Pension Brüggemann

Meer pension info

42 reviews over Pension Brüggemann

• 7Thijn Jozephs01-02-2012

Pension Bruggemann

Prima pension voor een of enkele dagen. Kritiek vind ik niet terecht, was schoon, vriendelijke ontvangst. Dicht bij Winterberg en Bad Fredeburg is ook een leuk dorp.

Alleen gereisd in januari 2012

• 8broodjehamburger26-01-2012

Een aanrader!

Wij zijn 20/22 jan. in Pension Brüggemann geweest en werden keurig ontvangen door de Heer Brüggemann. Hij regelde direct een andere kamer, omdat een moeder en een volwassen dochter, toch ieder een eigen bed behoorden te hebben. De kamer was mooi licht, schoon en mevrouw Brüggemann, kwam direct het ene bed nog opmaken. Dat deze mevrouw als onaardig wordt beschreven is ons volstrekt een raadsel. Ze komt oprecht vriendelijk over, kordaat, maar beslist klantvriendelijk. De ontbijtzaal/kamer is klein en bij drukte moet er gewoon aangeschoven worden bij andere gasten. Er heerste een gemoedelijke sfeer en het ontbijt was prima, met genoeg keuze! ( Bij een ontbijt in een 5-sterren mag je de lat hoog/hoger leggen, maar dit was een prima ontbijt! ).De ligging van het Pension is zeer gunstig, de vele, restaurants liggen allemaal op loopafstand en als je zonder eigen vervoer bent, ideaal. Het was een geslaagd weekend en we kunnen een ieder die geen 5 sterren hotel verwacht, dit Pension aanraden.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 8lei Meisen21-01-2012

een verademing

Na het commentaar gelezen te hebben van anderen gasten, verwachte we niet veel van het pension. Maar het blijkt dat de werkelijkheid anders is. De mensen waren vriendelijk en behulpzaam en het pension was netjes. zeker aan te bevelen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 0Petra & Wil19-01-2012

Niets mis mee

Dit is een leuk pension en de vrouw des huizes is aardig ! Ik begrijp al die verhalen niet. Wij komen er net vandaan en de kamer was netjes en schoon, ontbijt eenvoudig maar alles was er. Mevr. Bruggemann is een aardige mevrouw !!!!

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 2neil19-01-2012

nooit meer

We hebben dit pension geboekt om lekker te kunnen skieen in Sauerland.Ligging van het pension is lekker centraal.We hebben de eigenaresse van het pension alleen bij aankomst gezien.De rest van de 4 dagen dat wij er waren was er niemand te bekennen.Bij aankomst werden we op zeer onbeschofte wijze gewezen op het feit dat we niet mochten parkeren waar we geparkeerd hadden door een medewerker van taxi Bruggemann,nb door iemand van Pension/taxi Bruggemann,zeer klantonvriendelijk!! Het zou fijn zijn als er iemand zou zijn. voor eventuele vragen en opmerkingen te beantwoorden.Het ontbijt was ronduit teleurstellend.Veel te weinig keuze en geen aanvulling,omdat er ook niemand was bij het ontbijt. Toen we op de laatste dag weggingen was er wederom niemand in het pension of in aangrensende huis te bekennen om de sleutel af te geven.Zeer onproffesioneel en dus absoluut een nooit meer voor 0ns bij pension Bruggemann

Gereisd met partner in januari 2012

• 7A. van der Linden14-12-2011

Prima pensionnetje

Bruggeman is eenvoudig, je moet niet teveel verwachten, het is er schoon en netjes. Goed voor een paar nachtjes. Eigenaren zijn Duits en inderdaad een beetje luid daardoor klinkt het wat hard maar het zijn keurige mensen.

Gereisd met partner in januari 2011

• 0Elisa van Dijk20-11-2011

wij vonden het er okay

lekker even 2 daagjes weg voor weinig geld zonder veel gezeur. het is er niet luxe, maar zeker de kamers zagen er schoon en leuk uit. we vroegen bij het ontbijt gewoon naar thee en kregen dat direct.

Gereisd met vrienden in september 2011

• 0Gerda van der Meij19-11-2011

gewoon een leuk pensionnetje

de mensen van pension bruggeman doen gewoon hun best. De kamers zijn best prima, en over het ontbijt hadden we ook niets te klagen. De mevrouw is best aardig maar praat een beetje hard, Daarom denken sommige mensen misschien dat ze niet zo aardig is, maar dat was bij ons gewoon wel het geval. Je moet geen sterren hotel verwachten in een gewoon pension. Dan is het daar prima en het Sauerland is prachtig en je kunt in Bad Fredeburg op meerdere plaatsen heel gezellig eten

• 7Gerda Huijs16-11-2011

aanrader en voor weinig geld

netjes, vriendelijk, ontbijd goed, kamer en douche netjes.

• 2Hetheksje15-11-2011

Helemaal niks

Een kamertje van 3x3 met 2 krakemikkige bedden die niet eens naast elkaar konden staan. 4 tafeltjes in de eetkamer terwijl er 12 kamers zijn. 1 raam had blindering, maar de andere niet dus echt donker was het niet in de kamer. Al werd je toch al wakker van het gepiep en gekraak van de bedden steeds als je omdraaide. De smeerworst bij het ontbijt was een jaar over de datum! Bad Fredeburg is leuk, en restaurant Het Rathaus geweldig, maar Pension Brüggeman geen stuiver waard helaas.

Pension Brüggemann info

• Huishoudelijke apparatuurTV