Bad Fredeburg

vakanties Bad Fredeburg

Reviews over Bad Fredeburg

• 8Afra25-10-2019

Nog vele wandelingen mogelijk

Wandelroutes van uit het centrum. Leuke winkeltjes. Mooi aangelegde wandelparken.
    Openbaar vervoer goed geregeld.

• 6Cultuur

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Elbert S.31-05-2019

Wij hebben daar heerlijk kunnen wandelen.

Dat er veel bezienswaardigheden in de omgeving zijn die ze kunnen bezoeken.

• 9Cultuur

Gereisd met partner in mei 2019

• 8kees van Loon08-09-2018

Leuke midweek gehad.

Eenvoudig hotel; pas overgenomen door Ned.echtpaar. Goed voor een kort verblijf

Gereisd met partner in september 2018

• 8J. Visser17-08-2018

Misschien nog een keer

Erg mooie omgeving. Prima omgeving voor wandel en fietstochten.

• 5Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in mei 2018

• 8Janny Bouws09-08-2018

Erg mooi!

Het is een mooie stad en zeker de moeite waard om heen te gaan. Wel moet je goed ter been zijn omdat Bad Fredeburg ( net als heel Sauerland) erg heuvelig is. En dan bedoel ik niet de mollenhopen die we in Nederland hebben. Verder is er een ijssalon met heerlijk ijs voor een heerlijk prijsje. Een pizzeria, 2 banken waar je geld op kan nemen. Een aantal café, restaurants, zwembad. En in de omgeving is ook veel te doen. De druipsteengrotten in Attendorn. Kasteel van Bad Berleburg en nog veel meer. Bad Fredeburg is een prima uitvalsbasis.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8zoomers01-08-2018

leuk dorp maar niet voor kinderen

leuk dorpje beetje weinig winkels

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Jantje de Vries26-01-2018

Sauerland blijft mooi

Bad Fredeburg is een leuk stadje, liggend in een mooi gebied. Wil je van de omgeving genieten, dan moet je eigenlijk wel van wandelen en of fietsen houden. De wandelroutes zijn zeer goed aangegeven, ook in de bossen zijn overal bewegwijzeringen. Kortom een echte aanrader voor actieve vakantiegangers.

• 9Cultuur

Gereisd met partner in januari 2018

• 10Christa Heczko16-10-2017

Ein hübscher kleiner Kurort!

Wir waren nur 3 Tage in Bad Fredeburg, einem kleinen Kurort im Sauerland. Besonders gut haben uns die vielen Wandermöglichkeiten gefallen. Die Angestellten in den Cafes und in der Tourist- Information waren überaus freundlich und zuvorkommend. Gern haben wir die Sauerland-Card genutzt und sind mit öffentlichen Verkehrsmitteln in die umliegenden Städte gefahren.

• 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in oktober 2017

• 7fam. Secci30-09-2017

In september erg rustig!

Een heel rustig dorpje. Weinig winkels. 's avonds waren er geen terrasjes meer open wel enkele cafés. Wel een heel mooi dorpje met prachtig kerkje! Bewoners van het dorpje kennen elkaar bij bakker en slager worden veel praatjes gehouden. Geen haast en alles gaat op zijn gemak! Leuk dorpje om te onthaasten!

• 6Sfeer in stad
    • 2Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in september 2017

• 8Vervloet06-09-2017

we komen nog wel eens terug in deze omgeving.

We vonden Bad-Fredeburg een druk plaatsje wat verkeer betreft, het ligt aan een drukke weg en heeft een groot hoogteverschil. Dus je moet niet slecht ter been zijn, of kortademig om een wandeling door het dorp te gaan maken. Wel kan alles goed met een E-bike of als je fit bent. Er zijn voldoende restaurants en winkels, ik heb geen souvenirwinkels gezien. Wel hotels en pensions. Wat er allemaal te doen is weten we niet omdat we kwamen om in de omgeving te fietsen en ons niet hebben beziggehouden met wat er allemaal is te doen. Het toeristeninformatiecentrum is daar wel met aardige en behulpzame mensen die Duits en ook goed Engels spreken en je graag uitleggen wat er allemaal is te doen. Waar Sauerland heel goed mee scoort is de Sauerlandkaart waar heel veel leuke attracties op staan die (bijna) niets kosten. Dit is 1 van de redenen dat we hebben besloten daar nog weer eens naartoe te gaan. En natuurlijk vanwege de prachtige omgeving!

• 7Sfeer in stad
    • 7Cultuur