We hebben een aantal aanbieders voor Bad Fredeburg voor je op een rij gezet:

Reviews over Bad Fredeburg

Erg mooi!

Janny Bouws,
    9-8-2018

Het is een mooie stad en zeker de moeite waard om heen te gaan. Wel moet je goed ter been zijn omdat Bad Fredeburg ( net als heel Sauerland) erg heuvelig is. En dan bedoel ik niet de mollenhopen die we in Nederland hebben. Verder is er een ijssalon met heerlijk ijs voor een heerlijk prijsje. Een pizzeria, 2 banken waar je geld op kan nemen. Een aantal café, restaurants, zwembad. En in de omgeving is ook veel te doen. De druipsteengrotten in Attendorn. Kasteel van Bad Berleburg en nog veel meer. Bad Fredeburg is een prima uitvalsbasis.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Sauerland blijft mooi

Jantje de Vries,
    26-1-2018

Bad Fredeburg is een leuk stadje, liggend in een mooi gebied. Wil je van de omgeving genieten, dan moet je eigenlijk wel van wandelen en of fietsen houden. De wandelroutes zijn zeer goed aangegeven, ook in de bossen zijn overal bewegwijzeringen. Kortom een echte aanrader voor actieve vakantiegangers.

Gereisd met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

In september erg rustig!

fam. Secci,
    30-9-2017

Een heel rustig dorpje. Weinig winkels. 's avonds waren er geen terrasjes meer open wel enkele cafés. Wel een heel mooi dorpje met prachtig kerkje! Bewoners van het dorpje kennen elkaar bij bakker en slager worden veel praatjes gehouden. Geen haast en alles gaat op zijn gemak! Leuk dorpje om te onthaasten!

Gereisd met partner in september 2017

we komen nog wel eens terug in deze omgeving.

Vervloet,
    6-9-2017

We vonden Bad-Fredeburg een druk plaatsje wat verkeer betreft, het ligt aan een drukke weg en heeft een groot hoogteverschil. Dus je moet niet slecht ter been zijn, of kortademig om een wandeling door het dorp te gaan maken. Wel kan alles goed met een E-bike of als je fit bent. Er zijn voldoende restaurants en winkels, ik heb geen souvenirwinkels gezien. Wel hotels en pensions. Wat er allemaal te doen is weten we niet omdat we kwamen om in de omgeving te fietsen en ons niet hebben beziggehouden met wat er allemaal is te doen. Het toeristeninformatiecentrum is daar wel met aardige en behulpzame mensen die Duits en ook goed Engels spreken en je graag uitleggen wat er allemaal is te doen. Waar Sauerland heel goed mee scoort is de Sauerlandkaart waar heel veel leuke attracties op staan die (bijna) niets kosten. Dit is 1 van de redenen dat we hebben besloten daar nog weer eens naartoe te gaan. En natuurlijk vanwege de prachtige omgeving!

Gereisd met partner in augustus 2017

Slaperig kuuroord met een uitstekende VVV.

Josje Blesgraaf,
    4-8-2017

Er is niets te doen in dit kuuroord, je kunt voor de gezelligheid en winkels beter naar Winterberg gaan. Bij de VVV kun je veel informatie krijgen over de gratis bussen, wandelingen en kaarten uit de omgeving. Helemaal achterin op een heuvel bij het Kuurhotel bevindt zich een trimbaan. In de winkelstraat is er ook een bakker met allerlei gebak en (appel) taarten.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Bad Fredeburg scoort een 7,7 uit 10, op basis van 280 reviews