Pension Brüggemann

Meer pension info

42 reviews over Pension Brüggemann

• 1Rob en Hannie12-11-2011

nooitttttttttttt meer

de taxi was denk ik belangrijker dan t pension, een stugge norse vrouw ontving ons niet bepaald vriendelijk.Verder snap ik niet dat t pension met deze kou open mag zijn, want verwarming was er niet en ik ben er doodziek geworden en was hier niet blij mee, aangezien ik als diabeet en copd heb langzaam genees en de rest van de vakantie niet in orde was. de bedden waren helemaal te gek.althans om er als rugpatient te vertrekken

Een heerlijk ontbijt jawel hoor, de bacterieen vieren er feest, de jampotjes stonden 24 uur per dag open op tafel en de lepels zaten er aangekoekt in gatverdamme en dat kun je gasten niet voorschotelen..heerlijk oud brood uit de supermarkt, mjammie maar niet heus en gelukkig kregen we wel 1 vers knapperig bolletje van de warme bakker.

Ik drink koffie en dat was er wel en mijn vriend drinkt alleen thee en melk en dat was beiden niet aanwezig, dus over welk heerlijk ontbijt hebben het hier?

Gereisd met partner in januari 2011

• 7Middelwijk13-10-2011

prima akkomodatie

mooie ligging leuk dorp net pension nette eenvoudige kamers

Gereisd met partner in oktober 2011

• 7Maria07-10-2011

Voor weinig geld 'n prima overnachting!

Door de vele negatieve beoordelingen gingen we schoorvoetend naar Pension Brüggemann. Daargekomen trof ons de nette entree, marmer, alles weliswaar in jaren 70 stijl maar zeker schoon. Onze kamer zag eruit alsof hij net geverfd was, heel netjes, ook schoon, heb erg kritisch gekeken! De handdoeken waren allemaal van 'n andere kleur, máár ook schoon. Ontbijt was prima, helaas voor mij geen thee! Drink s'ochtends geen koffie, mevrouw Brüggemann was d'r op dat moment niet, heb d'r ook niet echt 'n probleem van gemaakt, 't sapje was ook lekker. Kortom voor de € 38,- die we voor 3 dgn hebben betaald hebben we 'n heel goed onderkomen gehad. Wil je méér dan moet je ook bereid zijn meer te betalen!

• 4t duits22-09-2011

nooit meer

Er is helemaal niks.Ontbijtbuffet met 3soorten brood kaas worst en wat zoet beleg namaak jus orange en thee of koffie in een vieze thermoskan.Via veiling maar nog te duur sorry

• 7wiebe visser12-09-2011

niets mis mee

Vanwege enkele uitermate slechte beoordelingen gingen we zonder te hoge verwachtingen op pad. Eenmaal aangekomen werden we door onze gastvrouw uitermate hartelijk ontvangen, een hartelijkheid, die ze gedurende ons 3-daagse verblijf bleef uitstralen. Nog niet geheel gerustgesteld gingen we naar onze kamer, maar er bleek niets mis te zijn met de kamer. Keurig netjes, uitermate schoon. Dit gold ook voor de badkamer. Matras was aan de harde kant, maar de een houdt daarvan de ander niet. De hoekkamer beschikte over 2 ramen. Een van de ramen beschikte over een normaal gordijn, het andere over een te klein, Duits siergordijn, maar was voorzien van een buiten-rolscherm, dat van binnenuit bediend kon worden. De weg werd overdag druk bereden, maar dan ben je toch op pad, 's nachts merkte je weinig tot niets van het verkeer. Het ontbijt was eenvoudig, maar goed, voldoende aanvulling. Kortom, prima prijs/kwaliteit verhouding. Voor die paar tientjes, mag je geen 5 sterren verblijf verwachten.

• 1rina koster12-08-2011

Via veiling geboekt nooit meer!!!

`Wij kwamen aan en werden door een meisje vriendelijk begroet. Kregen de sleutel van kamer 11, twee trappen op, kwamen in een kamer waar net een bed in paste, als je bij de raamkant in bed wilde moest je eerst het raam dicht doen, anders kwam je er niet langs! Er stond 1 stoel en verder geen mogelijkheid om te zitten, ja, op bed! Je keek op een weg en een gordijn was er niet, ja een dun lapje waar je dwars door heen keek. De lucht was niet te harden: Heel erg muf! Dit wilden wij niet en hebben ergens anders een hotel geboekt en de sleutel terug gegeven. Nooit meer dus!

• 7Edens07-08-2011

Leuke plek

Via veiling geboekt. We bezoeken dit gebied altijd 's winters, maar het was altijd al een wens om hier 's zomers een paar dagen te gaan wandelen. De kamer was netjes en schoon, maar wel wat gedateerd. Na het heerlijke ontbijt trokken we onze wandelschoenen en gingen er op uit. Kortom genoeg te zien in de omgeving. De plaats Bad Fredeburg is leuk en voldoende gelegenheid om te eten.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 7Jacqueline03-08-2011

fijne dagen gehad

Nou wat een negatieve beoordelingen zeg, we waren er op voorbereid Maar daar aangekomen bood de eigenaresse zelfs aan om onze zoon een eigen kamer te geven naast de onze voor hetzelfde geld inplaats van een bed bij te zetten op de kamer De kamers waren schoon en voorzien van schone handdoeken en beddegoed Het ontbijt was prima in orde niks mis mee De kamer had idd een wat verduisterder gordijn kunnen gebruiken maar goed niks storends, en de weg viel ook best mee hoor liever auto's als krijsende kinderen of harde muziek van een disco Toen we weer huiswaarts vertrokken werd ons gevraagd of alles prima in orde was of we het naar ons zin hadden gehad en een fijne terugreis gewenst Dus ik wens de volgende veel plezier daar niks mis mee!!!

• 9Erwin18-07-2011

Niks Mis mee!

Via veiling heb ik dit pension geboekt. Toen ik daarna ging rondkijken op internet zag ik bij zoover erg slechte beoordelingen... Ik dacht echt waar kom ik nu toch te recht...

We waren dus voorbereid...

We kwamen aan en het zag er best aardig uit, we checkten in bij de eigenaresse die erg vriendelijk was. We gingen naar de kamer (kamer 6) en wat schept onze verbazing niets van de beoordelingen was waar. Het zag er voor een pension goed uit, het is natuurlijk geen 4 sterren hotel. een beetje gedatteerd interieur maar alles was schoon!!! en dat is toch het belangrijkste.

Als je de ramen gewoon dicht laat hoor je werkelijk helemaal niets van de 100 km weg.

De kamer is voorzien van douche en toilet(die redelijk oudbollig is) maar hier bij lijkt mij de hygienne het belangrijkst. En die was goed!

Je kon de ramen goed verduisteren met gordijnen en rolluiken.

• 4Marit08-07-2011

Never Nooit Meer

Pension/annex taxibedrijf. Wat een tegenvaller dit pension. Oudbollig, bijna retro. De kamer waarin wij verbleven was niet schoon, veel stof en haren. Bedden waren van beton zo hard, 2 nachten niet kunnen slapen. Wij hebben nog gevraagd of het mogelijk was om hier iets aan te doen, het antwoord was: nee de 1 vindt het te hard de ander te zacht (bijna onmogelijk). Het pension ligt aan een drukke weg waardoor veel lawaai. Jammer want het is een prachtige omgeving, Hoch Sauerland. Het ontbijt was gewoon, en er was voldoende. Jammer van de onvriendelijke benadering van de eigenaren van dit pension, de mensen waren drukker met op de taxi rijden als met het pension. Betaal liever iets meer dan hier naar toe te gaan.

Pension Brüggemann info

• Huishoudelijke apparatuurTV