Pension Brüggemann

Pension
Pension Brüggemann
5,7

36 reviews over Pension Brüggemann in het Nederlands

Eens... maar nooit weer!!

Daniellekroon
21-1-2013

Na 's middags even gebeld te hebben dat we aan het begin van de avond zouden aankomen...was er 's avonds niemand te vinden. Tot na een aantal telefoontjes ergens een medewerker van het taxibedrijf aan kwam lopen en wij 'geluk hadden dat we nog binnen mochten'.... Vreemde gang van zaken, zeker na het eerdere telefoontje! De kamer was bar en boos. Slechte bedden waarvan zeker de helft van de latten van de lattenbodem verdwenen waren. De douche deed het, maar was verre van schoon. We hebben de matrassen maar op de grond gelegd, maar zelfs toen... de volgende ochtend nog last van de veren in onze rug. Het ontbijt was nog erger...opgedroogde jam en broodjes die al veel te lang in het mandje lagen, opgekrulde vleeswaren en kaas die eerder geschikt leken te zijn voor de prullenbak. We hadden dan ook al snel besloten om zo snel mogelijk weg te gaan!! Toen we dit aan de eigenaresse gingen vertellen (die we na het ontbijt voor het eerst zagen.) zei ze: tja, dat zijn er wel meer!! Erg vreemd!!

Gereisd Met partner in januari 2013

Zeer tevreden

anita van paassen
5-9-2012

Afgelopen weekend hebben wij met een veilingbon genoten van een zeer goed verblijf in dit pension. Het heeft zijn eigen karakter eigenschappen, die de herinnering ten goede komen. Alleen maar lof.

Gereisd Met partner in Fri Aug 31 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Amazing place

Jens
27-6-2012

het was boven al onze verwachtingen, zeer knus en heerlijke bedden

Gereisd Met partner in april 2012

klein en ook zo weg !

Cor en Els op 't Hof
26-5-2012

wat kun je verwachten voor dit geld ! "t is klein, je kunt niet lekker even na "loungen" binnen of op de kamer, maar alles is netjes, schoon en ieder dag opgeruimde bedden en prima ontbijtje ! Waren zeer onder de indruk van de dekbedhoezen en kussens, zeer apart en je ligt lekker warm !!!!!!!! Wij waren er van 23 t/m 25 mei, pension ligt centraal en omgeving is mooi !

Prima !!!

J. Figge
16-5-2012

Weekendje geweest. Al die slechte beoordelingen zijn waarschijnlijk van mensen die liever in een 5 sterren hotel verblijven. Prima pension. Simpel, niet erg groot, zeer schoon, zeer vriendelijke en gastvrije mensen. Ok, op de kamer is niet veel te beleven op een tv'tje na, maar je hoeft er toch alleen maar te slapen en dat gaat prima. In de omgeving is zat te doen. Fietsen, wandelen, leuke plaatsjes, restaurantjes, noem maar op. Dus voor een leuk weekend prima aanrader.

dit nooit meer

j van der weijden
10-5-2012

Wij hadden voor 2 nachten geboekt zijn na een nacht weer vertrokken de halve nacht niet geslapen veel verkeerslawaai de bezetting was op dat moment 2 kamers er lagen 5 broodjes in een mandje oud en wat snede brood ook oud enkele plakjes kaas en worst die je normaal die in de vuilemmer horen ,dit was het minste pension wat wij bezochten het enige positieve punt is dat de omgeving prachtig is

Prima prijs-kwaliteit verhouding

fam. Kremer
28-4-2012

Pension Brüggeman in Bad Fredeburg is een klein pension (ca. 15 kamers en een vakantiewoning). Het pension is een beetje gedateerd, maar voor de prijs die wij betaalden was het uitstekend. De kamers zijn niet zo groot en de badkamer heeft jaren '70 tegeltjes, maar hoeveel ben je nou eigenlijk op je kamer? Wij storen ons daar niet aan. We hadden een goed bed en alles was schoon. Alleen het kussen was waardeloos. (volgende keer nemen we zelf wel een kussen mee) Het ontbijt was prima! Toast, gekookt eitje, Duitse bolletjes, rozijnenbrood, thee, koffie, jus-de-orange, melk, kaas, vlees, jam, nutella, muesli enzovoort... het was er allemaal.

Gereisd Met partner in april 2012

fine mid week

jean
17-2-2012

beste, wat voor zever vind ik hier terug over pension bruggeman !!!!! wij zij van 12 tot 14 februari daar geweest en het was prijs kwaliteit gewoon SUPER dus stop met zeveren en ga volgende keer maar logeren in een 5 sterrrenhotel !! maar ja daar zal ook wel iets af te keuren vallen gr jean henkens

Gereisd Met partner in februari 2012

prima pension voor paar dagen

marinka
3-2-2012

via veiling voor weinig geld 2 nachten hier doorgebracht.Het beviel ons prima en voor dat geld zeker .We hadden wel zelf glazen meegenomen want hadden gelezen dat dat er niet was.Dus konden we na dagje skieen genieten van een heerlijk glaasje wijn.Ook het dorpje was leuk lekker gegeten daar.Kortom priam pension voor weinig geld.

Gereisd Met partner in Tue Jan 31 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

in verhouding met de prijs is het een aanrader.

meisen
2-2-2012

kort omschreven,gastrvij,netjes, behulpzaam,genoeg te eten en drinken natuurlijk geen sterrenkoks aanwezig kamers ruim en nette badkamer,alleen gehorig. verwacht u meer dan ga naar het hilton en neem dan ook een creditkaart mee.wij komen er om te skien en niet om in het pension te hangen. neem wel oordopjes mee want mvr bruggeman spreekt nogal LUID!!

Gereisd Met partner in januari 2012

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurTV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Brüggemann in Bad Fredeburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Brüggemann zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.