijn. Eten oke, maar kan beter. Kortom voor de prijs die wij betaalden kan je in de buurt ook wat krijgen. Dus raden wij aan even verder te zoeken.

Gemoedelijk en gastvrij hotel

Willem
10-9-2017

Kamer goed alleen jammer geen werkende tv,eten goed en gastvrijheid goed,lieve en aardige hotel eigenaars.

voor de zachte prijs een prima hotelletje.

Vervloet.
6-9-2017

Het hotelpersoneel was vriendelijk en het eten was lekker en voldoende. Je had steeds uit twee gerechten keus. En wij zijn geen moeilijke eters. Het ontbijt was prima, genoeg keuze. We mochten onze elektrische fietsen in de gang binnen zetten, daar deden ze niet moeilijk over. De doucheruimte was netjes en schoon, de slaapkamer ook alleen het bed (matras) was niet beschermd dus er lag een molton of beschermhoes op. Dat vonden we wat minder fris. Het beddengoed oogde schoon maar rook niet lekker naar wasmiddel; het rook neutraal. Wel fijn dat de kamer een balkon had. Een beetje jammer dat je weinig uitzicht had en het gepraat van andere balkons duidelijk is te horen. Er zou een regel moeten zijn, dat er na 10 uur stilte in acht genomen moet worden.

De asbak op het algemene balkon mocht wel vaker geleegd worden. Ook de inrichting is wat sober en uit de tijd; dat vonden wij echter minder belangrijk want daartegenover staat dat het hotel goed is te betalen en het personeel vriendelijk is.

Ook de Sauerlandkaart was een erg leuke meevaller, omdat veel gratis was, of goedkoper, zelfs het openbaar vervoer was geheel gratis. De omgeving van het hotel is heel mooi; met de fiets zit je zo op de fietspaden die alle kanten op gaan.

Aandachtspunt is wel: het hotel dient met de tijd toch wel opgeknapt te worden, het geheel oogde wat verwaarloosd en mocht duidelijk een flinke lik verf hebben. Dit kost echter veel geld, misschien is dit iets voor de toekomst. Wat wel had gemogen: wat verse en gezellige plantjes en de plantenbakken voor het hotel. Alles was verdroogd en zag er niet als een verwelkoming uit. Ook het onkruid zou moeten worden weggebrand. En met de grote tuin achter het hotel kunnen ze veel meer doen; maak er een leuk terras van, met diverse zitjes en een vlonder of steiger bij de beek die er langs stroomt! Al met al is het wel een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Nooit meer!

S. Sopamena
22-8-2017

Ondanks dat enkele kamers gerenoveerd waren vallen ze nu al weer uit elkaar. Kamers worden slecht of niet schoongemaakt, prullenbak werd zelfs van vorige bezoekers niet geleegd, ontbijt niet oke, muesli en cornflakes stonden middag van te voren onafgedekt op tafel in de ontbijtruimte, asbakken werden niet geleegd, tafels werden niet afgenomen. Ontbijt was karig, vleeswaren niet vers. Al met al een vreselijk vies hotel!Douche was op zichzelf wel goed.

Afrikaanse kamer in hartje Sauerland en goed eten

Josje Blesgraaf
4-8-2017

Onze mooie ingerichte Afrikaanse kamer 5 lag aan de achterkant van het hotel dat meer de sfeer oproept van een pension. Het verkeer op de drukke doorgaande weg naar Meschede hoorde je hier wel, maar erger was het geklets op het balkon buiten naast het restaurant gedeelte. Er was geen TV, maar het internet deed het wel prima op de kamer. Aardig personeel dat zich niet erg druk maakt over het schoonmaken van de kamers bij het uitchecken van de gasten. Via Lidl Reizen hadden we HP en de 3-gangen menu's waren smakelijk en gevarieerd. Na het ontbijt kon je een hoofdgerecht van het diner uitkiezen (2 opties). Met de SauerlandCard hebben we gratis het nabij gelegen Erlebnis zwembad bezocht en een bezoek gebracht aan het Wisent Park.

Vriendelijk, schone kamers waarvan enkele een thema hebben. Het eten was zeer smakelijk en niets was te veel.

Geen negatieve opmerkingen. Voor de prijs krijg je waar voor je geld.

bijzonder aardige eigenaren

maria
10-7-2017

eigenaren doen erg hun best om het naar je zin te maken en zijn heel behulpzaam. Dat bepaalde heel erg de sfeer van ons verblijf.

Klein maar ook gemoedelijk Hotel..!

Hylke en Magda
9-6-2017

Helaas al weer de laatste nacht in dit hotel. Veel plezier gehad, en zeer vriendelijke mensen van het Hotel die Welt. Goed eten, fijne bedden en mooi weer...!! 😀

Vriendelijk en goed verzorgd

Klaas van elk
22-5-2017

Keurig ontvangen, te vroeg aangekomen maar we mochten ons beneden omkleden om vervolgens te gaan wandelen. Prima wandelroutes trouwens, goede wandelkaart van Bad Fredeburg/Holthausen, uitstekend aangegeven. alle wandelroute beginnen vanaf de Kirchplatz, ca. 500 meter van het hotel.

Avondeten is goed. Keuze uit vijf (!) hoofdgerechten, nog niet eerder meegemaakt bij een HP-boeking. Bieraanbod wat mager. Tap zou niet verkeerd zijn.

Heerlijke bedden, echt goed geslapen (Chinese kamer). Douche niet al te groot, maar lekker warm water. TV hangt (te) hoog aan de muur.

Er moet nog het een en ander opgeknapt worden, maar de hoteleigenares doet heel erg haar best, complimenten! Haar zus staat in de keuken en kan lekker koken. Ook het ontbijt is absoluut ruim voldoende. Tekorten worden meteen aangevuld. Zeer voordelig arrangement, zijn prijs meer dan waard, als je tenminste geen 3 sterren kwaliteit verwacht. Absolute aanrader, als je door de kleine onvolkomenheden heen kunt kijken.

Ongecompliceerd vriendelijk hotel

Albert
24-1-2017

Hotel met potentie, de nieuwe eigenaren doen er alles aan om het je naar de zin te maken, wij hadden een gerenoveerde kamer, eenvoudig maar netjes. De tuin en terrassen aan de achterzijde zagen vervallen uit, maar er werd aan gewerkt. Geef deze nieuwe eigenaren een kans om dit hotel tot een pareltje te maken.

Het eten was goed, maar erg sober.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Die Welt in Bad Fredeburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Die Welt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Die Welt scoort een 8.37 uit 10 op basis van 100 reviews.